The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2006
kooltje heeft net als mij zeker een decoder?!
Reply
Ad Wim Wrote:Jezus, dat Blake zoveel moeite om terug te breaken,wordt ie daarna weer gebroken. Drol. Maar hij begint inderdaad wel vaker slecht.

Komt wel weer terug van 40-0 naar 40-40 en dus 3 setpoints afgeweerd...

Edit: verprutst een breakkans en toch gewoon 6-3 Robredo.
Reply
kooltje Wrote:heb duite sportzender waar ze het wel uitzenden. eerste set voor robredo..6-3

Kooltje, zou jij je tennismanagerteam open kunnen zetten of hier kunnen plaatsen? Dan kan ik jou ook bij de tussenstand van de competitieteam-subleague meenemen.
Reply
nee die tekst op site liep even iets achter, hij werkte erest wel 3 setpoints weg inderdaad.
Reply
DAVYDENKO, Haas, Vliegen, nieminen, Ancic, Roddick, tursunov, santoro, ljubicic, Monfils en srichapan
Reply
Scholten!, ja ideaal
Reply
Kooltje.. het is leuk dat je de uitslag als eerste wil neerzetten, maar het is wel fijn als je even wacht tot de uitslag er ook echt is Idea
Reply
dat wsa alleen vanmorgen een keertje bij robredo klopte het gewoon hoor...ivan pakt op eerste setpoint meteen de tweede set
Reply
Ljubicic wint netjes de tweede set in een tie-break, maar 2 van de 13 bp's is toch echt te weinig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:dat wsa alleen vanmorgen een keertje bij robredo klopte het gewoon hoor...ivan pakt op eerste setpoint meteen de tweede set
Het was twee keer vanochtend, maar mij maakt het niet zoveel uit als ik het zelf ook gewoon volg.
Je bent nieuw en misschien een beetje te enthousiast, maar hou ik wel van.
Reply
Met Hantuchova ook hoor Wink
Reply
Er zijn inderdaad partijen uitgesteld door de hitte vannacht, las ik net op TT. Het was op momenten boven de 40 graden. Klasse dat Santoro dan nog zo'n partij uit het vuur sleept, maar het zal wel erg veel kracht gekost hebben.
Maar dat zal voor Nalbi ook wel gelden.
Ook goed dat Roddick weinig energie verspild heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar is Blake trouwens mee bezig?! 63 42 achter tegen Robredo. Kom op joh Icon_evil
Reply
en lijkt er op dat lopez het heft opgegeven..ivan al op 4-0...dus voor hem ook geen uiterste krachtsinspanning
Reply
6-3 6-4 voor Tommy :|

Dramatisch Blake!!!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ivan wint...laatste in 6-0..iedereen heeft hem maar toch lekker
Reply
Zolang hij maar van A-Rod verliest vind ik het prima..
Reply
Idd, Andy mag gehakt maken van ivannetje
Reply
Als hij zo slordig met zijn bps omgaat, komt dat wel goed.
Reply
De weg voor Nalbi ligt nu wel helemaal open als Blake ook verliest.
Reply
Ik ben zoo benieuwd wie er wint in de partij Grosjean-Coria, nu Hewitt eruit ligt, ligt de weg voor een van deze spelers ook open.
Reply
Dat is ook interessant. Ik ben zeker voor Coria, omdat veel mensen voor Grosjean gekozen hebben. Zelf heb ik nog Kiefer daar. Als hij van Ferrero wint, zie ik hem ook wel de kwart halen en wellicht de halve. Kiefer op een goede dag kan iedereen daar verslaan.
Reply
ja ik vind het verrassend kiefer..dacht dat ie licht geblesseerd was. blake wordt ook in derde set weer gebroken!!
Reply
De beslissende break lijkt gemaakt, klote!
Reply
lijkt mij ook. feli trouwens met je 1 jaar lang lidmaatschap vandaag ad wim :wink:
Reply
Klote Blake! Dat wordt de eerste die ik ga verliezen..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kiefer had al MP tegen in de 1e ronde tegen de Thai, op 1 punt na een roemloze 1e ronde aftocht in straight sets. En hij kan nu enorm ver komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
K** Blake
Reply
het is gebeurd hij ligt eruit...en ik vind het echt niet erg!!! :^o
Reply
GSM Robje 6-3 6-4 6-4 :eeeek:
Reply

Forum Jump: