The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Paris
Klasse Llodra, prima set weer!
Reply
ai, en dan wordt bij 40-30 een service van Delpo uitgegeven die in is...en llodra breakt daarna...het gaat maar door.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heeft ie nog geen BP op een 2e service gemist?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij had kunnen challengen maar die pannekoek doet het niet.
Reply
Ai ai ai.... het loopt allemaal verkeerd vandaag. Heren, tot volgende week. Ik kan het niet meer aan Smile

(01-11-2012, 05:53 PM)Ad Wim Wrote: Maar Janowicz was gewoon favoriet tegen Kohl.

Dat had ik dan weer niet zo gezien, maar daar komt mijn gebrek aan tenniskennis denk ik toch een beetje om de hoek kijken. Ik gaf hem niet veel meer dan 25% kans tegen Kohl; zelfs dan nog was het overigens +EV om hem te kiezen.

(01-11-2012, 05:53 PM)Ad Wim Wrote: Je wordt hard gestraft nu ie van Murray wint, maar kom niet met een term als roekeloos spelen met zo'n team.

Overigens moet je die term zien als:

laf = slim
roekeloos = niet slim

geen q's nemen = niet slim = roekeloos
Reply
BOEM. Dahaaaag Potro!
Reply
Zou nog wel eens goud kunnen worden deze week Smile Maar aan de andere kant, in deze week is niks zeker.
Reply
Die buurs zonder Llodra, prachtig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
463 euro kost ie ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kan zomaar de meest rendabele pick van het seizoen worden!
Reply
De commentator van Sport1 vertelt net dat Bubka uit zijn hotelraam is gevallen en met botbreuken in het ziekenhuis ligt... WTF.
Reply
(01-11-2012, 07:30 PM)Ad Wim Wrote: Die buurs zonder Llodra, prachtig.

tja, hij zou eerst tegen stepanek spelen.

ik heb hem natuurlijk continue in mijn team gehad, totdat ik vond dat ik PHM, Sijsling, Llodra en Hanescu moest inruilen voor Gasquet Bduh

Ik lach er maar om.

Finale zal wel Berdych - Llodra worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooie uitslagen vandaag, de w.o. van Nishikori daargelaten. Hopelijk kan ik het verschil met Buurs verkleinen tot onder de 200 punten (is bijvoorbeeld het geval bij QF Simon, Llodra en Tsonga en SF Berdych). Dan kan een poulewedstrijd op de WTF al het verschil maken.
Reply
Zat opgesloten in de badkamer en kroop uit het raam om ergens anders naar binnen te klimmen. Ai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-11-2012, 08:39 PM)Atlanta Wrote: Mooie uitslagen vandaag, de w.o. van Nishikori daargelaten. Hopelijk kan ik het verschil met Buurs verkleinen tot onder de 200 punten (is bijvoorbeeld het geval bij QF Simon, Llodra en Tsonga en SF Berdych). Dan kan een poulewedstrijd op de WTF al het verschil maken.

Simon - berdych zal bepalend zijn

Winnaar haalt finale
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dammit Raonic!
Reply
tsonga weer erg matig...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klote Tsonga wint die TBs altijd.Angry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zou dit keer zeggen dat dat komt omdat Almagro het tegen de echte wereldtop niet weet te bolwerken.

En ook nu niet, al doet Tsonga het natuurlijk ook erg goed.
Reply
Almagro de betere speler deze wedstrijd. Geen een BP tegen gehad. Tsonga's service sleepte hem er weer eens doorheen. Ik zie hem in deze vorm echter niet winnen van Ferrer.
Reply
Een belangrijker potje nu. Hup Wawje!
Reply
(01-11-2012, 10:25 PM)Atlanta Wrote: Almagro de betere speler deze wedstrijd. Geen een BP tegen gehad. Tsonga's service sleepte hem er weer eens doorheen. Ik zie hem in deze vorm echter niet winnen van Ferrer.

Ik ook niet.

Niveau van Jo valt me erg tegen.
In de rally niet dwingend genoeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind het allang knap dat Alamagro deze ondergronden zo goed mee kan met de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Balen van Potro, met Murray eruit had ik een lekkere slag kunnen slaan. Bij finale Berdych-Tsonga heb ik nog geen klagen, maar dat kan natuurlijk zomaar Simon-Llodra worden..
Reply
Van deze kwartfinales is het lastig te voorspellen wie er door gaan...
Reply
(01-11-2012, 10:27 PM)Ad Wim Wrote: Ik vind het allang knap dat Alamagro deze ondergronden zo goed mee kan met de top.

Tsja, je hebt er zo weinig aan als je op de beslissende momenten niet weet door te drukken. En voor iemand die zichzelf als top-10 speler ziet mag je iig verwachten dat hij zo ver komt.
Reply
Dat is waar, maar op deze ondergrond is ie gewoon geen top 10, dus dan vind ik het knap dat ie mee kan met iemand die wel goed is op deze ondergrond en voor eigen publiek speelt.
Op gravel is ie top 5, en dat heeft ie wel laten zien dit jaar. Op de andere ondergronden vind ik dat ie genoeg schraapt de laatste jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Absoluut mee eens. Maar als je de betere bent in een partij moet je doordrukken. Dat de nummer 100 dat in een TB niet kan tegen de nummer 10 is voor te stellen, maar dit gebeurt Almagro te vaak. Dat is zonde, want hij kan nog meer dan hij tot nu toe laat zien.

Op gravel is hij zeker top-5, maar ook daar geldt dat hij het consequent aflegt tegen de echte top. Het zou goed zijn als hij eens echt doorstoot.
Reply
Dat zou zeker mooi zijn. Laatst tegen Haas speelde ie ook al weergaloos en duwde niet door. Dat kan ie op gravel wel, maar op HC is het wat lastiger.
En zijn speelstijl is ook te risicovol om wedstrijdjes makkelijk binnen te slepen. Het is eigenlijk gewoon een hardhitter die nooit inhoudt. Dat maakt hem zo'n mooie speler, maar soms moet je even gas terug nemen.
Maar een top 10-winst zou wel mooi zijn. Het moet geen tweede Davydenko of Jiri Novak worden.
Zijn speelstijl maakt het juist wel weer mogelijk om van toppers te winnen. Ik weet nog heel goed dat ie Nadal compleet van de baan roste, maar het toen ook niet afmaakte. Zuur was dat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die pot kan ik me ook nog goed herinneren ja. Maar laat hem komend voorjaar maar eens beginnen op die SA-swing. Mentaal moet het al heel wat zijn als ie in de finale (die hij ongetwijfeld steeds bereikt), Ferrer eens weet te kloppen.
Reply


Forum Jump: