The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Winston-Salem
#1
Voor de mensen die toch thuis blijven vandaag, de database is open!
Reply
#2
Wordt nog een lastige week zo. Dure spelers terwijl er amper punten te verdienen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Wel lastig wat betreft de juiste samenstelling, maar er zijn hier natuurlijk geen grote verschillen te maken.
Reply
#4
Echt niks aan zo'n weekje.
Probeer toch een paar vreemde keuze's te maken (toch niet al te veel te verliezen)
Geen standaard team!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#5
Volgens mij bestaat er in zo'n week geen standaard-team.
Je kunt wel een hoop van die goedkope gasten nemen die in R2 zitten, maar grote kans dat ze er voor 10 punten af gaan.
Reply
#6
Dat had ik ook, daarom ook Roddick maar genomen.
Had bijna Gulbis en Goffin nog ingewisseld voor Benneteau, maar dat vond ik iets te gevaarlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Dan zou je inderdaad wel een groot risico nemen.
Reply
#8
Waarom kan Gulbis gekozen worden? Die staat toch buiten de top 150?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#9
Ik heb wel voor Benneteau gekozen en verrassend voor mijn non-held Robin Haase.
Een vlaag van verstandverbijstering denk ikSmile
Nee ik heb gekozen voor Benne en Haase, omdat die de US Open toch niet belangrijk vinden en het vorig jaar hier ook goed deden.
En ik verwacht ook wel wat van Bellucci, die Tsonga gaat er toch niet voor.
Hierdoor kon ik niet Stakkie nemen, maar die had ook niet niet gewonnen voor 22.00 uur.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#10
(20-08-2012, 10:05 PM)Jansoe Wrote: Waarom kan Gulbis gekozen worden? Die staat toch buiten de top 150?

FTM werkt altijd met de ranglijst voordat die bijgewerkt wordt op maandag door de ATP, aangezien de db altijd al in het weekend open gaat.
Reply
#11
(20-08-2012, 10:05 PM)Jansoe Wrote: Waarom kan Gulbis gekozen worden? Die staat toch buiten de top 150?

We gebruiken altijd de ranking van de week ervoor, omdat de draw al voor maandag wordt ingevoerd. Vorige week stond Gulbis nog in de top 150, volgende week is hij niet meer te kiezen inderdaad!

Smile scherp OD
Reply
#12
YOUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HakkuhHakkuhEusa_clapEusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Ik denk dat die jongen wel een biertje gaat drinken vanavond. Smile
Reply
#14
Ik heb voor Roddick gekozen omdat ie het toernooi kan winnen. Dat deed ie een paar weken geleden nog en kan ie hier ook prima doen. Maar het is ook ruk geweest daarna, dus hij kan er ook zo tegen Blake af. Ach, dan verlies ik wat punten. Anders had ik alternatieven als Blake, Harrison en Kubot gehad, daar word je ook niet vrolijk van. Nu heb ik kans op een medaille, met mijn spelers mooi verdeeld over het schema.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Je team is wat te standaard voor een gouden medaille denk ik Smile
Reply
#16
Is dat serieus bedoeld?

Ik denk dat ik een end kom als Roddick het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Klasse Andy! En Goffin natuurlijk ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Roddick - Blake 7-6(6) 7-6(6)
Ik zal het niet over geluk hebben Ad, gefeliciteerd dus met je goede keuze.
Maar het was nipt hoor, ik had BlakeAngry
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
Ook lang over getwijfeld, maar de prestatie van Roddick in Atlanta heeft me toch over de streep getrokken en niet teveel naar vorige week gekeken toen Roddick slecht en Blake redelijk (maar zeker niet meer dan dat) presteerde.

Op naar de SF iig Roddick!

(20-08-2012, 10:31 PM)Ad Wim Wrote: Is dat serieus bedoeld?

Ik denk dat ik een end kom als Roddick het toernooi wint.

Ja was serieus bedoeld, met een standaard team moet het wel exact zo vallen anders vis je naast het goud.

Ter illustratie, ik heb hetzelfde als jou met Harrison ipv Lu. Wint Harrison van Granollie en verliest Lu van Dolgo, dan kun je al vaarwel zeggen tegen goud. Verder niet gekeken naar de teams, maar met weinig spelers in je team die niemand heeft is je kans op goud erg klein. Vergelijk bijvoorbeeld vorige week waar Chardy erg weinig was gekozen, als die uitzonderlijk goed presteert (SF) dan is dat de sleutel tot goud.
Reply
#20
Zoals andre zegt, er is in zo'n week nauwelijks een standaard team aan te wijzen.

Maar als we het er dan toch over hebben, het was veel meer standaard als ik ipv Roddick jongens als Harrison, Nalbandian en/of Darcis had gehad. Dan had ik namelijk de hele top van gekozen spelers. Nu niet.
Ik zeg niet dat mijn kans op goud groot is, maar ik heb er iig kans op door het kiezen van Roddick, en daar ben ik blij mee.
Dat het zo dicht bij elkaar ligt dat als Lu nu verliest en Harrison wint, lijkt me onvermijdelijk in zo'n kleine week.

En als je duurste jongen iemand is die maar 2x gekozen is in de top 10, heb je sowieso geen standaard team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Mooi, Benneteau eruit. Iig weer een goede keuze gemaakt.
Jammer van Lu en Darcis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Wat een week. Er gaat hier nog geen 100 punten verschil gemaakt worden. Of er moet een hele aparte winnaar komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Is Roddick zo'n gekke winnaar? Of Nalbandian?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Tsonga en Berdych lijken me de ''logische'' winnaars. Roddick, Nalbi, Isner en Querrey kunnen hier ook winnen. Met Roddick, Isner en Nalbi is nog een beetje verschil te maken, met Querrey niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
In zo'n pre-GS week denk ik dat de winnaar komt uit dat tweede rijtje. En Isner is niet helemaal fit volgens mij, dus die zal niet voluit gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Als Isner niet de finale haalt, Kubot niet de SF haalt, en Dolgo nu van Nalbandian wint, en Roddick en Querrey beiden de SF halen, dan hebben Ad Wim, Mist en ik goud. In bepaalde scenario's zijn er nog meer gouden plakken.

Ik zat er naast Ad.

Terwijl ik het bekijk geeft Roddick de tb weg aan Darcis.... wat is dat dan weer.
Reply
#27
Klote! Kom op ouwe en grinttegel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Prima dolgo, nu Roddick nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Winst Roddick is natuurlijk nid.

Blake serveerde voor de 1e set en werd gebroken...allemaal nid
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Klasse steve
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: