25-06-2011, 03:40 PM
Dat mag zeker, maar zeg dan niet dat het klopt met met jij eerder zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Scenariocalculator
|
25-06-2011, 03:40 PM
Dat mag zeker, maar zeg dan niet dat het klopt met met jij eerder zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
25-06-2011, 03:42 PM
centre court Wrote:Dat was helemaal niet kinderachtig bedoeld, ik meende dat. Ik ben daar gewoon niet goed in. Ik kan alleen zeggen dat ik Nadal verreweg de grootste favoriet vind om het toernooi te winnen, met Federer daarachter, Djokovic daar weer achter en Murray ver daarachter. Daar mogen experts dan precentages aan hangen. Waarom is dat ook uberhaupt belangrijk, om per se een percentage te noemen?Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Je hebt echt te veel met Stille opgetrokken volgens mij. Eerst al dramatische spelfouten en nu deze ongelooflijke onzin. Doodzonde. Ik had discussiëren met je hoog zitten..._Tampie Wrote:Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Haha, als je dat over een kam scheert, dan is het inderdaad zonde van de energie.Ad Wim Wrote:Verreweg de grootste dan, mierenneuker. Logisch ook aangezien ik zeg dat ik de finale Nadal-Federer het meest logisch vind en Nadal daar in 80% van de gevallen zie winnen.
27-06-2011, 03:15 PM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Je hebt echt te veel met Stille opgetrokken volgens mij. Eerst al dramatische spelfouten en nu deze ongelooflijke onzin. Doodzonde. Ik had discussiëren met je hoog zitten..._Tampie Wrote:Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Haha, als je dat over een kam scheert, dan is het inderdaad zonde van de energie.Ad Wim Wrote:Verreweg de grootste dan, mierenneuker. Logisch ook aangezien ik zeg dat ik de finale Nadal-Federer het meest logisch vind en Nadal daar in 80% van de gevallen zie winnen. Precies. En dus zonde van de energie. Punt. En dan nog meer typische Ad Wim reacties, niet alleen naar mij overigens.
27-06-2011, 11:29 PM
Ga ik nou FTM Wimbledon winnen?
Nadal def. Fish Murray def. Lopez Tsonga def. by Federer Tomic def. by Djokovic Nadal def. Murray (Lopez mag trouwens ook) Federer def. Djokovic Federer def. Nadal Het is toch best een realistisch scenario....
28-06-2011, 04:25 PM
Mitch Wrote:Ga ik nou FTM Wimbledon winnen? Nee, dat is niet realistisch Mitch :lol: Tsonga def. Federer en daarna wint Federer alsnog het toernooi. Raar lijkt me. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
28-06-2011, 04:36 PM
Scherp Kuiper :8:
En Tomic verslaat Djokovic, maar Djoko gaat wel een ronde verder :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
29-06-2011, 07:18 PM
Zo hag en cc, hoe staat het nu met de favorietenrol van Roger?
29-06-2011, 09:54 PM
Vrijdag een hele belangrijke pot. Wint Nadal het toernooi dan zak ik naar 9. Zo niet dan blijft de hele top 8 hetzelfde of Djokovic moet het toernooi winnen. COME ON ANDY en JO. Heb er zin in vrijdag!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
29-06-2011, 10:09 PM
centre court Wrote:En met die van Murray? Vanwege de theoretische mogelijkheid dat beide tegenstanders een w/o geven gestegen naar 0,1%
29-06-2011, 10:47 PM
centre court Wrote:En met die van Murray?poeh, sterk antwoord zeg. En dat maakt mijn bevestiging alleen maar groter. Bovendien slaat het ook nog eens nergens op, want ik heb Murray altijd in de SF gepland.
29-06-2011, 11:01 PM
Ik Nadal toch ook? En wij beide ook Federer denk ik?
Niets is sterker dan dat ene woord...
29-06-2011, 11:25 PM
Jij, maar vooral Hag, zag Federer als grootste kanshebber. Ik heb proberen uit te leggen waarom ik dat niet zo zag, en dat blijkt maar weer. Maar het echte grote gelijk komt vrijdag voor wie dan ook. Maar dat moet ik helaas vanuit Praag volgen.
30-06-2011, 09:12 AM
En o ja, wat vind je van deze quotes dan?
Ze zijn het iig allemaal niet met je eens dat ze Murray en Nadal als even grote favoriet zien... Nadal - Murray: Bwin: 1.38 - 2.90 Unibet: 1.42 - 2.88 Betfair: 1.53 - 2.86 Bet365: 4/9 - 7/4
30-06-2011, 09:33 AM
Ad Wim Wrote:Jij, maar vooral Hag, zag Federer als grootste kanshebber. Ik heb proberen uit te leggen waarom ik dat niet zo zag, en dat blijkt maar weer. Maar het echte grote gelijk komt vrijdag voor wie dan ook. Maar dat moet ik helaas vanuit Praag volgen. Zal dan lekker rustig zijn en geen arrogantie op het forum :-({|=
30-06-2011, 10:24 AM
Ik heb gewoon internet in het buitenland (goedkoop buurs), dus ik zal me heus wel melden.
30-06-2011, 06:15 PM
Ad Wim Wrote:Ik heb gewoon internet in het buitenland (goedkoop buurs), dus ik zal me heus wel melden. ze hebben tegenwoordig betere prijzen idd. vodafone 2 euro per dag dacht ik. toch kan ik me voorstellen dat ze jou een meerwerkfactuur sturen. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
03-07-2011, 07:08 PM
Allemaal een beetje.gelijk en ongelijk, dat is maar het beste.
08-08-2011, 12:44 PM
_Tampie Wrote:Voor de liefhebbers de SC. Haggie, feli met de weekwinst!Spelers die de 2e ronde halen krijgen nog steeds maar 10 punten? Kan ik me niet voorstellen.
08-08-2011, 12:49 PM
Mitch Wrote:_Tampie Wrote:Voor de liefhebbers de SC. Haggie, feli met de weekwinst!Spelers die de 2e ronde halen krijgen nog steeds maar 10 punten? Kan ik me niet voorstellen. #-o
08-08-2011, 12:51 PM
Sterker nog, er klopt nog wel meer niet.
De 3e ronde halen en nog steeds maar 10 punten? (Isner, Del Potro, Tsonga, Kohlschreiber, Simon) 4e ronde en 10 punten (Monfils) Halve finale en maar 10 punten (Murray) Ik vraag me af of Haggie wel de weekwinnaar wordt....
08-08-2011, 12:56 PM
Aangepast. Haggie blijft weekwinnaar.
Zulke lage punten, en toch ging er geen lampje branden. :oops: .
08-08-2011, 12:57 PM
Mitch Wrote:Sterker nog, er klopt nog wel meer niet. Complimenten trouwens (weer) voor je avatar!
08-08-2011, 12:57 PM
Zometeen Federer maar even als winnaar invullen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
08-08-2011, 01:14 PM
Nog 1 miniscuul klein foutje....
Waarom krijgt Tomic bij verlies in de 1e ronde 0 pnt terwijl de rest voor de 1e ronde 10 punten krijgt? En waarom laat je in je 1e versie Tomic winnen van Lu en in je 2e versie niet meer?
08-08-2011, 01:14 PM
Tomic heeft een WC toch?
08-08-2011, 01:20 PM
Ik kijk hier echt nooit naar. Alles wat je invult komt toch nooit uit. Maar wel een leuk initiatief
|
« Next Oldest | Next Newest »
|