Threads: 325
om geruchten en foute verhalen te voorkomen zet ik t hier maar even naar. Moker vroeg me net op MSN of hij geband kon worden. Hij vond dat hij het hier bij teveel mensen verpest had in t verleden en dat niet meer goed kon maken en om te voorkomen dat hij niet meer terug zou komen in de toekomst kon ik m bannen. Hier heb ik gehoor aan gegeven en hierbij is moker dus de 3e na FC the spitting cobra en TUKKER die geband is van dit forum.
even als bewijs:
Moker says:
ik zou graag dat je me voor altijd bant
Moker says:
want ik ken mezelf
Moker says:
als ik me verveel kom ik terug
Moker says:
en je mag mijn hmvdw ook weghalen
Moker says:
want nadat je me hebt geband hoor ik er niet meer bij
Threads: 76
:lol: :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 312
hahahah, o o o
Komt ie toch weer met een andere account....
The great old Ludwig von...
kan niet...heb al z'n ip-adressen geband
Threads: 312
haha Die Moker, maar goed, hij zal je eerdaags wel vragen om de ban ongedaan te maken
The great old Ludwig von...
Threads: 60
:lol: =D> =D> =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 1
Mmm, heb Moker nog niet mogen leren kennen.
Maaruh laat hij veel open wonden achter? :roll:
Real power can't be given...
It must be taken.
Threads: 23
Ik vind dat Moker tegen zijn zin lid moet blijven van het forum. Zonder ruzie is het maar saai....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Threads: 35
Sloeber
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 13
Applaus voor Moker =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 60
enne.... Voor diegenen die geen hattrick spelen, ook aldaar mag ie weer lekker rustig aan doen:
216 van de 216 door mastermo 23-01-2006 om 14:36
....
--------------------------------------------------------------------------------
215 van de 216 door Depor_SD 20-01-2006 om 02:02
Prima dat ze je gelocked hebben.
--------------------------------------------------------------------------------
214 van de 216 door Sluisinho 16-01-2006 om 16:27
Je was altijd al een lastig persoon.. Hoop dat je je vermaakt in de Hattrick-bajes voor 7 weken.
213 van de 216 door jasperleyten 15-01-2006 om 22:36
zonde dat je sinds gisteren gelocked bent... Hoop je terug te zien!!
212 van de 216 door Reneo 15-01-2006 om 20:28
waarom geen opstelling?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 103
Het is en blijft een vervelend ventje.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 0
Marshall Wrote::lol: =D> =D> =D>
Held 1
Bocaloca Wrote:Sloeber
Held 2
Lamme Lennie Wrote:Het is en blijft een vervelend ventje.
Held 3
Deportivo Wrote:Prima dat ze je gelocked hebben.
Held 4
Hij's al weg hoor; waarom gaan jullie hem dan naschoppen? Ook beetje vreemd dat ik telkens hier de moraalridder moet uithangen. Waar zijn de normen en waarden hier?
Hattrick-Manager van het Jaar
Threads: 6
De waarden en normen hier zijn vergelijknaar met held 5, Patrick Kluivert, dat moet jou toch aanspreken.
je hoeft helemaal geen moraalridder uit te hangen hoor...laat dat maar
Threads: 76
HattrickManagerVanHetJaar Wrote:Hij's al weg hoor; waarom gaan jullie hem dan naschoppen? Ook beetje vreemd dat ik telkens hier de moraalridder moet uithangen. Waar zijn de normen en waarden hier?
je hebt natuurlijk wel gelijk dat het bepaald laf is als mensen gebande forummers gaan afbranden, maar het is aan te bevelen niet over normen en waarden te beginnen als je een moordenaar als avater hebt.
Threads: 0
HattrickManagerVanHetJaar Wrote:Hij's al weg hoor; waarom gaan jullie hem dan naschoppen? Ook beetje vreemd dat ik telkens hier de moraalridder moet uithangen. Waar zijn de normen en waarden hier?
Wat heb ik hiermee te maken
. Overigens is, zoals anderen ook zeggen, het niet verstandig om te beginnen over normen en waarden als je reden weet waarom Moker gelocked is op Hattrick.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Threads: 84
Nouuuuu? Waaarrooooom???? =P~
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 35
:-$
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 137
Jammer Moker.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 137
Mac Wrote:Hier heb ik gehoor aan gegeven en hierbij is moker dus de 3e na FC the spitting cobra en TUKKER die geband is van dit forum.
Dat waren die twee gave tukkers, kun je die weer even un-bannen :
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]