The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2011
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Feli Ad, met je weekwinst alvast!

Ik mis weer eens op een paar punten het goud.
Zeker al 3 of 4 keer gebeurd dit jaar.
Als je 280 punten een paar paar punten noemt dan klopt dat.
Maar dan zijn er elke week een heleboel die op een paar punten het goud missen.
Reply
@ Mac....

Je gaat toch zoeken als het tennis niet heel interessant is...volgende klopt niet:

"De speler heeft 11000 niet gebruikt, dit is 1% van het totale budget"

Waarschijnlijk eenvoudig aan te passen voor jou
Reply
thx, dat klopt idd niet Wink . Op welke pagina is dit precies?
Reply
Denk op de vergelijkingspagina...daar heb ik het hersteld
Reply
Hij blijft rare weergaven geven daar Mac....Als ik mijzelf met Ad zijn team vergelijk bijvoorbeeld:

Bij mij:
Warning: Division by zero in /home/compnl/public_html/ftm/vergelijk.php on line 195
Deze speler heeft met dit team tot nu toe 320 punten gehaald
De totale waarde van alle spelers die uitgeschakeld zijn is: 5310, dit is 48% van het totale budget
De totale waarde van alle spelers die nog actief zijn is: 5600, dit is 51% van het totale budget
De speler heeft 11000 niet gebruikt, dit is 0% van het totale budget

En bij Ad:
Deze speler heeft met dit team tot nu toe 275 punten gehaald
De totale waarde van alle spelers die uitgeschakeld zijn is: 6262, dit is 57% van het totale budget
De totale waarde van alle spelers die nog actief zijn is: 4635, dit is 42% van het totale budget
De speler heeft 11000 niet gebruikt, dit is 100% van het totale budget
Reply
die 11000 komt omdat een van de mods per ongeluk het budget gereset heeft. Het enige wat ik hersteld heb is de weergave van het percentage dat niet klopte.

division by zero was een foutje die heb ik hersteld.
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Per 1 maart in de top 10 lijkt te gaan lukken :razz:

Per 1 april gaat wel lastiger worden, aangezien er maar 2 toernooien zijn in maart....

Per 1 mei top 5 gaat ook niet lukken, dit zijn nou niet de toernooitjes waar je 700 punten goedmaakt.
Reply
Mijn doel is om Buurs zo snel mogelijk te passeren. Ik kom van ver maar heb hem al bijna te grazen Undecided
Reply
Ja dat is makkelijk want het kan hem toch weinig schelen.
Reply
Idd :-({|=
Reply
Mijn doel is ook hem voor te blijven. Zul je net zien dat ie dit jaar niet eens top 5 eindigt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb trouwens deze week nog niet het excuus gelezen dat ie weinig tijd had en dat hij zijn in 5 minuten gemaakt had
Reply
Ad Wim Wrote:Mijn doel is ook hem voor te blijven. Zul je net zien dat ie dit jaar niet eens top 5 eindigt...

ha ha, jij bent in de vorm van je leven en ik speel drama en het maakt me echt weinig uit.
Ik ben niet voor niks nog weinig op het forum te vinden.

toch sta ik dikke 1100 punten voor op je :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:

Per 1 april gaat wel lastiger worden, aangezien er maar 2 toernooien zijn in maart....

Per 1 mei top 5 gaat ook niet lukken, dit zijn nou niet de toernooitjes waar je 700 punten goedmaakt.

Gaat idd niet meer lukken.

Hopelijk sta ik na RG in de top 5 en 1000 punten achter op jou.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:

En 700 punten goedmaken op de toppers is lastig idd.

Op bijvoorbeeld Ad is het meer regel dan uitzondering dat je minimaal 500 punten op hem pakt in zo'n poepweek.

Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Mijn doel is ook hem voor te blijven. Zul je net zien dat ie dit jaar niet eens top 5 eindigt...

ha ha, jij bent in de vorm van je leven en ik speel drama en het maakt me echt weinig uit.
Ik ben niet voor niks nog weinig op het forum te vinden.

toch sta ik dikke 1100 punten voor op je :lol:

Vorm van mijn leven? Dat is 2 jaar geleden. Nu doe ik leuk mee en mijn sterkte ligt altijd vanaf het grasseizoen dus berg je maar alvast :lol:
Reply
ik heb het toch niet tegen jou..

Reply
Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
OMG vorm van je cry leven in een manager spelletje?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Spelletje? Dat is het niet hoor. In ieder geval niet voor mij :Big Grin Morgen nog naar Dord?
Reply
Uiteraard :eten: :eten: :eten:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mooi. Nog effe puntjes halen en dan kan Sparta de PO niet meer halen. Dike Side of lange zijde :eten:
Reply
Forza City :lol:
Reply
Altijd lange

Dike zitten kleuters
Reply
Oh dus jij staat bij die stoere gasten in de hoek :Big Grin Wel winnen he van Emmen!! Dordtenaren ole ole!! Wie weet treffen we elkaar in de PO. Wij spelen tegen de nummer 7 of 8
Reply
Naj stoere gasten, beetje bier gooien naar het uitvak =;
Reply
Das zonde van het bier man :roll:
Reply
Precies daarom ook de smiley.

maar gezellig is het wel in de hoek Big Grin
Reply
Een aantal qualis mist nog de 10 punten voor de 1e ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply

Forum Jump: