The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Valencia / Basel
Ik bedoelde in de top 10, excuus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elke keer als ik iets post over hem, verkloot ie een voorsprong.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kutje. Dimi mist minimaal 1 mp. Stond ook al 3-0 voor 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zal eens niet dat een 3-tiebreak wedstrijd verkeerd afloopt. Kan me niet heugen dat er ooit 1 goed afgelopen is.
Reply
Nu al 3MP gemist

NR 4 is raak!!! Nu Marin rustig blijven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse Dimi, supertroef!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt het verhaal van dit jaar, gisteren een dag dat er veel goed valt, vandaag valt weer alles verkeerd.

Zo'n Dimi-Benne, winnaar haalt gewoon 180 hier. Isner zelfde verhaal maar dan andersom. Raonic had ik ook gewoon voor 180 opgeschreven. Echt een zure kutdag FTM-technisch.

Jezus wat een klager ben ik. Cilic die een break in de tweede weggeeft tegen de overschatte Verdasco... het gaat maar door.
Reply
Nee hoor hij breakt weer gelijk. Ik heb juist de beste dag van het jaar denk ik zo. Beetje laat Stille!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Met de winst van Cilic op Verdasco blijft de schade nog enigszins beperkt deze week. Wel flink balen natuurlijk van de verliespartijen van Izzy en Milos.
Reply
Knappe en mooie overwinning trouwens van GOAT!!! Eusa_clap

Daar moet Delpo toch met 2 vingers in de neus van kunnen winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Jurgen, ga zo door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wordt dit dan de dag dat alles fout gaat. Sta er echt heel goed voor deze week. Muller, Ebden en Kubot achter en Melzer die gaat winnen pffff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Niet verrassend toch?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Jurgen, op naar de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(25-10-2012, 02:21 PM)Ad Wim Wrote: Lekker Jurgen, op naar de finale.

Net als Tipsa vorige week nid naar toernooiwinst ging?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(25-10-2012, 02:21 PM)buurs Wrote: Niet verrassend toch?

Nee klopt maar om goud te moeten halen moeten er altijd verrassingen zijn. En geen negatieve zoals drol Melzer die al maanden geen wedstrijden weet te winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Malisse van 4-1 naar 5-7 2-6.... Melzer kan ineens weer tennissen of een meltdown van de X-man?
Reply
Zo moeilijk is het niet om van Berlocq en Malisse te winnen. Goffin moet ook lukken, en eigenlijk Dolgo/Simon/Granollers ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer is niet zo boeiend.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Granollers kan 't alleen hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Granollers. Vos komt nog in het vizier zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie zege!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(25-10-2012, 02:55 PM)Ad Wim Wrote: Zo moeilijk is het niet om van Berlocq en Malisse te winnen. Goffin moet ook lukken, en eigenlijk Dolgo/Simon/Granollers ook.

Zo jammer dat daar Isner het laat liggen.

(25-10-2012, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: Prima Granollers. Vos komt nog in het vizier zo.

Zeker, het loopt bij vos aardig slecht. Kun je nagaan als Isner / Raonic ook nog een beetje hadden gepresteerd.
Reply
Goffin zal van Melzer winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Granollers en PHM !!Eusa_clapEusa_clap
Reply
Prima Anderson, volhouden Nico!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjezus, wat is die Querrey goed. Leuke pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nico 2 mps gemist, waarvan op 1 een flinke kans. TB nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Slaat ie 2 geweldige passings in de TB, om daarna 2 simpele fouten te maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo, Querrey stort even in. Mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: