27-07-2011, 02:38 PM
centre court Wrote:Haggie Wrote:Ga anders ff lunchen Stille!
Ga anders ff werken Stille!
Van lunchen weet ik wel hoe dat moet, maar werken??? [-X
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Umag, LA en Gstaad
|
27-07-2011, 02:38 PM
centre court Wrote:Haggie Wrote:Ga anders ff lunchen Stille! Van lunchen weet ik wel hoe dat moet, maar werken??? [-X
27-07-2011, 02:44 PM
Stille Wrote:centre court Wrote:Haggie Wrote:Ga anders ff lunchen Stille! Of zit je in 1 van je 16-dagelijkse rookpauzes?
He i’m back, koploper FTM 2018!
27-07-2011, 02:49 PM
Nee ik rook overdag niet. Alleen 's avonds of in het weekend. Goed he? Ik kan overdag natuurlijk niet bij het scorebord weglopen \/
27-07-2011, 02:57 PM
Stille Wrote:Nee ik rook overdag niet. Alleen 's avonds of in het weekend. Goed he? Ik kan overdag natuurlijk niet bij het scorebord weglopen \/ Wel balen dat Wesley Koolhof verloren heeft van Joris de Loore he in Heist?
27-07-2011, 02:59 PM
Zal het dubbel L. Dekmeijere/A. Mueller vanavond kunnen stunten tegen J. Dokic/C. Scheepers?
Niets is sterker dan dat ene woord...
27-07-2011, 03:06 PM
Devilder is gewoon 1e geplaatst. Zal voor die jongen ook wel fijn aanvoelen.
Een finaleplaats via Gigounon, Obry(6), Bossel (5) moet mogelijk zijn. Heeft ie geluk dat Folie(3) al is uitgeschakeld!
27-07-2011, 03:06 PM
Nee Jelena en Chanelle zullen dat in 2 sets gaan winnen
Wesley Koolhof is een eikel! Maar Joris de Loore moet je wel in de gaten gaan houden. Heeft een fantastische backhand a la Gasquet/Sela/Buurs
27-07-2011, 03:08 PM
Haggie Wrote:Devilder is gewoon 1e geplaatst. Zal voor die jongen ook wel fijn aanvoelen. Nu ik toch bezig ben; Mark Vervoort heeft maar wel mooi even Pavlovs(4) verslagen in de 1e ronde future in fucking Kuressaare (EST) =D>
27-07-2011, 04:08 PM
De welbekende duit in het zakje:
ML: Almagro def. Giraldo Fish def. JMDP (mits JMDP van Blake wint :8: ) Fognini def. Ljubicic
27-07-2011, 04:29 PM
mindlight Wrote:De welbekende duit in het zakje:
27-07-2011, 04:55 PM
Uiteraard!
27-07-2011, 05:17 PM
Gaan ze ooit nog spelen in Gstaad?
Vamos Ramos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-07-2011, 06:15 PM
Ramos laat er geen gras over groeien. Je zou hem niet hebben zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-07-2011, 06:53 PM
Hop, Berlocq is alweer door!
27-07-2011, 06:53 PM
Das mooi! Lijkt wel of ie ingespeeld heeft aangezien er 0-0 retired staat
27-07-2011, 06:54 PM
Gstaad was even bezig maar nu weer regen. Einde van de dag lijkt me
27-07-2011, 06:58 PM
Ferrero heeft het ook weer op de rit. Lijkt of ie steeds een setje nodig heeft om in te komen.
27-07-2011, 07:36 PM
Vamooooos!
27-07-2011, 08:07 PM
So far so good in Umag, Dolgo-Volandri is nog wel een hele belangrijke, dan zit ik geramd onderin.
Bovenin wordt het morgen wat lastiger en zal het morgen zowieso nog niet klaar zijn. Ik verwacht niet dat Junquiera het redt en ook Fognini zal wel winnen van Rochus en nog even een bedreiging blijven. Chela en Cilic daar heb ik wel vertrouwen in, moeten ook de SF mannen worden daar.
27-07-2011, 08:16 PM
Het is aardig een Tampie-week aan het worden, maar het kan nog spannend worden tussen ons.
27-07-2011, 08:32 PM
Toch had ik plannen met dat been er vandoor te gaan. :-({|=
27-07-2011, 08:40 PM
mindlight Wrote:Toch had ik plannen met dat been er vandoor te gaan. :-({|=Er kan nog van alles gebeuren, maar dat lijkt me bijna onmogelijk als je de verschillen met mij en tampie bekijkt.
27-07-2011, 09:01 PM
Wie moeten het voor jou gaan doen dan? Baghdatis? Bogomolov?
De verschillen tussen mij en Tampie zijn helemaal groot, daar valt nog niets zinnigs over te zeggen.
27-07-2011, 09:02 PM
Volandri
Ook weer zo'n laffe keuze. Ik word ervoor gestraft.
27-07-2011, 09:05 PM
mindlight Wrote:Wie moeten het voor jou gaan doen dan? Baghdatis? Bogomolov?Bogo-Dimitrov wordt cruciaal, maar Dimitrov is imo dan ook de enige die SF kan halen voor jou. Bij mij kunnen Starace, Bagh en Berlocq dat. Maar het gaat ook vooral om de combinatie met mij en tampie. Hij heeft veel mensen die ik dan weer niet heb. Hij heeft Almagro, Chela en Youzhny bijv. Ik heb dan weer Bagh, Bogo en Starace. Dus het moet vrijwel perfect voor je lopen wil je hoger eindigen dan ons beiden. En dan heb je ook Clashcityrocker nog. Het lijkt me vrijwel onmogelijk.
27-07-2011, 09:09 PM
De week is van minder belang, in het AK zijn mooie zaken te doen. Hoewel winst in het medailleklassement wel steeds realistischer wordt. Deze week naar mij of naar jou is tov elkaar toch een verschil van 2x goud. We gaan het zien, er kan idd nog veel gebeuren.
27-07-2011, 09:10 PM
Uhh ja, al geldt dat perfect moeten lopen net zozeer voor jou als dat dat voor mij geldt (hetzelfde aantal spelers over, jij slechts 25 punten meer). Ik geef Giraldo overigens ook een aardige kans op SF.
27-07-2011, 09:12 PM
mindlight Wrote:Uhh ja, al geldt dat perfect moeten lopen net zozeer voor jou als dat dat voor mij geldt (hetzelfde aantal spelers over, jij slechts 25 punten meer). Ik geef Giraldo overigens ook een aardige kans op SF.Ik ben ook niet zo overtuigd als jij. Ik denk dat Tampie duidelijk de beste papieren van ons 3 heeft. Maar ik denk dat ik jou wel voor blijf.
27-07-2011, 09:12 PM
_Tampie Wrote:De week is van minder belang, in het AK zijn mooie zaken te doen. Hoewel winst in het medailleklassement wel steeds realistischer wordt. Deze week naar mij of naar jou is tov elkaar toch een verschil van 2x goud. We gaan het zien, er kan idd nog veel gebeuren. Voor mij is de week (telkens) het enige belang. En idd, jij of Ad mogen geen goud halen, want dan kan ik wel inpakken met mijn aspiraties. Laat CCR het dan maar pakken.
27-07-2011, 09:13 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Uhh ja, al geldt dat perfect moeten lopen net zozeer voor jou als dat dat voor mij geldt (hetzelfde aantal spelers over, jij slechts 25 punten meer). Ik geef Giraldo overigens ook een aardige kans op SF.Ik ben ook niet zo overtuigd als jij. Ik denk dat Tampie duidelijk de beste papieren van ons 3 heeft. Waar lees jij overtuiging bij mij? |
« Next Oldest | Next Newest »
|