The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Atlanta Wrote:Pfff wat een slechte week zeg. Balen van John, was hij geblesseerd? Alleen winst van Federer kan het nog enigszins goedmaken.

Hij was ongemotiveerd, sloeg de ene misser na de ander zonder daar winners tegenover te slaan, en het leek wel of hij nauwelijks puf/zin had om te lopen. Hij werd kort behandeld aan zijn bovenbeen (beetje loschudden), dus volgens mij was hij gewoon op na vorige week.
Reply
andre Wrote:Waarschijnlijk niet zo slecht als vorige week, maar weer een waardeloos toernooi. Dat wordt weer lafjes beetje voor beetje bijhalen op de kleine toernooien.
(en Ajax nog kampioen ook)
Bizar idd. Ik heb het idee dat ik onwijs slecht ga, maar ik zit nu even te kijken, en jij doet het nog minder. Het gaat eigenlijk helemaal niet zo slecht tov de mensen met Federer, dus als Federer het toernooi wint (of finale haalt en Nadal wint niet), is er niks aan de hand.

Wel frappant, dat de 1e week in dit geval voor de meesten eigenlijk irrelevant is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een vreemde week wordt dit zeg. Maar goed : het is nog niet verloren. Rafa moet gewoon die 1000 punten opvissen en Anderson moest straks FIsh verslaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nalbandian, Raonic en Isner zijn zoveel gekozen, dat die nederlagen niet zo relevant zijn. Logische keuzes ook. Alle q's eruit is belangrijker. Dimi is de enige mustpick die ik niet heb die er nog in zit (nee, Anderson vond ik geen mustpick).

En dan gaat het om wat de toppers doen. SF en F spots geven de doorslag in een speelweek die voor velen nu slecht lijkt. (Finale: Murray def. Federer [-o< )
Reply
Federer en Nadal zijn nu eigenlijk alleen nog van belang voor het gros.

Djoko - Nadal zal voor mij perfect zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is dat zo? Nadal heeft toch aanzienlijk meer kans tegen Federer?

Maar er is nog zo weinig van te zeggen. Alle 4 de toppers lijken zeer goed in vorm op basis van de eerste partijen, en eigenlijk zijn alle dark horses die hen kunnen bedreigen er wel uit.
Alleen Potro en Tsonga nog, maar die zie ik ook niet stunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Is dat zo? Nadal heeft toch aanzienlijk meer kans tegen Federer?

Maar er is nog zo weinig van te zeggen. Alle 4 de toppers lijken zeer goed in vorm op basis van de eerste partijen, en eigenlijk zijn alle dark horses die hen kunnen bedreigen er wel uit.
Alleen Potro en Tsonga nog, maar die zie ik ook niet stunten.

Klopt, ik zie Nadal ook geen 2e keer van Federer verliezen, maar bij deze finale pak ik sowieso 240 punten op de Federer mensen.

Bij een finale Federer - Nadal gaat het toch om 800 punten en aangezien de laatste jaren al dit soort cruciale wedstrijden fout zijn gevallen bij mij, wil ik niet nog een keer in die situatie komen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko-Nadal please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Almagro-Simon lijkt me een prachtige finale.
Reply
_Tampie Wrote:29 van de 32 seeds door als Djoko ook wint. Record?

Ruimschoots! Zie bijgaand artikel, leuk voor degenen die van statistiekjes houden:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://heavytopspin.com/2012/03/25/seeds-firmly-planted/">http://heavytopspin.com/2012/03/25/seed ... y-planted/</a><!-- m -->
Reply
Heb al vandaag 3 liedjes gehoord die me ongeluk brengen. Daarom ben ik bang dat Del Potro zal verliezen van Cilic. Daarom mijn tip voor Unibet: Cilic winst. quote is 4,25. Bij de H2H had Cilic de laatste 2 partijen op hardcourt gewonnen, dus pak je kans. Zelf heb ik 15 euro ingezet.
Reply
Ik heb ook gelijk op Ferrer en Gasquet ingezet. Of zijn dat andere liedjes?
Reply
Potro wint natuurlijk gewoon van Cilic. NID
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja, nogal. Ik zou het leuk vinden voor Cilic, maar dat wordt niks. Zeker ook omdat Potro ongeveer thuis speelt hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De hele week hebben we ook helder weer, wat voor mij ook voorspoed betekent. Hoogstwaarschijnlijk een hoge score bij FTM deze ronde.
Reply
_Tampie Wrote:Ik heb ook gelijk op Ferrer en Gasquet ingezet. Of zijn dat andere liedjes?
Of verlies ik juist alle drie spelers vandaag, maar dat Nadal het toernooi wint.
Reply
Ik hoor net een liedje! I''m in Miami bitch :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu net Hello gehoord van Martin Solveiq. In het filmpje gaf hij aan het einde op in een tenniswedstrijd. Nu weet ik helemaal zeker dat één van mijn spelers vandaag eruit vliegt.
Reply
:crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
EB Sports Wrote:Nu net Hello gehoord van Martin Solveiq. In het filmpje gaf hij aan het einde op in een tenniswedstrijd. Nu weet ik helemaal zeker dat één van mijn spelers vandaag eruit vliegt.

Ik kan je ook met redelijke overtuiging vertellen dat Benneteau, Potro en Ramos niet alledrie de volgende ronde gaan halen. Daar heb ik Martin Soveig helemaal niet bij nodig.
Reply
Come on Ramos en zeker Anderson!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Anderson prima van start 2-0. Is een must win om er nog wat van te maken deze week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Live op sport 1. 3-0 anderson al. Come on.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ben ook bang dat Djokovic eruit gaat. Heb ook 10 euro ingezet op Troicki.
Reply
Tegen Troicki?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fish is boos dat ie niet op cc speelt en dat ie meteen sochtends moet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Had het liedje gehoord van Celine Dion met My heart will go on over de Titanic die zonk. Titanic=reusachtig, dus wel eens betekenen dat één van de grote spelers vandaag gaat sneuvelen. En toen ik Troicki selecteerde bij het samenstellen van mijn team hoorde ik wel goede liedjes, maar durfde het niet aan toen ik naar de H2H tussen Troicki en Djokovic keek.
Reply
Het klinkt allemaal redelijk belachelijk, maar als Troicki wint, heb je mij overtuigd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anderson dweil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
17 ue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: