The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Hop!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
lekker andy's!
Reply
Haha typerend voor mijn jaar :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Net de goede week voor Federer gegaan. Nu moet Nadal deze week dan maar winnen. :eten:

Wel mijn last minute wissel kan nu slecht uitpakken. Ik had de hele tijd Almagro in mijn team, die heb ik er op het laatst uitgegooid voor 5 qualies.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Haha, wat een grap dit. Uitgerekend van Roddick ook, van wie ie nooit verliest en die ik idd ook weken achter elkaar had. Ach, zulke idiote weken zitten er ook tussen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
EB Sports Wrote:Had het liedje gehoord van Celine Dion met My heart will go on over de Titanic die zonk. Titanic=reusachtig, dus wel eens betekenen dat één van de grote spelers vandaag gaat sneuvelen. En toen ik Troicki selecteerde bij het samenstellen van mijn team hoorde ik wel goede liedjes, maar durfde het niet aan toen ik naar de H2H tussen Troicki en Djokovic keek.
Had ik uiteindelijk toch gelijk, maar hoe? Ik had het niet verwacht van die Amerikaan.
Reply
Federer Dead

Het is mijn jaar niet helemaal. Ik ga pagina 1 verlaten Sad
Reply
andre Wrote:Waarschijnlijk niet zo slecht als vorige week, maar weer een waardeloos toernooi. Dat wordt weer lafjes beetje voor beetje bijhalen op de kleine toernooien.
Dus toch zo slecht als vorige week. Had ik nu maar de 2 teams van toernooi verwisseld.
In andere jaren zijn het zo'n beetje dezelfde spelers die ver komen in beide toernooien, nu zijn het hele andere spelers. En de spelers die het normaal beter doen in Miami (Berdych, Federer) presteren nu niets en Nadal staat op de veel snellere baan als een frisse hoen te spelen.
Was ook voor het eerst en voor het laatst dat ik zulke dingen uitgezocht heb.
Reply
Hoor weer hetzelfde liedje van Celine Dion als gisteren, uh oh! Laat ik maar hopen op exit van Murray of Tsonga deze ronde.
Reply
_Tampie Wrote:Federer Dead

Het is mijn jaar niet helemaal. Ik ga pagina 1 verlaten Sad
Hoeft niet als Murray het toernooi wint. Ik denk dat ie iig een goede kans op de finale maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Federer Dead

Het is mijn jaar niet helemaal. Ik ga pagina 1 verlaten Sad
Hoeft niet als Murray het toernooi wint. Ik denk dat ie iig een goede kans op de finale maakt.

Omdat ie van Falla won?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Federer Dead

Het is mijn jaar niet helemaal. Ik ga pagina 1 verlaten Sad

Die had ik na vorige week al verlaten. 2 weken op rij verkeerd gekozen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Federer Dead

Het is mijn jaar niet helemaal. Ik ga pagina 1 verlaten Sad
Hoeft niet als Murray het toernooi wint. Ik denk dat ie iig een goede kans op de finale maakt.

Dat zou mooi zijn dan is de eerste Gouden plak binnen...
Reply
Nu net weer een liedje gehoord wat ik niet wil horen. Met andere woorden: Mayer gaat er zeer zeker uit en heeft Tsonga niets te vrezen. Wil absoluut niet dat Tipsarevic verslagen wordt. Ga voor de zekerheid 12,50 euro op Dimitrov inzetten.
Reply
Jij met je liedjes Hitself
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
EB Sports Wrote:Nu net weer een liedje gehoord wat ik niet wil horen. Met andere woorden: Mayer gaat er zeer zeker uit en heeft Tsonga niets te vrezen. Wil absoluut niet dat Tipsarevic verslagen wordt. Ga voor de zekerheid 12,50 euro op Dimitrov inzetten.

Je zet steeds op iedereen geld, maar je vergeet geld op Roddick te zetten? Gemiste kans hoorWink
Reply
EB Sports Wrote:Nu net weer een liedje gehoord wat ik niet wil horen. Met andere woorden: Mayer gaat er zeer zeker uit en heeft Tsonga niets te vrezen. Wil absoluut niet dat Tipsarevic verslagen wordt. Ga voor de zekerheid 12,50 euro op Dimitrov inzetten.
Uiteraard had ik die andere 12,50 euro al ingezet op Simon.
Reply
andre Wrote:
andre Wrote:Waarschijnlijk niet zo slecht als vorige week, maar weer een waardeloos toernooi. Dat wordt weer lafjes beetje voor beetje bijhalen op de kleine toernooien.
Dus toch zo slecht als vorige week. Had ik nu maar de 2 teams van toernooi verwisseld.
In andere jaren zijn het zo'n beetje dezelfde spelers die ver komen in beide toernooien, nu zijn het hele andere spelers. En de spelers die het normaal beter doen in Miami (Berdych, Federer) presteren nu niets en Nadal staat op de veel snellere baan als een frisse hoen te spelen.
Was ook voor het eerst en voor het laatst dat ik zulke dingen uitgezocht heb.

Veel snellere baan?

Je moet niet teveel naar Ad luisteren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kan Federer het nog?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wel een leuk seizoen zo in de top, minder dominantie dan vorig jaar.
Als Murray nou dit toernooi wint, wordt het nog leuker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray [gay]
Reply
1e keer overigens dat ik Federer koos, moet ik vaker doen, want dan weet ik zeker dat ie nooit meer gaat presteren Hakkuh
Reply
Je had Federer beter helemaal niet kunnen nemen in een periode waarin ie al wekenlang speelt en wint. Het kaarsje gaat een keer uit. Bij Isner na 2 weken spelen al(logisch want niet zo'n atletisch lichaam en heeft z'n finest moment al gehad) en bij Federer nu na een aantal weken meer. Je moet fysiek en qua spel wel zo sterk zijn(djoko 2011) dat je zo'n run kunt maken. Dat zit er bij Fedex op deze leeftijd en met deze tegenstand niet meer in.

Daarnaast vind ik de keuze voor Fedex boven Nadal deze week sowieso een foute(ongeacht het resultaat nu). Federer moest langs Djoko voor 600 punten, Nadal langs de ''matige'' Murray voor 600.
Daarnaast was IW voor Nadal zijn 1e toernooi sinds tijden. Ik verwachtte niet dat hij het meteen daar zou doen, IW was om in te komen. Nadal was/is nu dus klaar om te knallen, Federer was er klaar mee. Zie ook zijn afmelding voor Monte Carlo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai Nishikori laat meteen al vier breakkansen onbenut, komop Kei!
Reply
Kutzooi, nadal geblesseerd...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij loopt nog goed naar de hoeken. Zal wel meevallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een misser van kei op het sp van rafa. Prima 6-4
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Rafa heeft wel van alles. Last van z'n knie, last van z'n hand. Het is voor vandaag nog goed genoeg denk ik, tegen Murray moet 't beter. Lang niet in topvorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Come on Mardy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Je had Federer beter helemaal niet kunnen nemen in een periode waarin ie al wekenlang speelt en wint. Het kaarsje gaat een keer uit. Bij Isner na 2 weken spelen al(logisch want niet zo'n atletisch lichaam en heeft z'n finest moment al gehad) en bij Federer nu na een aantal weken meer. Je moet fysiek en qua spel wel zo sterk zijn(djoko 2011) dat je zo'n run kunt maken. Dat zit er bij Fedex op deze leeftijd en met deze tegenstand niet meer in.

Daarnaast vind ik de keuze voor Fedex boven Nadal deze week sowieso een foute(ongeacht het resultaat nu). Federer moest langs Djoko voor 600 punten, Nadal langs de ''matige'' Murray voor 600.
Daarnaast was IW voor Nadal zijn 1e toernooi sinds tijden. Ik verwachtte niet dat hij het meteen daar zou doen, IW was om in te komen. Nadal was/is nu dus klaar om te knallen, Federer was er klaar mee. Zie ook zijn afmelding voor Monte Carlo.
Sterk dat je dat allemaal nu zegt.

En er klopt ook niet zoveel van. Federer zou bijv monte carlo al helemaal niet spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: