The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tms shanghai 2012
(09-10-2012, 01:06 PM)_Tampie Wrote: Zal ik Lu maar vast door zetten naar 2R, dan hebben we dat gehad.

Zo'n Zhang timmert redelijk aan de weg de laatste tijd, maar dit gaat wel heel hard.
Ik moet nou niet net deze week een Lu on fire hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-10-2012, 01:25 PM)Stille Wrote:
(09-10-2012, 01:21 PM)Mac Wrote: das waar maar jij en roffaboy waren toch ook 1 persoon? Wink

Nee was jij toen niet in Ahoy erbij? Daar was roffa ook. Of was jij er al langer geleden bij?

Langer geleden, maar het was ook een grapje (zie de knipoog)
Reply
Zhang won vorige week nog van Gasquet. Prima keuze zo die Lu. 70 puntjes!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lu leuke keuze inderdaad!
Reply
Anderson zal morgen wel wat stijfjes zijn ben ik bang. Staat nu ook in de dubbel 3e set supertiebreak op 13-13

edit: wel pas anderhalf uur bezig zie ik, valt wel mee dus
Reply
Hoe zit dat met de punten van Hewitt. Krijgt ie nou 10 of 0 als ie verliest (WC)
Reply
(09-10-2012, 02:12 PM)Mac Wrote: Anderson zal morgen wel wat stijfjes zijn ben ik bang. Staat nu ook in de dubbel 3e set supertiebreak op 13-13

supertb

(09-10-2012, 02:19 PM)Stille Wrote: Hoe zit dat met de punten van Hewitt. Krijgt ie nou 10 of 0 als ie verliest (WC)

100
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-10-2012, 02:26 PM)buurs Wrote:
(09-10-2012, 02:19 PM)Stille Wrote: Hoe zit dat met de punten van Hewitt. Krijgt ie nou 10 of 0 als ie verliest (WC)

100

Ik dacht dat jij wel een beetje kon rekenen Wink

Lu was natuurlijk een mp; dat doorzag gelukkig de hele top 10. Federer zal hem wel met gemak wegblazen. Die loopt met 2 vingers in de neus naar de SF, dat leidt geen twijfel.
Reply
(09-10-2012, 02:12 PM)Mac Wrote: Anderson zal morgen wel wat stijfjes zijn ben ik bang. Staat nu ook in de dubbel 3e set supertiebreak op 13-13

supertb

que?
Reply
(09-10-2012, 02:45 PM)Mac Wrote:

supertb

que?

supertiebreak
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ja dat staat er toch?
Reply
Pico is nog niet wakker
Reply
Wat een fouten van Monaco. Ballen vliegen alle kanten op. Had 180 punten voor hem opschreven

Wat een teleurstelling zeg!
Reply
Prima Cilic en Nando.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monaco heeft zijn succesweekje weer gehad en gaat weer op zijn gebruikelijke niveau verder. En zelfs voor die onzekere 180 punten zou ik 'm niet genomen hebben eigenlijk.

Cilic keurig, laat hem Verdasco maar opruimen.
Reply
hup marcos!
Reply
Hup Baghdatis!!!
Reply
Lekker bezig marcos! even doordrukken nu!
Reply
Querrey krijgt me toch kansen. Bijna elke game wel een BP. Nu net weer 2 gemist. Kan hem duur komen te staan
Reply
Tja, ik heb hem...

Reply
Ik ook maar over een kwartier niet meer. Gaat weer hard zo na Monaco gisteren en 2 Q. Istomin is de volgende maar dat had ik wel verwacht
Reply
Raonic eruit is wel belangrijk, Nishi/Querrey maakt niet heel veel uit.

Wel goed dat er met Kohl en straks Querrey weer 2 behoudende keuzes worden afgestraft. Daarna mag Berdych z'n revanche nemen op Nishi.

Querrey breekt zowaar terug, Bagh mist bp. Was beter andersom geweest.
Reply
Rebreak. Klasse herstel en nu door
Reply
Nishi is moe en wordt weer gebroken. Niet zo gek na Tokyo en alle media-aandacht. Baghdatis en Istomin breaken ook terug.

Hij heeft hem! Voor FTM maar vooral LTM zeer welkom
Reply
Nishi out, pijnlijke voor Atlanta en andre maar ook weer niet zo verrassend.

Belangrijker nu dat Bagh ook de tweede tb wint!
Reply
Prima Sam en Milos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(10-10-2012, 09:35 AM)_Tampie Wrote: Raonic eruit is wel belangrijk, Nishi/Querrey maakt niet heel veel uit.

Wel goed dat er met Kohl en straks Querrey weer 2 behoudende keuzes worden afgestraft. Daarna mag Berdych z'n revanche nemen op Nishi.

Querrey breekt zowaar terug, Bagh mist bp. Was beter andersom geweest.

Je bedoelt Dimitrov en Paire?
Reply
Wanneer gaat Istomin eens toeslaan?

Reply
En Istomin mist bij 4-3 nog maar eens een 15-40

Reply
Hij mist weer een 30-40 op 4-3! Maakt het nou eens af lange slungel!

Ook het 2e BP weg. Om gek van te worden met die WAW. Die frommelt er hem natuurlijk wel weer uit

BP 3. Doe het nou Oezbeek !
Reply

Forum Jump: