19-01-2006, 08:13 PM
Benneteau
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Australian Open 2006
|
19-01-2006, 09:15 PM
Ad Wim Wrote:Roddick komt voorlopig ook geen gravelbijters tegen. Roddick en Sharapova zijn samen een stel?!?!?!?! :eeeek: Goeie keus van Andy : Dat was net bij NSE...
19-01-2006, 10:19 PM
Kut, ik had Coria op moeten stellen
19-01-2006, 11:09 PM
Had Roddick niet al lang met een actrice/popsterretje?
Niets is sterker dan dat ene woord...
19-01-2006, 11:17 PM
Elikian Wrote:Kut, ik had Coria op moeten stellen Wie wou je dan wegdoen?Phau en Pavel samen is nog geen halve kleine kut Argentijn.Maar wees gerust ,Grosjean doet zijn plicht. :wink:
19-01-2006, 11:55 PM
Interview met Norman op België 1:
'T ging wel lekker. Ik dacht dat Hrbaty rond de 40-45 stond. Totdat iemand mij vertelde dat hij 15 staat' :lol:
19-01-2006, 11:57 PM
centre court Wrote:Had Roddick niet al lang met een actrice/popsterretje? Mandy Moore of zo... Dat dacht ik ook.
19-01-2006, 11:57 PM
Overdune Wrote:Interview met Norman op België 1: Typisch Belgische opmerking :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
19-01-2006, 11:58 PM
Ad Wim Wrote:Roddick komt voorlopig ook geen gravelbijters tegen. Jawel, Lopez
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
19-01-2006, 11:58 PM
THE MAILMAN Wrote:Ad Wim Wrote:Roddick komt voorlopig ook geen gravelbijters tegen. In een ander toernooi moet dat dan gebeuren.
20-01-2006, 12:06 AM
Haggie Wrote:THE MAILMAN Wrote:Ad Wim Wrote:Roddick komt voorlopig ook geen gravelbijters tegen. Ze kunnen zomaar in de QF van de AO2006 tegenover elkaar staan hoor Haggie. Nothing is impossible. Vamos Feliciano........ :razz:
20-01-2006, 12:09 AM
THE MAILMAN Wrote:Haggie Wrote:THE MAILMAN Wrote:Ad Wim Wrote:Roddick komt voorlopig ook geen gravelbijters tegen. Ik schat die kans niet zo groot, gezien de vorm van Ljubicic. maar idd, Nothing is impossible. Hup Mirnyi... :wink:
20-01-2006, 12:25 AM
Come on Luczak...... :razz: :razz: :razz:
Allez Pierre-Henri..... :razz: :razz: Vamos Feliciano ...... :razz: :razz: :razz: Hop (is dat fins) Jarkko .... :razz: :razz: Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan en staan er dadelijk toch weer de gevestigde namen in de finale. Een eindstrijd tussen 2 spelers uit de sub-top (of zelfs quali's) lijkt me ook wel eens aardig. Dat zou het mondiale tennis een nieuwe impuls kunnen geven en een voorbeeld voor jonge spelers.
20-01-2006, 01:37 AM
hyvä is het in het fins
20-01-2006, 05:19 AM
Dit is dan mijn zwarte dag:
Ancic gaat er op een of andere rare manier af in drie sets, Baghdatis winten Santoro verkloot een 2-0 in sets en 4-2 voorsprong. Vreselijk dit, daar gaat mijn toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-01-2006, 07:22 AM
HYVÃâ JARKKO !!!!!
20-01-2006, 08:20 AM
"De" match gaat beginnen tussen David en Jarkko.
Jammer dat ik maar een kwartiertje kan zien. Het zal wel een 5-setter worden. VAMOS DAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-01-2006, 08:24 AM
VAMOOOOS DAVID
ennedadaaaag gaston
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
20-01-2006, 08:28 AM
Direct de break voor Nieminen
Die man is zo vast als een huis :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-01-2006, 08:34 AM
gaat hard zo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
20-01-2006, 08:58 AM
Jarko =D> =D> =D> staat echt goed te spelen gewoon
20-01-2006, 10:46 AM
Wat een gezeik van Ancic. Hij had blijkbaar weer zo'n offday als tegen Nieminen in de finale. Het lijkt nu al stom te zijn dat ik Federer niet genomen heb...
Wel mooi van Santoro trouwens. Zo'n voorsprong verkloten en dan toch nog winnen. Ik kwam lam thuis en baalde al van Ancic en zag ook nog eens Santoro de vierde set verliezen en 2-0 achter komen in de vijfde. Roddick heeft zich mijns inziens weer een grotere favorietenrol gegeven. Een derde ronde zo dik winnen is wel echt klasse. En geen enkele energie nog verspeeld in het hete Melbourne. Dat moet toch de finale worden.
20-01-2006, 10:49 AM
Diegene die Federer hebben zijn toch amateurs en kansloos, daar wil jij toch niet bijhoren?
(Na, ik weet dat je die opmerking hebt ingetrokken, maar hij zal je evengoed blijven achtervolgen )
20-01-2006, 10:51 AM
DAVIDDDDDD
20-01-2006, 10:54 AM
Ik heb geen van beiden, maar Nalbi mag van mij winnen omdat Nieminen meer gekozen is bij zowel MV als TM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-01-2006, 10:55 AM
Elikian Wrote:Diegene die Federer hebben zijn toch amateurs en kansloos, daar wil jij toch niet bijhoren?Ik kan het nog niet zeggen. Laten we eerst deze twee weken afwachten, en dan zal ik toegeven dat ik een amateur ben. Of juist niet, natuurlijk.
20-01-2006, 10:59 AM
Eerste wat ik vanochtend deed was teletekst checken om de teleurstelling Ancic te incasseren (prutser, lichtvoetige jankerd!) en daarna direct naar Eurosport switchen. Zie ik nalbi-niemi op 2-6 0-2.. dacht aaaaargh! Zal dit weer zo'n slachtdag worden.. zo eentje dat je in een keer alle hoop op een goede score op kan geven en eigenlijk al kan inpakken voor de rest van het jaar? Zo'n nacht dat je dacht, waarom neem ik federer nooit want ik weet dat ie altijd wint.. wat ben ik toch eigenwijs..
Maar nee nalbi staat de beuken en gaat die lelijke fin naar huis sturen.. Go davidd!!.. =D>
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
20-01-2006, 11:01 AM
Ik had precies die gedachte toen ik naar bed ging met het verlies van Ancic in de zak en het verlies van Santoro nakende. Dit wordt niks dacht ik. Gelukkig heeft Fabrice me niet in de steek gelaten.
20-01-2006, 11:02 AM
Dodge Wrote:Maar nee nalbi staat de beuken en gaat die lelijke fin naar huis sturen.. Go davidd!!.. =D>Hij verkloot nu wel een 4-3 voorsprong met break en staat nu op service 5-4 achter. |
« Next Oldest | Next Newest »
|