The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Ook nog een aantal wedstrijden zijn nog niet bijgewerkt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan ligt het waarsch daaraan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bolelli heeft 10 punten, maar had een wc, dus moet 0 worden.
Reply
Volgens mij verwerken zij altijd alles pas nadat iedereen tenminste 1 partij gespeeld heeft. Dus dat zal nog wel goed komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt inderdaad Ad, is qua verwerking namelijk wat gemakkelijker. Vanavond of morgenochtend komt het vast goed.
Reply
Alles staat nu goed, geloof ik. Alleen Bolelli heeft nog 10 punten, moet nog 0 worden.
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Per 1 maart in de top 10 lijkt te gaan lukken :razz:

Per 1 april gaat wel lastiger worden, aangezien er maar 2 toernooien zijn in maart....

Per 1 mei top 5 gaat ook niet lukken, dit zijn nou niet de toernooitjes waar je 700 punten goedmaakt.

Gaat idd niet meer lukken.

Hopelijk sta ik na RG in de top 5 en 1000 punten achter op jou.

Buurs is de top 7 uitgevallen. Zijn de doelen al bijgesteld? Wanneer sta je top 3?
Reply
ha ha, ik verbaas me er wel over hoevaak jij nu op het forum bent :lol:

Hoezo gloryhunter...

En tja, als Murray het gewoon uitserveert, dan had het er heel anders uitgezien.
Maar zoals het hele jaar, heb je weer eens niet te klagen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ha ha, ik verbaas me er wel over hoevaak jij nu op het forum bent :lol:

Hoezo gloryhunter...

En tja, als Murray het gewoon uitserveert, dan had het er heel anders uitgezien.
Maar zoals het hele jaar, heb je weer eens niet te klagen.

Ik heb nooit ontkend dat ik een gloryhunter ben. Verder heb ik niet zoveel te doen vandaag, en niet zo veel zin.

Maar eh.... je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Reply
Mijn doelen worden nu niet meer bijgesteld.

Het enige dat niet gaat lukken, is binnen 1000 punten van jou na RG.

Mijn einddoel voor 2011 zal top 3 worden, aangezien jouw tactiek teveel lijkt op die van mij.

Wel ongelofelijk hoe het voor jou steeds goed uitpakt...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Wel ongelofelijk hoe het voor jou steeds goed uitpakt...

Mwoah, paar cruciale die voor mij goed uitpakken. Djoko op de Aus Open en Djoko in Rome. Verder ook wel redelijk wat keren niet zoveel geluk gehad.

Op de Aus Open ging iedereen voor Federer, ik had vertrouwen in Djoko. Djoko - FedEx daar kwam weinig geluk bij kijken.
Na Madrid (waar ik Nadal had) vond ik het vertrouwen en de vorm van Djoko goed genoeg. Ik had wel verwacht dat de top van het AK overwegend voor Nadal zou gaan, en vond het gezien het prijsverschil een mooie gok om de lichte underdog Djoko te nemen. Hij pakt Nadal in 2, en heeft tegen Murray mazzel gehad dat die het niet wist uit te serveren. Maar Murray heeft geen mp gehad.
Reply
Met Djoko op de AO heb je dan toch helemaal geen geluk gehad? Gewoon een goede inschatting geweest en cruciaal voor een goede klassering.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Met Djoko op de AO heb je dan toch helemaal geen geluk gehad? Gewoon een goede inschatting geweest en cruciaal voor een goede klassering.

Nee, inderdaad is dat geen geluk, maar dat de keuze goed uitpakt dat kun je wel stellen. :wink: .

Net zoals het minder goed uitpakte om Djokovic niet te nemen bij Indian Wells (niet zo logisch) en Madrid (logisch).
Reply
Wat een lachwekkende uitslagen weer.

Ik ga denk ik maar voor een alles of niets team met RG.

Ik heb weinig tijd aankomend weekend, dus klik wel wat leuks aan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Met Djoko op de AO heb je dan toch helemaal geen geluk gehad? Gewoon een goede inschatting geweest en cruciaal voor een goede klassering.

Nee, inderdaad is dat geen geluk, maar dat de keuze goed uitpakt dat kun je wel stellen. :wink: .

Net zoals het minder goed uitpakte om Djokovic niet te nemen bij Indian Wells (niet zo logisch) en Madrid (logisch).

Djoko was voor mij toen wel een gok. Natuurlijk kan hij tennissen, maar bij verlies tegen Federer (ik had verder alleen Murray als grote speler wat ook nog eens fantastisch uitpakte) had ik alweer een half jaar achter de feiten aangelopen. Ik ben het nu alsnog vakkundig aan het weggeven, maar dat is weer een ander verhaal. Wink
Reply
buurs Wrote:Wat een lachwekkende uitslagen weer.

Ik ga denk ik maar voor een alles of niets team met RG.

Ik heb weinig tijd aankomend weekend, dus klik wel wat leuks aan.
Haha komt ie weer aan hoor met Nadal en alle q's Smile
Reply
Als je weinig tijd hebt is Nadal en Djoko natuurlijk optie nummer één.
Reply
Juist. Ik ga vanmiddag een weekend weg, dus voor mij wordt het dat waarsch ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, dat is vervelend. Gevoelsmatig zijn die punten, hoe vrijwel zeker ook, niet voldoende voor goud.
Reply
Overdune Wrote:Als je weinig tijd hebt is Nadal en Djoko natuurlijk optie nummer één.

Zit er dik in, maar ik wil een poging wagen om in te lopen.

Dus ga misschien wel voor een alternatief team met meer risico.

Aan- of afhaken wordt het voor mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk niet dat je veel verschil kunt maken met deze RG en als dat al lukt is het in negatieve zin; er komen gewoon te weinig verrassingen.
Reply
Tsja, dat dachten we 2 jaar geleden ook. De kans is natuurlijk zeer klein, maar als je in een kansloze positie zit is gokken de enige manier imo.
Reply
Dat zeker, maar Buursje moet natuurlijk niet gaan gokken, want zo laag staat hij niet. Het seizoen is nog lang en hij kan best een flink stuk stijgen.
Reply
Overdune Wrote:Dat zeker, maar Buursje moet natuurlijk niet gaan gokken, want zo laag staat hij niet. Het seizoen is nog lang en hij kan best een flink stuk stijgen.
Trap er niet in...Allemaal show
Reply
Ik sta 2000 pnt achter de nr. 1 volgens mij.
Ik ga natuurlijk alleen voor de koppositie en aangezien Tampie ongeveer dezelfde teams heeft als ik, moet ik iets proberen.

Gokken is ook een groot woord, maar ik wil wel graag risico nemen.

Eerst de draw maar afwachten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De alternatieven voor Djoko of Nadal halen imo ong 1500 punten.

De 2 scenario's als je een topper thuis laat:
Nadal-Djoko finale, de topper die in jouw team zit wint. 3500 punten.
Nadal-Djoko finale, de topper die je thuis laat wint. 2700 punten.

Als je Nadal en Djoko beide neemt en ze halen de finale heb je 3200 punten + 140 voor 2 qualies die 1 rondje winnen = 3340.

Aangezien de evt. finale Nadal-Djoko echt 50-50 is zullen de ''save'' managers wel voor Nadal+Djoko gaan. Kun je alleen mee verliezen als één van beide de finale niet haalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dus jij laat 1 van de 2 thuis?
Reply
Ik sta bekend als één van de ''laffe'' managers en hoef met mijn 4e plek totaal geen risico te nemen. Grote kans dus dat ik voor Nadal+Djoko ga. Maar bovenstaande geldt alleen als je Nadal-Djoko 50-50 ziet, zie je dat als 70-30 of 30-70 is het beter de underdog thuis te laten en voor de alternatieven te gaan. Ik ga de finale Nadal-Djoko dit weekend al vast eens een paar keer spelen in m'n hoofd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik durf wel te kiezen tussen die 2, maar kom met mijn alternatieven ook niet verder dan een punt of 1200. En de kans dat 1 van de alternatieven faalt is groter dan de kans dat de minste van de 2 toppers faalt. Al verlies je dan ook weer niet zoveel punten bij falen van de alternatieven. Vooraf gezien maakt het allemaal weinig uit.
Reply
Er is ook nog iets anders aan de hand op RG : de ballen. Dit jaar zijn ze van Babolat ipv Dunlop en die ballen schijnen razend snel te zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: