11-10-2012, 01:10 PM
hup marin en hup tommy nog voor vandaag!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tms shanghai 2012
|
11-10-2012, 01:10 PM
hup marin en hup tommy nog voor vandaag!
11-10-2012, 01:21 PM
Het loopt goed, Isner eruit is lekker en Murray en Djoko gewoon door.
Verdasco en Cilic beide weinig gekozen in de top, dus maakt niet uit. Laat Tipsa maar winnen van Haas. Federer zal wel gewoon winnen van Wawrinka helaas. Er kan eigenlijk niet zoveel meer mis gaan, de echte bonus is te halen door een nederlaag van Federer.
11-10-2012, 01:29 PM
De enige manier waarop er interessante dingen kunnen gebeuren in de top is als een van de toppers (of eigenlijk alleen Djoko) verliest in deze ronde. Superkuuper kan ook nog goede zaken doen mocht Tsonga opeens winnen van Berdych en Djoko. De rest kan wel wat inlopen maar niet schrikbarend veel als Djoko gewoon de finale haalt.
Jammer John. Wel jammer dat je iemand als Stepanek niet even opzij zet.
Dan Roger en de overschatte Haas maar. (11-10-2012, 01:21 PM)_Tampie Wrote: Het loopt goed, Isner eruit is lekker en Murray en Djoko gewoon door. Wat heb je toch met Federer? Nogmaals, hij is nauwelijks gekozen. Of ben je je nu ook al op mij aan het fixeren, net als anderen hier? Wel raar trouwens dat Murray zo weinig is gekozen in de top. Dat lijkt me toch dé safe keuze dit toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
(11-10-2012, 01:51 PM)Ad Wim Wrote: Wat heb je toch met Federer? Nogmaals, hij is nauwelijks gekozen. Om te stijgen ben jij een van degenen die ik voorbij moet. Dus voor een deel fixeer ik me op jou, omdat jij een van degenen bent die ik in wil halen. Federer exit betekent dat ik op jou meer punten zal pakken en een makkelijkere weg voor Murray en aangezien Murray door de hele top 5 niet is gekozen is dat ook zeer welkom. Inderdaad onbegrijpelijk dat niemand in de top 10 naast mij en OD de combi Djoko/Murray heeft gespeeld en dat in de top 5 zelfs niemand Murray heeft. Titelverdediger hier, maar kennelijk is dan een vroege nederlaag zoals vorige week direct reden om aan hem te twijfelen. De enige reden waarom ik aan Murray twijfelde was omdat ik dacht dat iedereen hem zou hebben. Maar ik kwam op alternatieven die ik niet zag zitten (Gasquet/Isner, Cilic, en ook in het stuk Berdych/Raonic/Nishi/Tsonga zag ik geen zekerheden).
11-10-2012, 02:14 PM
Waarom ik Murray niet heb:
- in combi met Djoko moest ik teveel must-picks (in mijn ogen) laten liggen - halve finale tegen Federer - Djoko staat bijna zeker in de finale - de nederlaag van vorige week zou voor mij juist een extra motivatie zijn om hem wel te kiezen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-10-2012, 02:34 PM
Kijk Waw is gaan! Lach me de pleuris als ie wint. Ad Wim met Federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
11-10-2012, 03:16 PM
Bij verlies van Federer tegen Wawrinka kan Djoko de nieuwe nummer 1 worden.
11-10-2012, 03:17 PM
Anders pakt Roger een keer zijn kansen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-10-2012, 03:50 PM
(11-10-2012, 03:16 PM)rhubarb Wrote: Bij verlies van Federer tegen Wawrinka kan Djoko de nieuwe nummer 1 worden. Dat gaat ie toch wel worden. NID! ![]()
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
tb helaas naar Roger maar waren ook geen kansen voor Waw. Federer straalt niet echt uit dat hij veel zin heeft, hopelijk kan Waw nog wat doen 3e set.
(11-10-2012, 02:14 PM)buurs Wrote: Waarom ik Murray niet heb: Er waren wel een paar picks die ik had willen hebben, maar om de hele 8410 lekker te besteden viel niet mee. Djoko heeft een easy route naar de finale, maar beide finalisten leek me het mooist en dan was Murray toch de keuze; ook doordat ik op een gegeven moment met een paar q's en Robredo op 0 over uitkwam, en dat heeft toch iets magisch. Gelijk de break van Roger. Dan maar hopen op een lastige pot morgen tegen Cilic en een uitgebluste Federer op zaterdag die door Murray wordt weggeblazen op weg naar de titel.
11-10-2012, 03:58 PM
Roger vind het ondertussen toch iets te lang duren lijkt het
11-10-2012, 04:00 PM
Waw had nog een bp bij 4-4 in de 2e set en zat in de rally.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-10-2012, 04:08 PM
11-10-2012, 04:13 PM
Prima Roger. Nu Haas nog.
11-10-2012, 04:15 PM
(11-10-2012, 04:08 PM)Mac Wrote:(11-10-2012, 04:00 PM)buurs Wrote: Waw had nog een bp bij 4-4 in de 2e set en zat in de rally. YW
11-10-2012, 04:51 PM
De overschatte Haas, die er af had gekund tegen Almagro, gaat nog even 180 punten ophalen. Ad-week!
11-10-2012, 04:56 PM
Minimaal 180 punten, bedoel je!
11-10-2012, 05:10 PM
11-10-2012, 05:15 PM
(11-10-2012, 04:51 PM)_Tampie Wrote: De overschatte Haas, die er af had gekund tegen Almagro, gaat nog even 180 punten ophalen. Ad-week!
11-10-2012, 05:51 PM
Dat zou je zeggen, maar de h2h geeft me redelijk vertrouwen. Plus de pot van vandaag.
En jij zegt dat het een ad-week is. Dus genoeg redenen om erin te geloven!
12-10-2012, 02:19 AM
Haas is een held!
12-10-2012, 07:15 AM
Alle wijzen komen uit het Oosten!
12-10-2012, 09:03 AM
Morgen overdag maar eens tijd ingeruimd om te gaan zitten voor Murray - Federer
tb 2e set bij Tsonga-Berdych, laat het maar een derde set worden.
goede zege Berdych. Nu Murray!
12-10-2012, 10:06 AM
12-10-2012, 10:39 AM
Leuk dat die Steppie ervoor zorgt dat Isner naar huis kan, maar nu moet hij wel ophouden!
12-10-2012, 10:47 AM
lekker radek!!!
12-10-2012, 10:49 AM
NID natuurlijk dat Murray nu met 6-3 6-2 gaat winnen.
Federer speelde gister ook drama. Wordt morgen partij van de armoede ![]()
12-10-2012, 10:56 AM
Tja Murray nog wel dik favoriet lijkt me, maar het begin van de stunt is er.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|