The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012
#31
Ik ben bang dat er weinig deelnemers zullen komen, als er geen inleg is en dus geen prijzen te winnen zijn.
Je moet toch ergens voor spelen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Ik ben bang dat jij eens goed moet leren lezen.
Reply
#33
Ik ben bang dat jij eens verder moet nadenken dan je neus lang is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Ik vind het allemaal wat onduidelijk.
Als je het spel groter wilt maken dmv reclame, kun je daar toch al ruim van tevoren mee beginnen? Zodat de die-hards gewoon met de 1e week kunnen beginnen?

En hoe gaat het met de betaling? Heeft elke deelnemer de keuze om in te leggen en dus mee te spelen om de poule? En krijgen we dan een apart klassement/subleague met betalende mensen? Naast al de subleague voor forummers?
En wat voor prijzen komen er?

Jammer dat het allemaal zo laat komt, ik dacht echt dat we maandag weer zouden beginnen. Doet wmb wel wat afbreuk aan het spel.

Ad, ik vind dat je iets te negatief bent. Mac is er enorm druk mee. De communicatie hier blijft iets achter, dat is het enige. De site moest eerst klaargemaakt worden, dat is de basis en dat is er nu. Er wordt momenteel heel erg druk gewerkt aan reclame, het vinden van prijzen en ook nog de vertaling van de site in het engels.
Reply
#35
Ik ben het enigszins met buurs eens; deelnemers komen sneller als er iets te winnen is.
Maar ik snap op zich ook wel dat je, als je het spel in de markt wilt zetten, in het begin geen inschrijfgeld vraagt.

En vorig jaar hadden we 1 testweek, omdat de nieuwe software nog niet werkte, maar was de intentie wel om in de 1e week te beginnen.
Nu betreur ik het dat er niet meer aan de wensen van de meesten hier op het forum voldaan wordt, terwijl dat best had gekund.
Vergeet niet dat wij hier allemaal het spel mede hebben gecreëerd/ontwikkeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het allemaal wat onduidelijk.
Als je het spel groter wilt maken dmv reclame, kun je daar toch al ruim van tevoren mee beginnen? Zodat de die-hards gewoon met de 1e week kunnen beginnen?

En hoe gaat het met de betaling? Heeft elke deelnemer de keuze om in te leggen en dus mee te spelen om de poule? En krijgen we dan een apart klassement/subleague met betalende mensen? Naast al de subleague voor forummers?
En wat voor prijzen komen er?

Jammer dat het allemaal zo laat komt, ik dacht echt dat we maandag weer zouden beginnen. Doet wmb wel wat afbreuk aan het spel.

Ad, ik vind dat je iets te negatief bent. Mac is er enorm druk mee. De communicatie hier blijft iets achter, dat is het enige. De site moest eerst klaargemaakt worden, dat is de basis en dat is er nu. Er wordt momenteel heel erg druk gewerkt aan reclame, het vinden van prijzen en ook nog de vertaling van de site in het engels.
Het kan dat ik te negatief ben, maar het is wel echt wat ik vind. En Mac weet ook wel dat het geen kritiek op hem persoonlijk is, en dat het niet zeiken om het zeiken is.
Ik zie dit toch nog altijd als ons spel, ons kindje, en ik vind het dus jammer hoe het nu gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Het kan dat ik te negatief ben, maar het is wel echt wat ik vind. En Mac weet ook wel dat het geen kritiek op hem persoonlijk is, en dat het niet zeiken om het zeiken is.
Ik zie dit toch nog altijd als ons spel, ons kindje, en ik vind het dus jammer hoe het nu gaat.

Ok, maar iets positiever brengen lijkt me voor Mac ook wel leuker.
Inhoudelijk:
- Betaling alleen in 'het poultje', dat moet hier nu worden opgezet door iemand, in de vorm van een subleague. Organisatie ligt dus niet bij de FTM organisatie, wie neemt het initiatief?
- Er zijn initiatieven gaande om prijzen te krijgen
- In plaats van 1 testweek zijn er nu 2, maar dat is omdat je zo meer tijd creëert om meer inschrijvers te hebben. Ik geloof daar ook wel in want als de ATP tour weer start, begint het pas echt te leven. Er is dan ook pas weer aandacht op de diverse fora en door dan reclame te maken zullen we veel deelnemers winnen.
Reply
#38
Voorlopig zie ik trouwens al 21 nieuwe namen in de stand. Vorig jaar kwamen we uit op 51, nu al 38.
Reply
#39
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het allemaal wat onduidelijk.
Als je het spel groter wilt maken dmv reclame, kun je daar toch al ruim van tevoren mee beginnen? Zodat de die-hards gewoon met de 1e week kunnen beginnen?

En hoe gaat het met de betaling? Heeft elke deelnemer de keuze om in te leggen en dus mee te spelen om de poule? En krijgen we dan een apart klassement/subleague met betalende mensen? Naast al de subleague voor forummers?
En wat voor prijzen komen er?

Jammer dat het allemaal zo laat komt, ik dacht echt dat we maandag weer zouden beginnen. Doet wmb wel wat afbreuk aan het spel.

Ad, ik vind dat je iets te negatief bent. Mac is er enorm druk mee. De communicatie hier blijft iets achter, dat is het enige. De site moest eerst klaargemaakt worden, dat is de basis en dat is er nu. Er wordt momenteel heel erg druk gewerkt aan reclame, het vinden van prijzen en ook nog de vertaling van de site in het engels.

Fijn om te horen dat er in elk geval druk aan gewerkt word...ik denk dat er idd wel beter /vaker gecommuniceerd kan worden...vooral ook naar de deelnemers van vorig jaar toe die niet hier op het forum komen.Lijkt me wel handig dat zij ook geinformeerd worden over de stand van zaken ..dat de eerste 2 weken testweken zijn enz...
Reply
#40
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Het kan dat ik te negatief ben, maar het is wel echt wat ik vind. En Mac weet ook wel dat het geen kritiek op hem persoonlijk is, en dat het niet zeiken om het zeiken is.
Ik zie dit toch nog altijd als ons spel, ons kindje, en ik vind het dus jammer hoe het nu gaat.

Ok, maar iets positiever brengen lijkt me voor Mac ook wel leuker.
Inhoudelijk:
- Betaling alleen in 'het poultje', dat moet hier nu worden opgezet door iemand, in de vorm van een subleague. Organisatie ligt dus niet bij de FTM organisatie, wie neemt het initiatief?
- Er zijn initiatieven gaande om prijzen te krijgen
- In plaats van 1 testweek zijn er nu 2, maar dat is omdat je zo meer tijd creëert om meer inschrijvers te hebben. Ik geloof daar ook wel in want als de ATP tour weer start, begint het pas echt te leven. Er is dan ook pas weer aandacht op de diverse fora en door dan reclame te maken zullen we veel deelnemers winnen.
Ik geef m'n mening, daar is een forum voor. Ik vind zelf dat ik het nog netjes verwoord heb.
En ik heb Mac in eerdere stadia regelmatig ook geprezen, dus het is niet dat ik alleen maar negatief ben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
@Ad; ok prima
@Kraai; misschien is een mail naar alle deelnemers van vorig jaar een goed idee.

@all; niemand die zich geroepen voelt om de Forum subleague te administreren?
Reply
#42
_Tampie Wrote:Voorlopig zie ik trouwens al 21 nieuwe namen in de stand. Vorig jaar kwamen we uit op 51, nu al 38.

44 inmiddels, het gaat snel. En dan is er nog niets volle bak gepromoot. Ik zeg 200 is haalbaar!
Reply
#43
tja, die stoppen er allemaal na een paar weken weer mee ben ik bang....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
buurs Wrote:tja, die stoppen er allemaal na een paar weken weer mee ben ik bang....

Niet iedereen blijft tot het eind meespelen, dat weet je van tevoren. Als er van 200 de helft afvalt, heb je er echter nog altijd 100 over. Afgelopen jaar had je maar 40 serieuze spelers. Je voorkomt nou eenmaal niet dat mensen die achterop raken er de brui aan geven.
Reply
#45
Lijkt me zeker handig om alle deelnemers van vorig jaar weer een mail te sturen ja.
Reply
#46
Vraag die nog staat is: Wie organiseert het poultje?
Reply
#47
Ik doe al LTM en CTM dus ik haak af voor verdere organisatie. Zou wel leuk zijn als iemand het op zich kan nemen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
45 al! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Hoe gaan we er voor zorgen dat de nieuwe mensen die nu meedoen wel in aanmerking komen om aan de subleague mee te doen? Velen zullen mss best mee willen doen maar weten wellicht niet eens dat er een subleague is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Je kan dat zo nu en dan posten op het live chat boxje. Verwijs ze vooral naar dit forum, want weer wat leven in de brouwerij is goed.
Reply
#51
Ik dacht dus dat dat sowieso de insteek was. Om deelnemers naar dit forum te krijgen.
Zoiets zou je in de aanmeldings- of bevestigingsmail kunnen zetten.
Iets van 'neem ook eens een kijkje op ons forum' en/of 'je kunt er ook voor kiezen om in te leggen en voor geld te spelen'.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Voor geld spelen is voor Mac geen doel, dus ik weet niet of hij dat ziet zitten. Voor mij is het ook een bijzaak.
Deelnemers naar dit forum krijgen is wel leuk, maar niet het doel van de vergroting van het spel. Er staat een link naar forum, dus nieuwe vaste spelers zullen er echt wel een kijkje nemen.
Reply
#53
mindlight Wrote:Vraag die nog staat is: Wie organiseert het poultje?

Wat komt er nog meer bij kijken dan het bewaren van het geld en het bepalen van de inleg? Weinig toch, aangezien de puntentelling etc allemaal al voor elkaar is?

Ik stel voor: 10+1 euro inleg. 10 voor het algemeen klassement, 1 voor het medaille klassement.
Top3 bij: 20
Top4 bij 20-30
Top5 bij 30-50
Top6 bij 50+

Medailles:
Top 3?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
Omdat er geen medailles in de subleague worden uitgekeerd, zal de subleague admin die stand moeten bijhouden. Dat is het samen met wat je al schetst. En natuurlijk het uitbetalen :wink: .

Je voorstel is ok wat mij betreft, ik zou er ook een percentage indicatie bij geven.
Reply
#55
Weinig meer Haggie (behalve medailles?) maar afgelopen jaar is wel gebleken dat het voor de organisatie niet ideaal is als zij het organiseren. Daarom graag iemand die verder niets met de organisatie te maken heeft. Wij zorgen voor de wekelijkse updates en de rondeverwerking, de poule komt helemaal los te staan van FTM.
Reply
#56
1 euro voor medailles, dat lijkt me wel heel weinig. Schrap het dan, aangezien het ook meer werk is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Afgelopen jaar was het volgens mij 180-80-50-30-20 voor AK en 50-20-10 voor MK, dat is 18% prijzengeld naar het MK. Dus 8+2 of gewoon 10 euro totaal ligt meer in die lijn.
Reply
#58
8+2 vind ik ook prima! De medaillestand en overige standen etc wil ik nog wel bijhouden en posten etc. Voor het geld bij zich houden, vraag ik liever iemand anders.

8+2:
Algemeen Klassement:
45%
25%
15%
10%
5%

Medaille klassement:
50%
30%
20%
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
10 + 2 kan natuurlijk ook
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Hmmm ik ben hier nieuw en ik snap niet helemaal hoe het in elkaar zit en wat ik net moet doen op de site van fantasy tennis manager...
Reply


Forum Jump: