17-04-2013, 03:41 PM
Monte Carlo 2013
|
17-04-2013, 03:47 PM
Bijna niemand met Melzer... wel grappig
2-2 tegen Almagro die hier nooit goed speelt en uit Houston komt Melzer speelt hier meestal wel goed
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-04-2013, 03:49 PM
17-04-2013, 03:51 PM
(17-04-2013, 03:41 PM)kooltje Wrote: Ik doelde meer op Mayer en Cilic. I know, tennistempel is goed bezig. Maar hij had ook Goffin, dus heeft over het algemeen gespeculeerd op falen van Almagro en dat heeft hij goed gezien. Ik heb Nico gewoon weggelaten, dat loont ook. Cilic - Gasquet wordt een belangrijk potje.
Waarschijnlijk heeft Ad Melzer en Mayer op het laatst gewisseld.
(17-04-2013, 03:49 PM)Atlanta Wrote:(17-04-2013, 03:47 PM)buurs Wrote: Bijna niemand met Melzer... wel grappig Begin is er Nu doorrrrrrrrr
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-04-2013, 03:55 PM
Apart, gevoelsmatig heeft Melzer een drama jaar maar dat valt eigenlijk wel mee als je naar de stats kijkt. Lang niet zo erg als een Troicki, Verdasco, Andujar of Goffin.
17-04-2013, 03:56 PM
Maar daar noem je ook een paar
17-04-2013, 03:59 PM
GSM Melzer, mooi! Nu maximaal profiteren met Wawrinka!
17-04-2013, 04:00 PM
Melzer staat in de live Race Ranking 'gewoon' op plaats 17, boven mannen als Wawrinka, Benneteau en Gulbis.
17-04-2013, 04:06 PM
Keer finale gehaald en kwart TMS
Abnormaal mooi punt op bp Djoko.
Haha, wat een mooie game. Heerlijk graveltennis. En de hold voor Youzhny, fantastisch geknokt.
17-04-2013, 04:16 PM
En nu 15-30, het zal toch niet?
17-04-2013, 04:28 PM
En dan toch naar 6-4 Djoko, heerlijke pot. Dit heeft Djoko wel iets teveel energie gekost.
17-04-2013, 04:54 PM
Dramatische dag met Youzhny, Raonic, Almagro en dan vergeet ik er nog een paar. Echt drama.
17-04-2013, 05:04 PM
GOATbis is het kwijt. Of zou Monaco weer terug zijn (snoeppot weer gevonden)?
17-04-2013, 05:28 PM
Ik heb hem wakker geschreeuwd, van 0-6 1-3 naar 0-6 6-3, wat een gast is het toch.
17-04-2013, 05:46 PM
Gulbis eerst een point penalty gekregen, en nu een game penalty...
17-04-2013, 05:52 PM
Ik zag hem inderdaad na *0-1 40-A heel snel naar *0-3 gaan. Wat een geval is het ook. Nu weer van 0-30 naar 40-30, zal wel weer een straf aankomen.
17-04-2013, 11:56 PM
Gaat die Mayer nu mijn keuze slecht maksn? En nog wel op zo'n manier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-04-2013, 10:07 AM
Wisselende uitslagen gisteren, maar niet heel ontevreden. Ik kan nog steeds weekwinnaar worden als Berdych SF haalt bij een finale Nadal d. Djoko.
Ik heb twee partijen van de dag vandaag: Mayer-Dimitrov en Fognini-Berdych. Als de laatst genoemden winnen is mijn dag geslaagd, de rest is meegenomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-04-2013, 10:16 AM
(17-04-2013, 11:56 PM)Ad Wim Wrote: Gaat die Mayer nu mijn keuze slecht maksn? En nog wel op zo'n manier... Zo voorspelbaar
Come on Jo en Tomas!
Jo lijkt me NID, Tomas kan het nog zwaar krijgen, maar daar verwacht ik toch ook wel een 6-3 6-4.
18-04-2013, 11:12 AM
(17-04-2013, 05:46 PM)Atlanta Wrote: Gulbis eerst een point penalty gekregen, en nu een game penalty... http://www.youtube.com/watch?feature=pla...BO17mtrMf0
Kut dit, Tomas, hup!
Mist die lul meteen een 15-40 in de 2e set.
18-04-2013, 11:42 AM
Melzer lachertje. Gisteren nog zo goed gespeeld en nu weer helemala niets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
18-04-2013, 11:45 AM
Daar gaat Tomas en mijn week...
Hij heeft nog niet verloren, Kolemans. Voorlopig mist ie wel een hoop bps...
En natuurlijk net als ik dat post, wordt ie zelf gebroken. Vechten!
18-04-2013, 11:52 AM
heerlijk fognini perfect voor ftm en ook lekker voor bwin
18-04-2013, 11:54 AM
ik had het dinsdag al voorspeld
Eigenlijk nid
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|