The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2006
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Mat moet het heerlijk zijn om met alle winden mee te kunnen waaien ...
Wat moet het vreselijk om niet je mening aan te kunnen passen...

Ik vind het niet eens het aanpassen van een mening, als je de eerste set zegt dat Haas meer had verdiend en de tweede set constateert dat Federer erg goed staat te spelen is dat gewoon een nieuwe mening over een nieuwe set.
Reply
_Tampie Wrote:3 breekkansen voor Tommy zie ik, na net breekkansen tegen gehad te hebben. Het is dus nog niet gedaan, al moet ik eerst nog zien of hij de breek wel pakt, en of ie hem dan ook vasthoudt.
Hij breakt hem wel degelijk en consolideert hem ook nog eens prima. 5-2 Haas nu.

Kooltje, waarzegger?
Reply
5-2...heb gelijk met derde set vor haas...en zou zomaar kunnen dat federerniet meer opkrabeld hij is wel vaker kapot gegaan als het hem te zwaar werd!!
Reply
Zo is Federer echt niet te verslaan. Lijkt me wel frustrerend om tegen te spelen. Ook al speel je geweldig dan nog ben je afhankelijk van Federer zijn spel.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
haha nee maar je zag eind tweede al dat federer wat makkelijker ging deken en haas juist alles op alles zou zetten om set drie te winnen. maar het blijft federer.
Reply
Ik vind dat je 20 bonuspunten voor de CR hoort te krijgen als je een set wint van Federer op een andere ondergrond dan gravel.
Reply
kooltje Wrote:5-2...heb gelijk met derde set vor haas...en zou zomaar kunnen dat federerniet meer opkrabeld hij is wel vaker kapot gegaan als het hem te zwaar werd!!
Niet in de afgelopen twee jaar, hoor.
Reply
_Tampie Wrote:Ik vind dat je 20 bonuspunten voor de CR hoort te krijgen als je een set wint van Federer op een andere ondergrond dan gravel.
100!
Dan heeft Nadal ook nog een kans om nummer 1 te worden Big Grin
Reply
ja mensen de derde voor tommy!! jetzt geht los!!! vorig jaar tegen safin werd hij ook vemoeid..al speelde safin ook goed natuurlijk
Reply
63 Haas! Hij pakte ineens het momentum over met 11 punten achtereen en speelde daarna vrijwel foutloos. Hopen dat hij dit kan volhouden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind het nu wel erg jammer dat ik op mijn werk zit en niet voor de tv. Kwalitatief en nu dus ook qua spanning een zeer hoog niveau lijkt me.
Reply
Federer is echt aan het vechten nu. Opeens zien we ook echt emotie bij hem. Hij heeft het moeilijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch iets te afwachtend van Tommy op bp, deuce nu.
Reply
Come on Fedex! nog 1 lullig setje!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Ik vind het nu wel erg jammer dat ik op mijn werk zit en niet voor de tv. Kwalitatief en nu dus ook qua spanning een zeer hoog niveau lijkt me.
Eerste set van beide kanten hoog niveau. Tweede en derde set om en om. Nu is vooral Haas goed, en Federer is meer aan het werken dan dat hij briljante punten laat zien.
Reply
Wat heeft die Haas gedaan de afgelopen maanden dat hij dit niveau ineens (weer) haalt. Vandaag is natuurlijk geen incident.
Reply
_Tampie Wrote:Wat heeft die Haas gedaan de afgelopen maanden dat hij dit niveau ineens (weer) haalt. Vandaag is natuurlijk geen incident.
Z'n haar afgeknipt.
Reply
Ik had in het begin van het jaar al vertrouwen in Haas. Niet voor niets heeft hij een plaatsje in mijn Top10 gekregen. Hij laat zien dat hij toch zeker weer kan doorgroeien tot één van de 10 beste spelers van de wereld.

Fedex pakt zn game. Come On, Haaaaaas!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer overleeft twee bp's en wint de eerste game van de vierde. Maar het momentum ligt mijns inziens nog steeds bij Tommy.
Reply
TM technisch gezien moet Federer dit echt winnen, anders wordt het gat dat ik laat vallen naar degenen met Haas wel erg groot. Hij zal dan toch wel minimaal de finale halen lijkt me, winst acht ik dan ook zeker niet onmogelijk. 200 punten voor 880 euro is een 'best buy' van de eerste orde. Ik had ingeschat dat hij ofwel 1 ofwel 30 punten zou halen, en gezien mijn mindere ervaringen met Tommy in het verleden was ik bang dat het op 1 zou uitkomen (steeds als je iets van hem gaat verwachten, faalt hij). Als Federer 'gewoon' het toernooi wint dan lopen de managers die Federer kochten niet zoveel uit, en zoals Ad Wim al zei, die snappen m.i. het spelletje (een enkeling daargelaten) niet zo heel goed en die zijn dus nog wel in te halen.
Reply
OOOOOOOO, wat een punt! Zelden zoiets gezien. Federer keept eerst drie volleys, daarna Haas naar het net en met een echte Becker-hecht maakt hij het af. Fantastisch!
Reply
En de break voor Tommy!

Federer is echt kwetsbaar nu. Waar ij in de tweede set nog erg goed speelde, maakt hij in de derde en vierde erg veel fouten en hij seeplt heel wisselvallig.
Reply
Tjonge jonge, respect voor Tommy hoor! Benieuwd hoe FedEx zich hier nog uit gaat redden, want ik zet mijn geld nog steeds op FedEx in 4. Hoe zijn de servicegames van Tommy, enige ruimte om te profiteren voor Roger?
Reply
Tommy is nu echt aan het knallen en legt Federer de wil op. Daarnaast maakt Federer echt veel fouten, vooral op de volley. Als het zo doorgaat...

Maar Federer zal in de vijfde wel weer zijn niveau terug vinden. Het blijft tenslotte Federer.
Reply
3-1... Yeaaaah...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
verdorie Rogi!!! come on man. vecht je terug. als federer ook nog eens zo vroeg verliest staat de wereld (en de managerspellen) op z'n kop. Zou een grote streep door mijn TM illusies zijn.
Reply
dan is mijn MV game ook wel redelijk in elkaar gestort met roddick en federer Sad
Reply
Echt heel gek om te zien dit, Federer mist de makkelijkste volleys!
Reply
KOMOP RF!
Reply
Mac Wrote:dan is mijn MV game ook wel redelijk in elkaar gestort met roddick en federer Sad

dan kon t weleens heel vroeg in het seizoen flink gebeurt zijn met je....

weer kansen voor Haas. Dit gaat naar een 5e set.
Reply

Forum Jump: