Threads: 312
15 Mei - 14:30 Heracles Almelo ADO Den Haag -
15 Mei - 14:30 De Graafschap VVV-Venlo -
15 Mei - 14:30 Vitesse Excelsior -
15 Mei - 14:30 Roda JC sc Heerenveen -
15 Mei - 14:30 FC Groningen PSV -
15 Mei - 14:30 Willem II NAC Breda -
15 Mei - 14:30 Feyenoord NEC -
15 Mei - 14:30 FC Utrecht AZ -
15 Mei - 14:30 Ajax FC Twente -
Fucking lastig. Maar als ik me er goed doorheen sla mag ik naar Barcelona en Valencia. :-k
zeker lastig. Junker captain denk ik? Maar inderdaad heel lastig
The great old Ludwig von...
Threads: 12
Graafschap, Vitesse, NAC, Feyenoord, Roda :-k
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
gittermaster Wrote:zeker lastig. Junker captain denk ik? Maar inderdaad heel lastig
Ik hou niet zo van een spits ©. Als de CV's hun dag hebben scoort ie niet en ben je meteen de pisang met max. 2x4 punten terwijl een verdediger alleen maar de 0 hoeft te houden voor 2x8. :-k
mee eens, maar vind maar eens een verdediger waarvan hij de 0 gaat houden deze ronde...
Ik denk dat de gemiddelde goeie spits meer scoort dan een gemiddelde goede verdediger de 0 houdt.
Echter een verdediger die scoort is dan mooi, maar ja; Vertonghen, te lastig, Vlaar? onzeker, eentje van PSV? te lastig, granqvist, Ivens? te lastig.
Ik zie geen zeker verdedigers hoor
gittermaster Wrote:mee eens, maar vind maar eens een verdediger waarvan hij de 0 gaat houden deze ronde...
Ik denk dat de gemiddelde goeie spits meer scoort dan een gemiddelde goede verdediger de 0 houdt.
Echter een verdediger die scoort is dan mooi, maar ja; Vertonghen, te lastig, Vlaar? onzeker, eentje van PSV? te lastig, granqvist, Ivens? te lastig.
Vertonghen ©. Jullie gaan toch winnen?
Threads: 76
Peter Wrote:gittermaster Wrote:mee eens, maar vind maar eens een verdediger waarvan hij de 0 gaat houden deze ronde...
Vertonghen ©. Jullie gaan toch winnen? 
ik neem verdedigers van roda (hempte uiteraard), vitesse (die moeten voor eigen publiek echt nog wel ff wat goedmaken) en grafschaap (vvv is klaar, en buijs neemt de vrije trappen!). en vooruit, ronnie vlaar erbij.
ik denk inderdaad dat we gaan winnen, maar het zou echt zomaar 3-2 kunnen worden.
Hempte is inderdaad ook een goeie optie.
Vlaar zal na 2 weken inderdaad wel weer fit zijn. Feyenoord wint die laatste pot thuis ook wel dik denk ik, maar veel houdt Feyenoord niet de 0
Wat een waardeloze ronde.
Wie van onderstaande 'logische' clubs nemen we toch niet?
Roda JC (mist het defensieve blok Vormer, Wielaert terwijl Heerenveen met Assaidi, Beerens, Dost en Narsingh de laatste tijd toch aardig aanvalt)
of
Heracles (Everton geschorst, verder weinig interessante spelers qua aantal goals, bijna allemaal kaartenpakkers)
of
Vitesse (dat gekke Excelsior, maar Vitesse moet ook nog en Bony scoort zeer vaak)
of
Ajax (thuis met het publiek er vol achter zou toch 3 punten moeten worden, maar houden ze de nul? Wie gaat scoren als Hamdaoui er niet bij is?)
of
AZ (Utrecht mist met Nesu, Wuytens en Vorstermans sowieso de halve achterhoede, Cornelisse viel 2 weken terug blessé uit en Schut trainde vandaag niet omdat hij aanslagen is doordat hij op Nesu viel met dat verschrikkelijke ongeval, maaaar Utrecht-uit blijft altijd lastig)
:-k
neem gewoon die gekke lasnik... Nac is ook niet echtiets en Willem II gaat nu vrij spelen en gewoon 3-1 winnen
Peter Wrote:Wat een waardeloze ronde.
Wie van onderstaande 'logische' clubs nemen we toch niet?
Roda JC (mist het defensieve blok Vormer, Wielaert terwijl Heerenveen met Assaidi, Beerens, Dost en Narsingh de laatste tijd toch aardig aanvalt)
of
Heracles (Everton geschorst, verder weinig interessante spelers qua aantal goals, bijna allemaal kaartenpakkers)
of
Vitesse (dat gekke Excelsior, maar Vitesse moet ook nog en Bony scoort zeer vaak)
of
Ajax (thuis met het publiek er vol achter zou toch 3 punten moeten worden, maar houden ze de nul? Wie gaat scoren als Hamdaoui er niet bij is?)
of
AZ (Utrecht mist met Nesu, Wuytens en Vorstermans sowieso de halve achterhoede, Cornelisse viel 2 weken terug blessé uit en Schut trainde vandaag niet omdat hij aanslagen is doordat hij op Nesu viel met dat verschrikkelijke ongeval, maaaar Utrecht-uit blijft altijd lastig)
:-k
roda wint van heerenveen.
heracles wint van ado, fledderus is natuurlijk een leuke optie bij die pot. aremnteiros ook wel trouwens.
ajakkes twente, daar zou ik niet op inzetten, juist niet als je een reis naar barca kan winnen.
az wint gewoon bij utrecht, ze zitten er bij utrecht helemaal doorheen, helemaal nu met nesu.
daarom neem ik sigturson.
graag gedaan, mag ik nu mee naar nou camp met je? of ga je liever met zo'n brabantse varkensboer?
Als je Sigturson en Aremnteiros neemt kun je uit het rijtje Bony, Junker en Poepon nog maar 1 iemand opstellen. :-k
Als ik nog 3e wordt mag je wel mee naar Feyenoord-PSV komend seizoen. :clown: Of misschien pak ik dan wel Ajax-uit. :-k
Peter Wrote:Als je Sigturson en Aremnteiros neemt kun je uit het rijtje Bony, Junker en Poepon nog maar 1 iemand opstellen. :-k
Als ik nog 3e wordt mag je wel mee naar Feyenoord-PSV komend seizoen. :clown: Of misschien pak ik dan wel Ajax-uit. :-k
van de grafschaap zou ik gewoon 2 verdedigers nemen. als je echt wilt thrill seeken zou ik daar zelfs 1 aanvoerder van maken. armenteiros is geen moetje, fledderus de beste heracles optie denk ik.
ook van roda zou ik een verdediger pakken.
zelf vind ik vitesse excelsior te onvoorspelbaar om in deze ronde mee te nemen.
waf Wrote:Peter Wrote:Als je Sigturson en Aremnteiros neemt kun je uit het rijtje Bony, Junker en Poepon nog maar 1 iemand opstellen. :-k
van de grafschaap zou ik gewoon 2 verdedigers nemen. als je echt wilt thrill seeken zou ik daar zelfs 1 aanvoerder van maken. armenteiros is geen moetje, fledderus de beste heracles optie denk ik.
ook van roda zou ik een verdediger pakken.
zelf vind ik vitesse excelsior te onvoorspelbaar om in deze ronde mee te nemen.
Roda JC zie je zonder Wielaert en Vormer (controlerende sterkhouders) de nul houden tegen Assaidi, Beerens, Dost en Narsingh? Ik verwacht in die pot eerder een 3-2 uitslag ofzo áls Roda wint.
Fledderus pakt altijd geel, als ie dan geen assist of goal heeft ben je de zak. Ik wil wel 2x Heracles, maar zie ze de nul niet houden en aanvallend weinig interessants te kiezen.
Traint Vlaar trouwens al weer of doet die nog niet mee zondag?
Threads: 273
WANNEER GAAN DIE LUIE HEAUMEAUS DE EINDSTAND LATEN ZIEN !!!!!
IK BEN BENIEUWD OF DE PRIJZEN OOIT WORDEN UITGEKEERD. IK HEB ER EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SLECHT GEVOEL BIJ.
Ik heb een droom.
Threads: 53
Gefeliciteerd Peter!! =D>
Sjaak Wrote:WANNEER GAAN DIE LUIE HEAUMEAUS DE EINDSTAND LATEN ZIEN !!!!!
IK BEN BENIEUWD OF DE PRIJZEN OOIT WORDEN UITGEKEERD. IK HEB ER EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SLECHT GEVOEL BIJ.
Ãâ°Ã©n ding moet je ze meegeven.. prijzen komen altijd netjes en vrij snel! Ben wel nog benieuwd naar de eindstand superweekenden.. kan zijn dat ik ook nog een reisje naar Valencia heb gewonnen.  En dat bordspel van Sjek heb ik nog gewonnen in de 2e periode geloof ik. Alle mogelijk prijzen binnen dan dus. :eten:
feli peter, superknap echt.
beaam. Echt heel netjes Peter, zeer knappe prestatie
Threads: 22
Zeer netjes gedaan Peter =D>
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 12
 Geweldig knap Peter, hartelijk gefeliciteerd =D> =D> =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Algemeen klassement
1. Erik van Kempen
2. Vreemdelingenlegioen
3. LUNETTENAZIONALE
4. Marco Fanbastisch
5. SCF Ridderkerk
6. fc komt wel goed
7. Roy
8. Vijf Spisten
9. Denans
10. Bocalli Juniors
Super weekend winnaar;
1. Erik van Kempen
Periode winnaars
1. BAGGIOOIJ
2. Erik van Kempen
3. boonoEnschede
4. Roy
5. FC OuweRoos
6. De bikkels van Mario
7. Vijf Spisten
8. Dirk
Dus ook naar Valencia. Toch nog iets te vieren dit seizoen! \  /
Bedankt voor de felicitaties trouwens!
Threads: 32
Van harte, zeer knap!
Wat heb je allemaal gewonnen nu met dit spel dit seizoen?
Dugarry Wrote:Van harte, zeer knap!
Dit jaar die 2 voetbalwedstrijden en dat spel van Sjek van Gelder. Wil iemand dat kopen voor een tientje? Heb ik mijn inleg weer terug.
Dat jodenspel raak je vast wel kwijt aan Waf of EJR
Threads: 325
very nice! feli peter, inderdaad erg knappe prestatie.
Threads: 21
Peter = Erik van Kempen. Account van pappa ofzo?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 273
Peter Wrote:Algemeen klassement
1. Erik van Kempen
2. Vreemdelingenlegioen
3. LUNETTENAZIONALE
4. Marco Fanbastisch
5. SCF Ridderkerk
6. fc komt wel goed
7. Roy
8. Vijf Spisten
9. Denans
10. Bocalli Juniors
Super weekend winnaar;
1. Erik van Kempen
Periode winnaars
1. BAGGIOOIJ
2. Erik van Kempen
3. boonoEnschede
4. Roy
5. FC OuweRoos
6. De bikkels van Mario
7. Vijf Spisten
8. Dirk
Dus ook naar Valencia. Toch nog iets te vieren dit seizoen! \ /
Bedankt voor de felicitaties trouwens!
En dat allemaal door die ene dag van Wijnaldum......lucky lucky bastard!
Ik heb een droom.
Threads: 93
Peter Wrote:Dugarry Wrote:Van harte, zeer knap!
Dit jaar die 2 voetbalwedstrijden en dat spel van Sjek van Gelder. Wil iemand dat kopen voor een tientje? Heb ik mijn inleg weer terug. 
Heel mooi! Van harte en enjoy de wedstrijden!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
|