FTM Forum

Full Version: TMS Paris
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
En de database is geopend. Q's worden uiteraard bijgewerkt wanneer daar meer over bekend is.
Als iemand heeft gevonden waar de Q's zijn geplaatst, graag even een melding.
Ok, thx. Q's staan in de draw. De mogelijke LL spelers heb ik onder de draw nog even laten staan.
Het traditionele twijfelen is begonnen. Wat een lastig voorspelbaar toernooi is dat Parijs toch ook...
Zullen we Parijs maar schrappen? Wink
Nog één keer alles of niets????
Atlanta kan alles of niets gaan. Die wordt nooit meer ingehaald door iemand van buiten de top 3.
Kuiper en Atlanta gaan geen onnodige risico's nemen.
Federer heeft zich zojuist afgemeld voor Parijs Exclamation
http://www.nu.nl/sport/2944711/federer-z...arijs.html
Ze zullen toch wat tegenover jouw standaardteampje moeten zetten. Atlanta kan dat zonder problemen doen. En Kuiper kennende gaat ie altijd voor de winst.
Ik ga gewoon voor Djo+MurHakkuh
Dan doe ik dat ook. Neiner
Goed dat ik het weetBig Grin
Een aantal bronnen zeggen dat Monaco nu op Federer's plek komt, Kohlschreiber op Monaco's plek en een LL op Kohlschreiber's plek. Iemand die weet of dit klopt?
Hanescu komt op de plek van Federer.
Volgens mij ook Hanescu, omdat de OOP voor morgen al bekend is. Anders hadden ze idd seeds doorgeschoven.
"Door de afmelding van Federer is de kans groot dat Novak Djokovic het jaar afsluit als nummer één van de wereld.

De Serviër heeft met een kwartfinaleplaats in Parijs en uitschakeling in de groepsfase bij het eindejaarstoernooi in Engeland weinig punten te verdedigen. Het verschil tussen de nummers één en twee op de ATP-ranking is nog maar 165 punten."

Pfffff..... wat een matige journalistiek zeg. Djoko is gewoon 100% zeker nu, al haalt hij 0 punten meer.
Ik heb dit jaar nog niet zoveel moeite gehad als nu om m'n team te maken.
Team staat uiteindelijk. Was erg pittig deze keer.
Verre van tevreden, maar ik laat het maar zo.
Ene ronniev heeft gewoon exact hetzelfde team als ik Idontgetit
Nu mag Djoko niet falenDoh
Djoko NID hier. Enige doel is om de 10 plek vast te houden. Denk dat ik wel een aardig team heb. Geen Murray hier, hoop dat Berdych hem pakt
Tegenover jouw Djoko zet ik grofweg Murray + Tsonga, moet kunnen om je weer in te halen Smile
Jammer alleen dat je precies ook Baghdatis hebt, ik verwachtte dat dat een mooie troef zou zijn.
Ben wel tevreden, mooie verschillen met Kuiper en iets kleinere verschillen met vos. Het kan na deze weer mogelijk zijn richting het podium te kijken.
Hoeveel kansen heb je nodig, Denis?

Tig bp gemist en 6*-5 voor
Duidelijk dat Simon vanavond moet winnen, anders komt Atlanta rap dichterbij.
(29-10-2012, 01:08 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Ben wel tevreden, mooie verschillen met Kuiper en iets kleinere verschillen met vos. Het kan na deze weer mogelijk zijn richting het podium te kijken.

Vergeet niet naar beneden te kijken. Als het een beetje goed valt, kan ik flink op je inlopen deze week.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12