Threads: 97
Kraai Wrote:Hij zei ook dat hij het na de eerste set al erg zwaar had conditioneel en dat hij het gevoel had iets te moeten veranderen aan zijn spel anders ging hij problemen krijgen...hij probeerde dus vroeger voor de winner te gaan daarna.
Ik denk dat Murray gaat winnen. Niet hierdoor denk ik. Vergeet niet dat Ferrer een van de zwaarste tegenstanders qua fysiek is. Die houdt gewoon van die lange rally's en speelt desnoods alles 100x terug in het achterveld.
Zijn tactiek is ook om tegenstanders fysiek te slopen.
Murray is heel anders. Die is conditioneel lang niet zo sterk als Ferrer en wil ook het punt eerder afmaken en speelt bijvoorbeeld meer dropshots.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Kraai en stille dekken zich alvast in :8:
Heel veel hangt af van de service van Murray.
Hij moet minimaal 67% 1e serv slaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ook van de service van Djokovic. Als ie elke rally moet spelen, wordt het heel zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Ad Wim Wrote:Ook van de service van Djokovic. Als ie elke rally moet spelen, wordt het heel zwaar.
2e serv van Murray is veel zwakker.
Daarop kan Djoko zich uitleven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 6
Ad Wim Wrote:Kraai Wrote:Hij zei ook dat hij het na de eerste set al erg zwaar had conditioneel en dat hij het gevoel had iets te moeten veranderen aan zijn spel anders ging hij problemen krijgen...hij probeerde dus vroeger voor de winner te gaan daarna.
Ik denk dat Murray gaat winnen. Niet hierdoor denk ik. Vergeet niet dat Ferrer een van de zwaarste tegenstanders qua fysiek is. Die houdt gewoon van die lange rally's en speelt desnoods alles 100x terug in het achterveld.
Zijn tactiek is ook om tegenstanders fysiek te slopen.
Murray is heel anders. Die is conditioneel lang niet zo sterk als Ferrer en wil ook het punt eerder afmaken en speelt bijvoorbeeld meer dropshots.
Nee ik denk ook niet alleen hierdoor.
Murray maakt gewoon een betere indruk op mij dan Djoko en ik vind dat Murray wat anders tennist dan in het verleden..dichter op de baseline/aanvallender/neemt de ballen eerder.
En Murray heeft natuurlijk nog geen tegenstand gehad, die moet nog topfit zijn. Djoko zag er toch niet al te best uit...in een lange wedstrijd kan dat toch net de doorslag geven.
Threads: 40
Quote:in een lange wedstrijd kan dat toch net de doorslag geven.
Maar het wordt geen lange wedstrijd want Djoko wint gewoon in 3.
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 105
Waar komt ineens al dat vertrouwen in Murray vandaan? Ouderwets indekken dit jongens.
Threads: 4
Toch leuk dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat Federer van Nadal kan winnen op een Grandslam.
Threads: 118
Zo obvious dat Federer sterk begint maar gaat choken, Nadal zich terugvecht en wint. Quote 2,4; ik ben voor Nadal vandaag.
Ook al is Djokovic nu de man, dit blijven toch altijd de mooiste wedstrijden. De klassieker van het tennis. Ik ben er klaar voor.
Threads: 118
Er zit meer historie aan, ook al hebben Djoko en Nadal al meer HtH gespeeld, er zijn meer epic Fed-Nadal wedstrijden als Djoko-Nadal. Maar dat zou rap kunnen veranderen. Ik kijk misschien wel nog meer uit naar Djoko-Nadal zondag (die er hopelijk komt).
Threads: 35
iemand die een stream weet, zonder dat je je moet registreren of wat voor crap dan ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html">http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html</a><!-- m -->
Threads: 328
nos.nl
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Het is duidelijk dat nog niemand Murray heeft zien spelen (speelde elke keer in de nacht) Maakt echt een zeer goede indruk
Federer is nu al aan het domineren. Maar goed dat ik zo naar het werk ga
Threads: 325
komt ie weer met zijn booyyaaah, zo irri
Stille Wrote:komt ie weer met zijn booyyaaah, zo irri, als het niet voor een speler is waarvoor ik ook juich
Fixed Your Post
censuur !
Duidelijk: Als nadal niet wat dieper gaat spelen is het een easy game
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Federer fucking goed zeg. Nadal slaat de ballen veel te ondiep. Dat moet echt veranderen anders is ie kansloos
grappig, ik herinner me iemand die dat gister al zei...
Denk dat Tony stiekem op t forum zal mee kijken
Prima begin voor Roger, maar het zegt nog niks. Federer begint altijd goed, Rafa altijd slecht.
De 1e 1,5 set is niet echt belangrijk, tenzij Nadal ze wint.
Straks trouwens ook vuurwerk, na 1.5 uur.
Threads: 0
Federer zoekt goed de backhand kant op van Nadal
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Federer gaat fouten maken
Threads: 0
En zo is de break weer terug
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
En de ene mishit na de andere komt nu van Roger's racket af
3 in 1 game
|