The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2011
Dat is wat anders. Misgunnen is wat anders dan het een van de twee clubs (meer) gunnen. En ik had het ook niet specifiek over jou. Meer over bijvoorbeeld Feyenoord-supporters die van hun ploeg eisten van Ajax te verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa had trouwens bijna niet gespeeld. Op teletekst staat: ''Vanmorgen had ik koorts en voelde ik me beroerd. Vlak voor de wedstrijd, na de warming-up, besloot ik te spelen.''
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is wat anders. Misgunnen is wat anders dan het een van de twee clubs (meer) gunnen. En ik had het ook niet specifiek over jou. Meer over bijvoorbeeld Feyenoord-supporters die van hun ploeg eisten van Ajax te verliezen.

Huh? :crazy:
Reply
Ik bedoel Twente uiteraard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Rafa had trouwens bijna niet gespeeld. Op teletekst staat: ''Vanmorgen had ik koorts en voelde ik me beroerd. Vlak voor de wedstrijd, na de warming-up, besloot ik te spelen.''
Ik las ook ergens zoiets. Maar zie er op MTF helemaal niks over, en die mensen hebben de wedstrijd allemaal gezien.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik bedoel Twente uiteraard.

Die discussie is pas nog in het voetbalforum gevoerd. Op dat moment (1 wedstrijd voor 't eind??) speelde Feyenoord nergens meer voor en zou Ajax kampioen worden bij een zege van Feyenoord. Dan wordt er dus gewoon niet gewonnen. Dat kan jij heel vervelend vinden omdat 't ten koste gaat van jouw club maar ik vond dat toen prima.
Reply
En dat vind ik dus uitermate treurig, en niet alleen als het 'ten koste gaat' van mijn club.
Reply
Hup Richard! Je kan 'm hebben op dit trage gravel.
Reply
Het heeft er bij mij met name mee te maken dat ik geen zin heb ik de interviews met de Zeeuw en met name Vertongen mocht Ajax kampioen worden. Die zelfingenomen kwallen zijn normaal al onuitstaanbaar, en we hebben bij de troostprijs vorig jaar al gezien wat een beetje vreugde met dit type jongens doet. Daarom hoop ik van harte dat Janssen een paar slechte teksten uit kan kramen zondag...
Reply
Federer stond een set en een break voor maar Gasquet wint de 2e set TB met 7-2. Nu door Richard!
Reply
Wat is dit genieten zeg :eeeek: =D>
Reply
mindlight Wrote:Het heeft er bij mij met name mee te maken dat ik geen zin heb ik de interviews met de Zeeuw en met name Vertongen mocht Ajax kampioen worden. Die zelfingenomen kwallen zijn normaal al onuitstaanbaar, en we hebben bij de troostprijs vorig jaar al gezien wat een beetje vreugde met dit type jongens doet. Daarom hoop ik van harte dat Janssen een paar slechte teksten uit kan kramen zondag...
Dat begrijp ik, maar volgens mij weet jij ook wel dat ik dat soort dingen ook niet goedkeur.
Maar dan neem ik aan dat je soortgelijke dingen bij andere clubs ook veroordeelt. Zoals het eeuwige 'helemaal niets in Amsterdam', zelfs tijdens je eigen kampioenschap. Of zelfs tijdens een Europese wedstrijd.
Reply
Absoluut, ik begrijp daar weinig van. Als dat gebeurt bij een titel van Feyenoord na een spannende titelrace met Ajax (of omgekeerd) begrijp ik dat overigens meer. Maar dat NEC dat zingt vorig jaar, tsja, niets beters te doen vermoedelijk...
Reply
Maar even terug naar het tennis, ik had nooit gedacht dat Gasquet uberhaupt kon tennissen aan het einde van een set, maar deze punten slaan bij vlagen nergens op.
Reply
Maar nu wordt het écht spannend en slaat Gasquet geen eerste services meer. Gelukkig helpt Federer hier een handje.
Reply
En tiebreak, ik ben benieuwd!
Reply
3-3, voorlopig nog geen mentale knak.
Reply
Jezus, die bal op 4-3.
Reply
5-3 Gasquet
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, die bal op 4-3.

Dit gaat al steeds zo, het niveau is briljant!
Reply
En dan weer een toppunt van Roger, mooi hoor.
Reply
2 MP's, tijd voor een Gasquetje wel!
Reply
Allez!
Reply
Bizar, wat een partij, en wat klasse dit van Gasquet. Enorm klote dat ik hem niet heb (goede tip Stille! Wink ), maar het zij hem gegund.
Reply
Lekker voor FTM dit hoor, maar wel zuur voor Roger dit zeg. Ik vrees dat ik er steeds meer naar neig dat ie moet gaan denken aan stoppen...

Het wachten is op Buurs.
Reply
Zeker zuur voor Roger, maar hij speelde gewoon goed! Gasquet had zo'n dag die hij veel te weinig heeft gegeven zijn talent. Die stats ook joh, geeft een hoop aan.
Reply
Jaaaaaaaa richard! Echt goede pot en mentaal zo maar eens erg sterk.
Murray ook prima!
Reply
Zitten we hier trouwens een buiten werktijd lekker te posten, is Stille er niet...
Reply
mindlight Wrote:Zeker zuur voor Roger, maar hij speelde gewoon goed! Gasquet had zo'n dag die hij veel te weinig heeft gegeven zijn talent. Die stats ook joh, geeft een hoop aan.
Maar dat bedoel ik dus. Als ie goed speelt en dan zelfs stelselmatig niet voorbij de QF komt, zo wil je zo'n carrière niet eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Zitten we hier trouwens een buiten werktijd lekker te posten, is Stille er niet...
Nou, ik zit er nog hoor.
Reply

Forum Jump: