Threads: 118
Dimitroef maakt het af, prima. Nu even minder grote belangen. Benne - Devva wordt nog een hele belangrijke.
Zou ook lekker zijn als Rochus en Nishi ons even verlossen van Berlocq en Schuettler. Steppie wint eenvoudig want Tsonga houdt het voor gezien lijkt me. Tipsa - Couscouskind natuurlijk ook zeer belangrijk!
Threads: 21
Come on Devvarman! Laat onze koploper maar even zweten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Seppi van 0-2 naar 5-2!
Held Berrer breakt terug als Giraldo voor de set serveert.
*5-3 Seppi, lovegame please. Forza Seppi! :-({|=
Threads: 97
Young blijft toch ook vreselijk treurig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Benneteau wil wat extra grasritme opdoen, en gaat het in 3 sets klaren.
Gremel goed uit de startblokken. Bij Malisse-Huta voorspel ik een 7-6 6-2.
Gremel schiet uit de startblokken tegen Nieminen, Devvarman 5-3 tegen Benne. =D>
Threads: 31
Stille Wrote:Trouwens geeft Stille hier wel een nieuwe LTM tik aan haggie. Come on Dimitrov, Haase en Tsonga. Eerste onderlinge duel naar Stille. Straks duel 2 tussen mijn Haase en Haggie's Baghdatis. Denk dat CC deze week Hag gaat passeren
Dat over jezelf praten in de derde persoon heb ik wel eens eerder gezien op dit forum. Ik zou dat maar zo min mogelijk doen.
mindlight Wrote:Stille Wrote:Trouwens geeft Stille hier wel een nieuwe LTM tik aan haggie. Come on Dimitrov, Haase en Tsonga. Eerste onderlinge duel naar Stille. Straks duel 2 tussen mijn Haase en Haggie's Baghdatis. Denk dat CC deze week Hag gaat passeren
Dat over jezelf praten in de derde persoon heb ik wel eens eerder gezien op dit forum. Ik zou dat maar zo min mogelijk doen.
:  Ik pleit voor een linkje naar de draad waar je op doelt! Tijd niet gelezen....
Op mijn werk zijn op miraculeuze wijze alle bookmarks verdwenen. Thuis is dit een fluitje van een cent natuurlijk. Uit mijn hoofd zeg ik FTM2008 topic rond pagina 68,
Benne - Devva is wel heel belangrijk, de winnaar in favoriet voor een finaleplaats.
Anderson
Young
Threads: 131
Tampie week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Stille Wrote:Trouwens geeft Stille hier wel een nieuwe LTM tik aan haggie. Come on Dimitrov, Haase en Tsonga. Eerste onderlinge duel naar Stille. Straks duel 2 tussen mijn Haase en Haggie's Baghdatis. Denk dat CC deze week Hag gaat passeren
: Ik pleit voor een linkje naar de draad waar je op doelt! Tijd niet gelezen.... Praatte ie toen over zichzelf in 3e persoon. Daar kan ik me dan weer niks van herinneren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Juist Benneteau! Gremel gaat ook lekker. Als die twee nou even winnen, valt het nog allemaal mee.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Buurs!!!! Enorme geschiedsvervalser!!! Mannen, laten we collectief op zoek gaan, iemand moet deze legendarische post toch gequote hebben?
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=580485#p580485">viewtopic.php?p=580485#p580485</a><!-- l -->
CC is vanaf heden mijn held
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=580575#p580575">viewtopic.php?p=580575#p580575</a><!-- l -->
:eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Stille Wrote:Trouwens geeft Stille hier wel een nieuwe LTM tik aan haggie. Come on Dimitrov, Haase en Tsonga. Eerste onderlinge duel naar Stille. Straks duel 2 tussen mijn Haase en Haggie's Baghdatis. Denk dat CC deze week Hag gaat passeren
: Ik pleit voor een linkje naar de draad waar je op doelt! Tijd niet gelezen.... Praatte ie toen over zichzelf in 3e persoon. Daar kan ik me dan weer niks van herinneren...
Mannen als Arco etc... Maar het is niet heel sterk inderdaad.
mindlight Wrote:CC is vanaf heden mijn held
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=580575#p580575">viewtopic.php?p=580575#p580575</a><!-- l -->
:lol:
Had die Buurs nou serieus zijn eigen, legendarische, post gewist? Wat een treurmuis.
Gevonden!
buurs Wrote:Haggie heeft niet de capaciteiten om in de top mee te draaien.
Door zijn extreem goede (en gelukkige) 1e kwartaal, staat hij nog bovenaan.
Hij had zelfs 600 punten voorsprong op de huidige nr. 2 :eeeek:
Toch zal hij niet in de top 5 eindigen :lol:
Ad Wim schat ik iets hoger in, maar ook hij zal nooit dit spel winnen.
Een top 3 klassering zou al een geweldige prestatie zijn.
Mannen als arco, buurs en omyaca zullen deze 2 mannen altijd voor blijven over een heel jaar.
Toch bedankt dat jullie meespelen als figuranten =D>
Een spel tussen 3 a 4 personen is lang niet zo leuk :lol:
Hopen dat Tampie volgend jaar weer meedoet [-o<
centre court Wrote:mindlight Wrote:CC is vanaf heden mijn held
:lol:
Had die Buurs nou serieus zijn eigen, legendarische, post gewist? Wat een treurmuis.
Yep, het is toch triest? Maar gelukkig voorzag jij deze mogelijkheid en legde jij de post tot in de eeuwigheid vast!
O, jij had hem ook al gevonden. Mooi dat ie weer even in een recent topic staat.
Leuke is dat het wel ieder jaar weer uitkomt :lol:
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Stille Wrote:Trouwens geeft Stille hier wel een nieuwe LTM tik aan haggie. Come on Dimitrov, Haase en Tsonga. Eerste onderlinge duel naar Stille. Straks duel 2 tussen mijn Haase en Haggie's Baghdatis. Denk dat CC deze week Hag gaat passeren
Mannen als Arco etc... Maar het is niet heel sterk inderdaad.
Mannen als Arco en Buurs schrijft ie.
Vanaf heden is ie altijd bij de hand!
Threads: 325
Benneteau, held!!! doooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat een mentaal beest die Benneteau, zonde in dit geval.
Threads: 328
Ik ga mezelf zo ophangen. CC mag met iemand anders naar Wimbledon. Ik kan deze week niet handlen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
|