The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo 2013
Is nog niet klaar mensen. Als ik wil dat er iemand wint choket diegene regelmatig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sjezus, dit is wel heel dik. Dat verwacht je toch ook niet.
Helaas weer de verkeerde keus gemaakt, het wordt nu toch wel eens tijd voor goede keuzes.
Al scheelt dit met verlies Mayer vandaag maar 135 punten, daar kan ik nog mee leven.

Ik moet misschien maar af van de grotere max, en dus ook het grotere risico...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fog yeah!
Reply
(18-04-2013, 12:00 PM)Ad Wim Wrote: Sjezus, dit is wel heel dik. Dat verwacht je toch ook niet.
Helaas weer de verkeerde keus gemaakt, het wordt nu toch wel eens tijd voor goede keuzes.
Al scheelt dit met verlies Mayer vandaag maar 135 punten, daar kan ik nog mee leven.

Ik moet misschien maar af van de grotere max, en dus ook het grotere risico...

het zit je niet mee adNeiner
Reply
Nou ja, dat valt ook wel weer mee. Weinig pech in deze pot.
Gewoon verkeerde keuze om in een groot toernooi voor de grotere jongen te gaan.
Ik kies Berdych blijkbaar op het verkeerde moment. Hij was aardig in vorm en verliest nu keihard van fucking Fognini.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, de meeste kleine jochies kiezen blijkt deze week ook geen goede tactiek te zijn.
Reply
Nee, ik verlies ook niet heel veel zo. Maar Gasquet heeft nu wel heel goede papieren om de SF te halen, en dat zou erg vervelend zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-04-2013, 09:50 AM)buurs Wrote: Berdych gaat eraf tegen Fognini.

quote van 16-4 om 9.50 uur Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse buurs

Fognini was bij ons nog wel een last minute wissel, dus pakt goed uit.
Wel bang voor Gasquet
Del Potro kan bij ons het verschil maken, 2 kanten op. Gokje!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Prima Grigor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasguet moet er nu uit! En Del Potro had er al uit gemoeten tegen Dolgo. #hupmonaco
Reply
Idd hup Cilic, dan valt het allemaal mee deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heerlijk begin vd dag! nu richard nog even winnen en ik ben tevreden
Reply
Gaat lekker Andy, dikke drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En vorige week had ik die stoeptegel en kon ie niets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goed, dit toernooi hoef ik dus ook niet meer te volgen. Alleen nog een eventuele Djoko-Rafa finale kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echte liefhebber die Ad. Alleen volgen als ie goed gaat in het spel #fail
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ongelofelijk die murray. Ik had echt verwacht dat dit het jaar van murray zou worden maar tot nu toe zit er flink naast. Als je zomaar even 6-1 6-2 verliest van wawrinka moet je toch echt wel serieus gaan twijfelen of je wel top3 waardig bent.
Reply
Maak het maar af Gasquet. Zit ik morgen met 4 over die tegen elkaar moeten Cool
Of gaat Jarko nog stunten?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
4-1 Jarkko! Doooor!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(18-04-2013, 04:00 PM)Stille Wrote: 4-1 Jarkko! Doooor!

wordt 67 of 76 3e set.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jarko en Monaco voor! Maar zullen allebei in 3 er wel weer van af gaan..
Reply
Goede uitslagen vandaag! Nieminen zou een bonus zijn, maar is ook niet heel belangrijk want hebben de meesten wel en Potro is met 180 ook nog niet genoeg. Al is hij weer wel in staat om Djoko te pakken.

Wawrinka, Gasquet en Nadal in de SF en dan moet ik wel tevreden zijn.
Reply
mooi team, tamp!

Tsonga in topvorm en speelt altijd goed hier.

dus ik denk dat waw morgen verliest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waw - Tsonga is denk ik 50-50. Zijn belangrijke extra punten voor het klassement. De weekwinst daarvoor kunnen alleen Potro en Tsonga nog pijn doen bij een finaleplaats van Nadal. Laat Nieminen het maar gelijk doen wat Potro betreft.

Zowel Tsonga als Potro moeten er in de QF uit, voor een weekwinst. Nadal moet tevens SF halen.
Reply
Potro vergeet t wel even uit te serveren op *5-4.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(18-04-2013, 04:01 PM)Haggie Wrote:
(18-04-2013, 04:00 PM)Stille Wrote: 4-1 Jarkko! Doooor!

wordt 67 of 76 3e set.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nieminen die op gravel wint van Del Potro. Laat 't dan allemaal maar dit jaar gebeuren. Kunnen we volgend jaar weer een normaal jaar meemaken en dus een beetje bovenin meedoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een rare wedstrijd....breaks over en weer in die laatste set en Potro die in de tiebreak op *4-5 plotseling gaat zitten en een blessurebehandeling wilBduh
Vervolgens komt er blijkbaar niet snel genoeg een fysio en dan staat hij weer op en gaat weer gewoon verder tennissen !Idontgetit
Kut voor FTM dat Potro verliest maar wel veel winst gemaakt door flink wat euries te zetten op Jarko toen ie breaks achterstondCool
Reply
Lang leve het graveltennis! Heerlijke pot om naar te kijken, toch?
Reply


Forum Jump: