FTM Forum

Full Version: Australian Open 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Marin Cilic kan niet meedoen aan het Australian Open. De Kroaat, de mondiale nummer 21, heeft zich dinsdag vanwege een knieblessure afgemeld voor de eerste Grand Slam van 2012.

De 23-jarige Cilic stond vijf keer eerder op het hardcourt in Melbourne. Zijn beste prestatie leverde hij in 2010, met een halve finaleplaats. Dat is tevens zijn beste resultaat ooit op een Grand Slam.
Na Soderling dus al de 2e uit de top 25
Matosevic heeft het wildcardtoernooi gewonnen, bij de dames is dat de 15-jarige =D> Ashleigh Barty.
Die Barty wordt een grote. Wint al veel jeugdtoernooien. Ik zag haar vorig jaar tegen Indy de Vroome spelen en was erg onder indruk van haar spel
Dat is nog een kind. Moet het nog maar eens zien.
Barty tennist als een volwassen vrouw. Goede service harde groundstrokes. Ik zeg binnen 2 jaar in top 100
Dit weekend zijn de Amerikaanse PO voor een WC
Deelnemers zijn Ginepri, Reynolds, Sock, Levine, Williams, Kudla, Kosakowksi en Johnson
Come on Jesse!
Stille Wrote:Die Barty wordt een grote. Wint al veel jeugdtoernooien. Ik zag haar vorig jaar tegen Indy de Vroome spelen en was erg onder indruk van haar spel

Ze heeft dit jaar ook Wimbledon gewonnen bij de junioren. Ze schijnt idd een groot talent te zijn.
Haggie Wrote:Dat is nog een kind. Moet het nog maar eens zien.

In 2004 was er iid ook een 15-jarig meisje dat zich plaatste, zij ging er toen met 0-6 0-6 af tegen Henin en daar is nooit meer wat van gehoord.
Stille Wrote:Dit weekend zijn de Amerikaanse PO voor een WC
Deelnemers zijn Ginepri, Reynolds, Sock, Levine, Williams, Kudla, Kosakowksi en Johnson
Come on Jesse!

Jesse is weer helemaal terug. Ook Reynolds en Sock maakten de laatste tijd een goede indruk.
Er was ook ooit een meisje van 16 dat zich plaatste voor wimbledon en won Wink
Een uitzondering op de regel. :8:
Uitslagen Amerikaans Wildcard toernooi:
Rhyne-Williams - Bobby Reynolds 4-6 6-4 10-8
Robby Ginepri-Steve Johnson 7-6 6-3
Denis Kudla-Jack Sock 3-6 7-6 (4) 5-4 retired (leuk man opgeven bij 5-4)
Levine-Kosakowski 6-2 6-4

Hf vandaag:
Williams-Ginepri
Kudla-Levine

Come on Jesse!
is dat niet 5-4 in de supertiebreak?
Levine - ginepri 60 62 61 haha. Jesse heeft de wildcard
Ginepri komt dus ook niet echt terug ofzo.
Tomic is ook al druk bezig met zijn voorbereidingen op de AO:

Quote:Rising tennis star Bernard Tomic, who has a fondness for luxury sports cars, is under police investigation after a string of dangerous driving complaints.

Police sources said the distinctive bright orange BMW M3 was reported for "hooning offences". The 19-year-old was intercepted by police in Elkorn Ave, Surfers Paradise, on Sunday night. No tickets were issued but the investigation is ongoing.

Tomic is still on his P-plate licence and had to apply for a special exemption to drive the eight-cylinder luxury sports car, worth an estimated $150,000. The exemption was granted for him to drive directly to and from tennis training at the Queen St courts, Southport.

Police will now investigate the tennis star for the dangerous driving allegations and for breaching the special conditions of his licence.
centre court Wrote:Ginepri komt dus ook niet echt terug ofzo.

Klopt, hij was een jaar of twee geleden aardig op weg maar het lijkt nu al een tijd nergens op.
Robredo en devvarman out
Deze 2 wist ik nog niet, ik zal het bij ons ook bijwerken :-)
Stille Wrote:Robredo en devvarman out

Heb ik beide bij zweeler Sad
(2)Grega Zemlja (SLO) vs Denis Gremelmayr (GER)
Gregoire Burquier (FRA) vs Peter Gojowczyk (GER)
Javier Marti (ESP) vs Harri Heliovaara (FIN)
Thiemo de Bakker (NED) vs (30)Dustin Brown (GER)

Lastige loting voor Thiemo, Brown zou hij aan moeten kunnen maar is pittig. Marti is een groot talent, maar speelt vooral op gravel, won vorig jaar indoor HC wel een setje van Tsonga. En dan waarschijnlijk Zemlja, voor mijn gevoel zo'n gast die zich altijd door de quali's weet te wurmen. Ik geef Thiemo wel een kansje, maar tegen alledrie kan hij verliezen.

(5)Igor Andreev (RUS) vs Roman Borvanov (MDA)
Axel Michon (FRA) vs Igor Sijsling (NED)
Ivo Minar (CZE) vs Luke Saville (AUS)
Inigo Cervantes-Huegun (ESP) vs (31)James Ward (GBR)

Een redelijk eenvoudige eerste ronde, maar vervolgens zal het einde oefening zijn voor Igor tegen Andreev. Zo niet dan volgt een laatste ronde waarin hij kans heeft.

(6)Izak Van Der Merwe (RSA) vs Jimmy Wang (TPE)
David Guez (FRA) vs Michael Yani (USA)
Peter Torebko (GER) vs Caio Zampieri (BRA)
Jesse Huta Galung (NED) vs (25)Simon Greul (GER)

Huta zal het niet redden in de eerste ronde. Greul is vooral een gravelman maar wel een bijter, Huta is denk ik nog niet ver genoeg.

Ik vrees dus dat we het met Haase moeten doen in het hoofdtoernooi. 25% kans voor Thiemo, Sijs en Huta gaan het niet redden (hooguit 10% kans).
Huta pakt Greul in 3, prima! De rest is nog niet aan bod geweest, redelijk wat regen denk ik vannacht? OD?
De laatste partijen zijn nu aan de gang, de rest is verplaatst naar morgen. Thiemo dus ook. Sijsling nu wel de baan op.
Kloteweer schijnt.
Topresultaten voor onze landgenoten. Thiemo had een kwade aan Brown maar toch uiteindelijk 8-6. Igor de klus geklaard en Kiki ook door. Bibi is nu nog bezig maar heeft een zeer lastige aan Shvedova
Bibi 3-0 voor in de 3e. Gaat lekker zo

2e ronde qualies morgen:
De Bakker-Marti (winnaar tegen Zemlja-Gojowczyk)
Sijsling-Andreev (winnaar tegen I Minar-Ward)
Huta Galung-Zampieri (winnaar tegen Wang-Guez)
Bertens-Savchuk (winnaar tegen Floris-Robson)
Schoofs schema te veel spelers om op te noemen. Eerst zelf nog winnen

Huta Galung geeft in mijn ogen het minst zware traject
Shit Schoofs wordt gebroken terwijl ze voor de wedstrijd serveerde
7-6 nu. Kijken of ze het net zoals Thiemo kan.
Wat een wedstrijd! 10-9 Schoofs in 3e set. Beide dames al voor de wedstrijd geserveerd. Komop Bibi!
Jaaaaaaaa 11-9 !!!!! 5 uit 5 voor de Dutchies !