The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2011
_Tampie Wrote:Lorenzi wint vast wel, maar alleen eve heeft 'm niet. Eve zal toch langzaam maar zeker gaan wegzakken nu. Ze mist weer veel must-picks.
Ben blij dat ik je eindelijk overtuigd heb. Nu cc nog, maar dat zal wel nooit lukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk hoor! De ene 'Braziliaan' wint van de andere
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Monaco ook al 0-3 achter. Houdt het nog op deze week? Undecided
En weer dat gezeik over een underdog die verliest. Treurmuis.
En is Monaco geen laffe keuze dan?

Zucht. Wie liep er nou een paar weken geleden constant te klagen over zijn gifbeker.
Lekker makkelijk! Als alle underdogs uit je team verliezen kan je nooit een goede week draaien.
Beetje praatjes die Ad als het een keer goed gaat
Spijtig dat je waarsch nooit in zult zien hoe treurig het is om alleen maar te zeiken de hele week. Zelfs als een veelgekozen speler er keihard afgaat in een pot waarin ie de underdog is. En je zult wel nooit het verschil inzien met wat ik die week had.

En het heeft niets te maken met of ik goed ga of niet, ik spreek je er wel vaker op aan. Net als anderen. Maar nogmaals, je zult het wel nooit inzien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sorry ik zal het niet meer doen
Reply
Over 25 min op Sport 1 de clash tussen Verdasco en Soderling. Wel een must dat Verdasco eraf gaat
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Lorenzi wint vast wel, maar alleen eve heeft 'm niet. Eve zal toch langzaam maar zeker gaan wegzakken nu. Ze mist weer veel must-picks.
Ben blij dat ik je eindelijk overtuigd heb. Nu cc nog, maar dat zal wel nooit lukken.

Waar doel je nou weer op? Ik heb weleens veel mustpicks gehad en dan betichtte je me altijd van laf spel en nu neem ik 2 weken achter elkaar een paar qualies niet(en bijna allemaal met een prima resultaat) en loop je weer te zeuren.
Wat is nou je punt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Come on Soderling!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

Waar doel je nou weer op? Ik heb weleens veel mustpicks gehad en dan betichtte je me altijd van laf spel en nu neem ik 2 weken achter elkaar een paar qualies niet(en bijna allemaal met een prima resultaat) en loop je weer te zeuren.
Wat is nou je punt?
Goed lezen, het gaat over eve.
Reply
Dat met eve dat ziet toch iedereen, Ad...

Denk je nou daadwerkelijk dat je daarmee Tampie hebt overtuigd?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Ik voel dat ik goud ga pakken als Nadal 't toernooi wint.
Omyaca zul je niet meer inhalen.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

Wat is nou je punt?
Goed lezen, het gaat over eve.

Volgens mij lees ik ook de naam CC in je betoog
Reply
Omdat cc dat aanvankelijk ook niet dat, net als tampie.
Reply
Nando =D>
Reply
6-2 wow =D>
Reply
Nando speelt prima. Soderling slaat wel enorm veel UE. Start van de 2e set is cruciaal
Reply
Nou dat is een break voor Verdasco =D>
Reply
Weer 2 ue in de game. Komop zeg! Wakker worden!
Reply
Ad Wim Wrote:Omdat cc dat aanvankelijk ook niet dat, net als tampie.

Undecided Hou kom je er nou bij dat ik dat niet zag. Ik heb als eerste aangemerkt dat eve wel een hele goede neus had voor de goede picks (en dan bedoel ik troeven, dus spelers die weinigen hebben maar die toch goed scoren), maar dat ze niet op 1 stond door het missen van de mustpicks.
Reply
Soderling - Verdasco eigenlijk weer niet belangrijk. Niet voor het AK, en niet voor mijn eventuele weekwinst.
Reply
Wat een drama game weer van Soderling. 2 ue en een DF #-o Dan moet Almagro hem paar pakken
Reply
Verdasco gooit er even een choke uit op 40-0.
Reply
Hup, en met twee df's van 40-30 naar bp tegen. cry
Reply
En nog een df, bp #3. De hele pot 1 df geslagen en nu drie in één game, pff..
Reply
Dit slaat echt werkelijk nergens op wat hij doet
Reply
Wat een game.... onvoorstelbaar. Wat een quote had je daar kunnen pakken voor Soderling dan.
Reply
Zat er net aan te denken Tamp maar ja nog niet gespeeld aangezien Soderling zijn serve games ook beroerd zijn. Nu maar eens kijken hoe het mentaal met Nando gaat
Reply
Dit is toch weer te bizar voor woorden. Slaat ie opeens weer allemaal winners
Reply
Er zitten wel echt heerlijke rally's bij, allebei volop te klappen.
Reply
Je zou zeggen dat wordt 5-7. Of lukt het hem wel zonder de wedstrijdstress?
Reply
Gelukkig nog niet naar Murray-Malisse
Reply

Forum Jump: