The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Paris
(01-11-2012, 04:02 PM)Ad Wim Wrote: Ik hoop dat Llodra kan stunten tegen Potro straks, ik heb er best wel vertrouwen in eigenlijk.
Del Potro heeft er al 4 keer eerder doorheen gebeukt, waarvan 3 x dit jaar...

Ik zou er wel voor tekenen, hoe eerder Delpo eruit, hoe beter.
Reply
Ik kan me niet voorstellen dat ie niet even een paar dagen rust wil pakken, om daarna te pieken op de WTF. Zeker nu ie zo in vorm is.
Maar normaliter is ie dik favoriet natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is voor al die subtoppers een ideale gelegenheid om een TMS te pakken, met Murray die vermoedelijk nog wel een tankje gaat doen ergens deze week. Als ik Potro zou zijn zou ik juist hier vol voor de winst gaan.

Llodra in de vorm van deze week wordt wel lastig genoeg trouwens.
Reply
(01-11-2012, 03:47 PM)_Tampie Wrote: 5-5 is wel tijd voor een breakje Andy!
Reply
(01-11-2012, 04:44 PM)mindlight Wrote: Dit is voor al die subtoppers een ideale gelegenheid om een TMS te pakken, met Murray die vermoedelijk nog wel een tankje gaat doen ergens deze week. Als ik Potro zou zijn zou ik juist hier vol voor de winst gaan.

Llodra in de vorm van deze week wordt wel lastig genoeg trouwens.

Daar zit ook wel wat in. Potro heeft natuurlijk nog nooit een TMS gewonnen, en dit is de ideale gelegenheid.
Hmm, zo had ik er nog niet over nagedacht. Had ik die houthakker misschien toch moeten hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai ai ai, murray gaat kutten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Leuke speler wel, die Janowicz. Al had ik daar liever vandaag een andere mening over gehad. Kom op Murray, niet tanken nu maar beuken!

(01-11-2012, 04:44 PM)mindlight Wrote: Dit is voor al die subtoppers een ideale gelegenheid om een TMS te pakken, met Murray die vermoedelijk nog wel een tankje gaat doen ergens deze week. Als ik Potro zou zijn zou ik juist hier vol voor de winst gaan.

Llodra in de vorm van deze week wordt wel lastig genoeg trouwens.

Exact, die subtoppers moet je hebben. Gasquet/Nishi was de verkeerde combi, Tsonga en Potro gaan hopelijk voor de winst en Murray is absoluut niet de zekere winnaar. Ik heb hem genomen omdat ik wel vertrouwen had in zijn wil om hier diep te komen met het oog op zijn kansen voor de nummer 1 positie te gaan, vanaf RG heeft hij een goede serie staan in principe waarmee hij in die richting kan gaan denken dan zijn 1.000 puntjes in Parijs zeer welkom.
Reply
Hehe, die Murray. Die wil natuurlijk zeker vlammen volgende week voor eigen publiek.

Janowicz door zou aan de ene kant leuk zijn, maar niet als vervolgens Berdych daardoor in de finale komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray laat het letterlijk lopen nu FU
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
schande, wat murray hier doet

schorsen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Quote was 51 euro op Janowicz op 5-3....
Reply
(01-11-2012, 02:33 PM)_Tampie Wrote:
(01-11-2012, 02:12 PM)Ad Wim Wrote: Prima dit. Andre met beiden, dus maakt in die zin niet uit.

Nee, Berdych mag op zich best 180 halen, nu zou Simon eigenlijk moeten winnen van hem.

Nog 685 te gaan naar Kuiper met deze ijzers:

5 J. Tsonga Parijs (TMS) 90 in 4815
6 J. Del Potro Parijs (TMS) 90 in 3740
7 M. Llodra Parijs (TMS) 90 in 463

Tsonga nog +510 en Potro +270 of omgekeerd. Eusa_clap Hakkuh :pray:

Hehe, dit had je niet moeten zeggen.
Nog even een tankje van Potro en ik ben je bijna voorbij.

(01-11-2012, 05:22 PM)rhubarb Wrote: Quote was 51 euro op Janowicz op 5-3....

Dat valt op zich nog mee.

Bij Gicquel-Donskoy was de quote net 101 voor Donskoy toen Gicquel voor de wedstrijd serveerde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lol eerst djoko en nu murray die het zo weggeeft...normaal geloof ik niet zo in die 'verkochte' wedstrijden maar dit gaat er wel erg sterk op lijken dat ze 2 vliegen in 1 klap proberen te slaan, en een extra zakcentje en wat extra rust voor de masters
Reply
simon - berdych wordt nu wel heel belangrijk...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Neeeeeeee..... Sad

Janowicz 90 extra puntjes.... Die doen wel erg pijn. Janowicz en Berdych kunnen nog veel extra schade aanrichten. Verdomme, echt nog serieus met een team met Tsonga als duurst man gezeten maar toch Murray ingepast. Wat een slag kan je dan slaan zeg, met Tipsa / Simon / Berdych ipv Murray/Gasquet.... als als als....
Reply
Mooi voor Jerzy. z'n knie bloedt na z'n ter aarde storting om z'n winst te vieren Idontgetit
Reply
Prima Jerzy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een rukker zeg. Idd Simon-Berdych verschrikkelijk belangrijk nu. SF Simon-Tipsa ofzo kan de schade beperken, en dan blijft Tsonga-Potro ok.

Bij Berdych zal er geen tank zijn, ook gasten als Potro en Tsonga daar geloof ik niet in een tank, zelfs Ferrer niet. Die laten een TMS echt niet liggen als de top 4 er niet (meer) is.

Indoor winnen van Kohlschreiber, Cilic en Murray.... Niet normaal, mooie prestatie maar doet mijn FTM wel effe pijn.

Dead
Reply
Je bedoelt: wat een misser om Janowicz niet te nemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga en Berdych als enige overgebleven spelers ooit een TMS gewonnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roffaboy week !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-11-2012, 05:41 PM)Ad Wim Wrote: Je bedoelt: wat een misser om Janowicz niet te nemen?

Wat een jammerlijke keuze om roekeloos te spelen en niet laf alle q's aan te klikken, dat bedoel ik.
Reply
Hahaha, dat uit jouw mond, hilarisch.
Ik neem aan dat dit een grap is, dus ik ga er verder ook maar niet op in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-11-2012, 05:45 PM)Ad Wim Wrote: Ik neem aan dat dit een grap is,

Ik zie er het grappige wel van in ja.
Maar je hebt niet Jano gekozen omdat je dacht dat hij wel even van Kohl, Cilic en Murray zou winnen.

Laf = slim, in mijn optiek vergeet dat niet hè.
Ik zou normaal altijd alle q's hebben gepakt. Ik wilde nu zoveel mogelijk investeren in gasten die dit toernooi kunnen winnen of iig SF kunnen halen bij een tank van de grote mannen, en daardoor de q's laten liggen, geheel tegen mijn stijl in. Dat wordt nu door deze magical run van Jano wel heel hard gestraft, dat zul je niet kunnen tegenspreken.

En naast dat ik hier de hilariteit wel van in zie baal ik wel flink. Ik had wel echt geloof in het podium, al is dat nog niet helemaal weg. Kuiper is helemaal zuur trouwens, die is al z'n spelers kwijt.

Maar even flink bier drinken vanavond Wink
Reply
Daarom lach ik er ook om, aangezien jij normaliter geen moment zou twijfelen om die jongens aan te klikken.
Zeker in dit geval, waar ze vrijwel allemaal een gunstige loting hadden.
Als je dan toch wilt forceren, laat dan Falla, Bautista, GGL en Sijsling liggen. Maar Janowicz was gewoon favoriet tegen Kohl. Dan is ie al rendabel en dan ook nog de zeer onzekere Cilic in de ronde erna.

Je wordt hard gestraft nu ie van Murray wint, maar kom niet met een term als roekeloos spelen met zo'n team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych winst en ik sta 2e...

thxs Anderson Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is Tipsa al zeker van die laatste plek? Die geeft deze week, en gelijk heeft ie, ook nog even flink gas. Die pakt nog even een HF mee waarin ie niet eens zwaar underdog is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als ie hier wint, kun je hem wel opschrijven ja. Dan kan ie alleen nog voorbij gestreefd worden als Almagro finale haalt of Raonic het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Llodra weer net zo weergaloos als gisteren, kijken of hij weer zo sterk in de TB's tevoorschijn komt.
Reply
1e set cruciaal

als delpo die verliest, dan gaat hij tanken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: