FTM Forum

Full Version: Valencia / Basel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Schema Valencia is bekend: http://www.valenciaopen500.com/arxius/ma...es2012.pdf

Aardig wat rematches van de afgelopen weken, zoals Tipsarevic-Simon, Querrey-Lopez en Cilic-Klizan.
Gaat Almagro dan Ferrero met pensioen sturen Icon_cry
Als Basel er is dan zet ik ze erop.
Basel:
Main draw: Saturday, October 20, 4:00 p.m.
Duurt dus nog even...
Hij staat erin. Op- en of aanmerkingen zijn welkom.
Ik wou zeggen Ferrero is niet kiesbaar, maar hij is al afgezakt naar 162 Sad

Kan je nog een aantal q spelers verwijderen als de final round q bekend is?
Basel indoors; Kubot - Bachinger is suspended. Eusa_think

Hmm. Nu spelen ze weer.
Doe ik Tamp.
Topper hoor, die Brands. Met 1 en 4 eraf tegen Dodig vandaag.
Kun je nagaan hoe slecht Bemelmans is.
(21-10-2012, 02:12 PM)buurs Wrote: [ -> ]Kun je nagaan hoe slecht Bemelmans is.

Big Grin
Haas heeft zich afgemeld voor Valencia. Is vervangen door Volandri (die overigens geen LL is Huh ).
Had Haas zich niet gewoon al voor de loting afgemeld? Volandri was eerste alternate nl.
Bij de loting stond Haas gewoon nog in het schema.
Chardy speelt ook niet.

Voor hem als LL Hanescu.
Chardy heeft zich afgemeld voor Basel (toevallig of niet, hij moest de 1e ronde tegen Federer). Zijn plaats is ingenomen door qualifier Becker. LL Hanescu op een Q-plaats tegen Ebden.
verwerkt, thx heren.
(21-10-2012, 08:46 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Bij de loting stond Haas gewoon nog in het schema.

Vreemd. Dan waren de qualis waarschijnlijk nog niet begonnen. Loting was er ook wel heel vroeg.
Frappant ook dat Hanescu is gekozen als LL, terwijl hij in de kwalificatie opgaf bij een 4-1 achterstand in de 1e set.
Dan wist hij het ongetwijfeld al.
Dat is gewoon volgens de de regels. Zie je vaak genoeg dit, een tank of opgave als ze het idd al weten.
Hoeveel punten kreeg een LL ook alweer tov een Quali?
10 tov 20.
Buurs kan toch weer in de verdedig-modus. Atlanta heeft wel een aantal spots waarmee ie kan aanvallen.
puzzeltje weer compleet... inderdaad een makkelijk weekje voor buurs, maar het gaatje is niet zo groot dus volgende week kan er nog genoeg worden geforceerd.
Zo ik heb weer een feestteam met 19 man
Ramos en Ram zijn een half uur bezig voor 3 games, die gaan het laat maken..... Haase gaat het nog weg geven zo te zien.
Paar geinige verrassinkjes genomen, en Potro links laten liggen. Denk dat Potro en Tsonga zich sparen voor de grotere toernooien.
Atlanta en Kuiper gaan op safe.
Granollers maar 9x? Dit is toch zijn toernooi? Of is er dit jaar een andere ondergrond oid?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8