The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen en Eastbourne
sp eigen service Somdevje!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, altijd hetzelfde bij die gast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop! Typical Benne dit!

Nu dooooorrr.
Reply
Als je een zwak hart hebt moet je ook echt geen Benne nemen. Je weet gewoon dat die gast je in dergelijke situaties brengt.
Reply
Stille Wrote:Ad mode : gifbeker !
Nee, dit is buurs-mode. Ik zeg dingen pas als ze daadwerkelijk gebeurd zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3e set zie ik later wel. Allez Benne!
Reply
_Tampie Wrote:Als je een zwak hart hebt moet je ook echt geen Benne nemen. Je weet gewoon dat die gast je in dergelijke situaties brengt.
Heb je een zwak hart dan? We kunnen geen twee FTM-doden hebben in één week hoor...
Reply
Stille Wrote:Je zou beter moeten weten Ad. Je weet dat ik er dag en nacht mee bezig ben

En dat is een reden voor dit soort "grapjes"?
Reply
Tuurlijk Benne!
Reply
*5-2 Benne en dan laat ie zich weer breaken. Undecided
Reply
En gaat Nieminen nou ook van 5-2 naar 5-5? :8:

Hup Step en vooral Berlocq ook natuurlijk!
Reply
Prima blonde lok, dit was idd een belangrijke.
Reply
Haha, hup Gremel!
Reply
5 games op rij voor gremel 8-[
Reply
Slaat Gremel nou een df op 3-1?!
Reply
Ad Wim Wrote:Slaat Gremel nou een df op 3-1?!

Ja, nog even een paar puntjes sparren. Deze man krijgt er geen genoeg van.
Reply
Hop en binnen. Keurig Denis!
Reply
ai, tsonga trekt nu al een beetje met zijn been en loopt niet echt fanatiek de hoeken in.

dit gaat lastig worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Break Step! Tank 'm maar Jo, volgende week is belangrijker!

Berlocq gaat prima, erg belangrijk dat hij dit wint.
Reply
Buurs zonder Stepanek cry
Reply
Ad Wim Wrote:Ad zonder Seppi cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ah, een jij-bak, sterk hoor. Toch gek dat Seppi 8x gekozen is, en Stepanek 28x...
Reply
Seppi dus een troef :eten:

Reply
6-2 Step
6-3 Berlocq

Berlocq bijna 2 aces gem. per game.

=D>
Reply
centre court Wrote:6-2 Step
6-3 Berlocq

Berlocq bijna 2 aces gem. per game.

=D>

Dat zal dan toch aan Rochus liggen denk ik. Deze kabouter heeft natuurlijk een reikwijdte van 1.20 m. inclusief racket, dus dan sla je vrij regelmatig een ace.
Reply
Benneteau verlost me van Devva, en Dimi van Anderson vandaag. De twee grootste threats voor deze week. Schuettler en Berlocq er nog uit en ik heb alleen nog maar opportunities over!
Reply
Nieminen, wat een zak stront joh. Ik had hem maandag toen ik hem zo troosteloos in de Wilson stand zag staan voor handtekeningen (er was niemand) op zn bek moet timmeren, had ik em meteen kunnen wisselen.
Reply
Tsonga out, zoals verwacht.
Reply
Hup Rainer!
Reply
Berlocq in de QF van een grastoernooi. Undecided Seppi zal hem toch vrij makkelijk pakken neem ik aan.
Reply

Forum Jump: