FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Agassi doet niet mee i.v.m. enkelblessure.
ook deze wordt opnieuw gehinderd in zijn voorbereiding meldt de telegraaf.
Welkom kooltje.

wie tip jij als winnaar? Een verrassing of toch Federer?
ja welkom...tijdje alles gelzen en me nu ook maar aangemeld! Als ik federer gisteren zag spelen denk ik van niet...maar hij zal het uiteindelijk wel worden. en ik denk dat moya ver gaat komen..weet jij/jullie hoe het met roddick gaat?
die zal er op de AO wel staan, net als Nalbi die ook nog even niet speelt.
federer denk ik, anders nalbandian of misschien nadal (als ie fit is)..
Nu safin niet meedoet heeft federer nog meer kans.

moya nah! vroege exit ben ik bang.
Waarom "bang" voor een vroege exit?
Moya vind ik niet zo'n topper meer. Vandaag gaat hij hem nog aan de kont krijgen van Phau :razz: :wink:
phlauw hoor. :8:
Dat zegt Moya na zijn partij idd :wink:
Even terug on-topic.

Balen dat Federer nu met Agassi en Safin al 2 hele serieuze concurrenten kwijt is. Zal nu eigenlijk alleen van Roddick, nalbi en hewitt kunnen komen ben ik bang. De rest is (nog) geen potentiele GS winnaar. Al zullen er altijd verrassingen blijven.
Schuetller paar jaar geleden bijv. :8: , hij wint deze week t Chennai Open en is dan weer helemaal terug. Icon_twisted
Even terug on-topic.

Balen dat Federer nu met Agassi en Safin al 2 hele serieuze concurrenten kwijt is. Zal nu eigenlijk alleen van Roddick, nalbi en hewitt kunnen komen ben ik bang. De rest is (nog) geen potentiele GS winnaar. Al zullen er altijd verrassingen blijven.
Schuetller paar jaar geleden bijv. :8: , hij wint deze week t Chennai Open en is dan weer helemaal terug. Icon_twisted
Nadal zal vlammen in Australië!!
Hrbaty gaat het maken, mits hij niet snel tegen Fedex loot Icon_twisted
Gewoonlijk heeft ie echt niks te duchten van Roddick of hewitt. Verder laat hij zich in de vroege rondes ook nooit echt verrassen.
Misschien dat Nalbandian een mentaal voordeeltje tegen hem heeft n.a.v. de masters, maar nalbandian kan zelf ook weer zo zwalken! De ondergrond is niet zo supersnel (als bijv. de USopen), dus nadal en nalbandian als grootste concurrenten dan toch maar.
Niemand zal in staat zijn Federer te stoppen op de AO. Na vorig jaar zal hij erop gebrand zijn dit jaar de overwinning te pakken down under, hij wil dit jaar opnieuw een gooi doen naar de 'Grand Slam'. Hij zal de nodige TMS toernooien laten schieten en op hooguit 5 kleinere toernooien acte de presence geven.

Wie er op de AO kan verrassen? Ik denk dat redelijk veel hooggeplaatste spelers ver komen (Roddick, Nadal, Nalbandian en Ljubicic) en ik denk dat Hewitt en Davydenko zullen tegenvallen. Verrassingen verwacht ik van Monfils en Berdych, maar ik weet niet of ik dat nog verrassingen moet noemen.
Wanneer worden de schema's bekend?
Midden/eind volgende week denk ik. Schema van de Qs zal niet lang meer duren, kunnen we die vast volgen.
Zullen veel Australiërs een wild card krijgen (luczak, reid)? ik vermoed van wel, dat is ook hun goed recht
Maakt niet uit.. Australiers kunnen het toernooi niet winnen! :wink:

Evenals Fransen in Parijs en Britten op Wimbledon!
Federer kan zijn ''thuis-GS'' in Basel nooit winnen omdat ie dan altijd geblesseerd is!;
1 WC naar de Fransen vanwege een uitwisseling met RG (die gaat naar Llodra)
1 WC naar de Amerikanen vanwege een uitwisseling met de US Open (Die gaat naar Delic)

1 Playoff onder Australiers, gewonnen door Kimmich.

Verder een voor Estomin (goeie keus) en eentje naar iemand die de Asian Games heeft gewonnen ofzo... en dan blijft er weinig over Smile
Wat een wildcards dan, word je ook niet vrolijk van; Kimmich, Delic en Llodra... Doet Scud wel sowieso mee?

En met die andere Grand slams gaat er een WC naar een aussie? :roll:
Scud zal ook wel een WC krijgen, weet ik niet eigenlijk.

En ja, op RG en US is er een Aussie wc.
Hoelaat beginnen ze bij de AO met spelen en tot hoelaat gaan ze door(Nederlandse tijd)? Weet t ff niet meer van vorige jaren. Die toernooien in Sydney ed worden allemaal 's nachts gespeeld.
Van wanneer tot wanneer is de AO? IK ben 20 jan klaar met stage, daana een week vakantie! Is dat de 2e week van de AO Toevallig :waf: ??
Klopt, de AO begint komende maandag, 16 januari.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=es_en&url=http%3A%2F%2Fwww.marca.com%2Fedicion%2Fmarca%2Ftenis%2Fes%2Fdesarrollo%2F607171.html">http://babelfish.altavista.com/babelfis ... 07171.html</a><!-- m -->
Jammer!! Weer een concurrent minder voor Roger
Scholten! Wrote:Jammer!! Weer een concurrent minder voor Roger

Roger heeft geen concurrenten :wink:
Elikian Wrote:http://babelfish.altavista.com/babelfish...07171.html

Leve de vertaalcomputer :eeeek:

Wat een drama dat artikel zeg :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44