The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Umag, LA en Gstaad
bp Andreas!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille, als je weer terug bent van je lunch, kun je me dan even een link geven waar ik good-old Paire kan vinden?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Voorlopig 0 pnt voor Igor!
Reply
Prima Igor, niet teveel energie verspelen en nu lekker naar huis! FU
Reply
Hup AHM!
Reply
Lekker hoor., Eerst wakker worden Baghdatis out. Toen de 8x gekozen Benneteau door, Andreev eruit en Giraldo die direct 3 g ames verliest Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:Stille, als je weer terug bent van je lunch, kun je me dan even een link geven waar ik good-old Paire kan vinden?

IK weet niet wie er voor hem speelt maar heb alleen standen van Brezac-Nielsen en Chiudinelli (buiten het normale sc om)
Reply
Stille Wrote:
Haggie Wrote:Stille, als je weer terug bent van je lunch, kun je me dan even een link geven waar ik good-old Paire kan vinden?

IK weet niet wie er voor hem speelt maar heb alleen standen van Brezac-Nielsen en Chiudinelli (buiten het normale sc om)

Paire speelt in Tampere. Nielsen-Brezac is heel ergens anders toch?
Reply
Paire staat achter met 6-7 6-2 1-3*
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
1-4 nu
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Even on topic graag. Jullie hebben het hier nu over challenger prutsers terwijl er grootheden als Haider en Luczak op de baan staan!
Reply
Die Giraldo loopt erbij of ie er geen zin in heeft
Reply
Haider gaat vooralsnog als een speer. Het is dat die Giraldo de eerste 2 games van de 3e set aardig serveert anders klapt Haider er ook in deze set overheen.
Reply
Ik haat laffe keuzes!
Reply
Anders sla je eens een bal in de hoek! Colombiaans mongooltje!
Reply
4 UE's klasse Santi! Is Wawrinka er nog niet uit?
Reply
2 bps andreas!
Reply
*3-2 Haider!
Reply
Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat hop wordt ook steeds irritanter
Reply
Waw begint met een lovegame, laatste stuiptrekking. Koning Lukzac zal 'm zo hard vernederen voor eigen publiek.
Reply
Waarom wordt gokken met dit spel zelden beloond en gaat een laffe tyfushond als AHM hier 45 punten halen.
Reply
Stille Wrote:Dat hop wordt ook steeds irritanter

4-2. Hop!
Reply
ik heb op opgekk
Reply
Stille Wrote:Waarom wordt gokken met dit spel zelden beloond en gaat een laffe tyfushond als AHM hier 45 punten halen.

Het gaat om het rendabel zijn van spelers Stillie. Daar komt rekenwerk bij kijken. Als je naar de top van het klassement kijkt zie je daar wel wat van terug. Buurs is geloof ik accountant, Tamp hoofd statistiek van één of andere mulitnational verwacht ik, Andre doet ook iets met financien dacht ik me te herinneren en mijn economie achtergrond helpt ook. Naar beroepskeuze kijkende mis ik alleen Kuiper en zeker ML in de top.
Reply
Ongelooflijk hoe het die Tampie steeds mee zit. Zullen Chela en Almagro ook wel de toernooien winnen...
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:Waarom wordt gokken met dit spel zelden beloond en gaat een laffe tyfushond als AHM hier 45 punten halen.

Het gaat om het rendabel zijn van spelers Stillie. Daar komt rekenwerk bij kijken. Als je naar de top van het klassement kijkt zie je daar wel wat van terug. Buurs is geloof ik accountant, Tamp hoofd statistiek van één of andere mulitnational verwacht ik, Andre doet ook iets met financien dacht ik me te herinneren en mijn economie achtergrond helpt ook. Naar beroepskeuze kijkende mis ik alleen Kuiper en zeker ML in de top.
Kijk, mijn eerdere uitspraken over dat het niet puur om tenniskennis gaat en voornamelijk berekenen is, worden hier maar weer eens bevestigd.
Reply
Ad Wim Wrote:Ongelooflijk hoe het die Tampie steeds mee zit. Zullen Chela en Almagro ook wel de toernooien winnen...

Ik ben voor, maar liever nog koning Mikhail!
Reply
Ik besteed er de laatste tijd nog weinig tijd aan.

Is ook terug te zien aan mijn teams.

Vorige week oa Monfils ipv Simon en deze week allemaal dure jongens....

Reply

Forum Jump: