The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Raonic dus! Opgave in de dubbel maar het blijkt meer uit voorzorg te zijn geweest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, geen enkele quali in de derde ronde. Kost me dus niet meer dan 100 punten, dat geintje. Nu Federer het nog afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:29 van de 32 seeds door als Djoko ook wint. Record?
Laat het maar een voorspelbaar toernooi worden, dan wint Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blijven dromen Ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dromen doe ik over dingen die onwaarschijnlijk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan is jouw hele leven een droom :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray def raonic walkover. Kutzooi!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tampie mazzel week!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dimitrov serveert voor de zege tegen Berdych!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel klote dat dimi wint, maar voor Murray wordt het weer wat minder lastig. Dimi stond hoog in de punten/euro ranking, maar doordat ik Federer wilde moest hij sneuvelen. Ik heb Dimi geloof ik wel bij Zweeler jaarspel.
Reply
Jammer van Raonic, maar dat kan me nu niet zoveel schelen. Kampioenen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Dimi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarschijnlijk niet zo slecht als vorige week, maar weer een waardeloos toernooi. Dat wordt weer lafjes beetje voor beetje bijhalen op de kleine toernooien.
(en Ajax nog kampioen ook)
Reply
Dimitrov top!

Nu jij Jo!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu Nadal en F. Mayer nog.
Reply
EB Sports Wrote:Nu Nadal en F. Mayer nog.

Kun je even naar de radio luisteren, aub? Het gaat niet zo goed met Isner, een break achter in de 2e set en hij wordt behandeld aan zijn bovenbeen.
Reply
Dubbelhandige backhand slices van Mayer, zelfs aan het net. Apart hoor.
Reply
Wat een punt bij *4-1 15-15 van Mayer. Hij springt rond de baseline in de lucht om een backhand te slaan (à la Haase) en in de lucht maakt hij er een dropshot van =D> Isner schandalig slecht (jammer voor FTM), maar Nadal nu helemaal een eitje tot de finale Hakkuh
Reply
Super Mayer. Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff wat een slechte week zeg. Balen van John, was hij geblesseerd? Alleen winst van Federer kan het nog enigszins goedmaken.
Reply
Ruim 90 euro gewonnen bij Unibet bij winst Mayer, na 25 euro ingezet te hebben.
Reply
Lekker Rafa en Mayer! Rafa het toernooi winnen en het begint er goed op te lijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Simon was ook redelijk geblesseerd toch? Volgende ronde weer een makkie voor Murray! Daarna Tipsa en dan Nadal [-o<
Reply
Haha, Raonic en Isner geblesseerd, tampie-week! En buursweek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, Raonic en Isner geblesseerd, tampie-week! En buursweek!

Isner slechte keus!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genomico Wrote:Wat een punt bij *4-1 15-15 van Mayer. Hij springt rond de baseline in de lucht om een backhand te slaan (à la Haase) en in de lucht maakt hij er een dropshot van =D> Isner schandalig slecht (jammer voor FTM), maar Nadal nu helemaal een eitje tot de finale Hakkuh

Let op Jo!!!!! Icon_twisted
Laatste onderlinge ontmoeting was voor Jo!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genomico Wrote:Wat een punt bij *4-1 15-15 van Mayer. Hij springt rond de baseline in de lucht om een backhand te slaan (à la Haase) en in de lucht maakt hij er een dropshot van =D> Isner schandalig slecht (jammer voor FTM), maar Nadal nu helemaal een eitje tot de finale Hakkuh

Dit valt me wel tegen van jou.
Hier staat mayer om bekend...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, Raonic en Isner geblesseerd, tampie-week! En buursweek!

ha ha, komt ie weer met z'n buursweek.... :-s

op basis waarvan?
Bijna alle cruciale potten zijn fout gevallen.

Dat jij mispicks als Raonic en Isner kiest kan ik niks aan doen...Raonic sowieso max 45 en Isner had ik er al een ronde eerder uit verwacht.

Ik heb vorige week meerdere keren aangegeven dat Isner belabberd speelde.
1 goede wedstrijd en een superloting leidde tot een finale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Inderdaad, Isner had nu zo'n lastige loting...
En Raonic idd 45, Murray was zo goed vorige week...

Tampie-week dan. Prima, want hij heeft Federer en Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Inderdaad, Isner had nu zo'n lastige loting...
En Raonic idd 45, Murray was zo goed vorige week...

Tampie-week dan. Prima, want hij heeft Federer en Murray.

Jij moet toch inmiddels ook wel weten dat de ene week de andere niet is...helemaal bij de subtoppers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: