The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
Normaal "erg" Smile

Hij is nu op een absolute high, ook qua vertrouwen en zenuwen. Dus nu "nogal"
Reply
Federer heeft het trouwens meestel wel lastig tegen Kiefer.
Zou mooi zijn als het een slopende 5-setter zou worden.
Hij leek vandaag aan het eind van de 4e set al vermoeid, dus dat beloofd
dan wat voor Nalbandian/Baghdatis :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer-Nalbi in de finale.

Federer wint.

Geen twijfel mogelijk.

En waarom is iedereen zo positief over Nalbi. Had al in de openingsronde verloren van de aziatische grootheid Udomchoke als deze geen kramp had gekregen. Ook de rest vond ik hem niet top. Alleen tegen Santoro verloor ie geen set, al had ie dat in de 1e set wel verdiend. Aangezien hij een slow starter is en baghdatis juist er meteen staat wel ik 't morgen nog weleens zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En wat te denken van Kiefer die in de 1e ronde gewoon MP tegen had tegen Srichaphan bij 2-0 achterstand in sets. Nu gewoon halve finale....ongelovelijk verhaal toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:En wat te denken van Kiefer die in de 1e ronde gewoon MP tegen had tegen Srichaphan bij 2-0 achterstand in sets. Nu gewoon halve finale....ongelovelijk verhaal toch.

Dat is tennis he :wink:

Ik heb Nalbandian gezien tegen Robredo en hij speelde echt heel
goed.
Ongelovelijke groundstrokes in een ongelovelijk tempo.
Maar goed, elke partij staat opzich en Baghdatis heeft ook een goede
indruk achtergelaten in zijn 2 laatste partijen.
Dus we zullen het zien.

Morgen gaat zeker een mooie partij worden, aangezien ze ongeveer dezelfde speelstijl hebben. Er zullen dus veel lange rally's zijn. Ik denk dat het weleens een 5-setter kan worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:En wat te denken van Kiefer die in de 1e ronde gewoon MP tegen had tegen Srichaphan bij 2-0 achterstand in sets. Nu gewoon halve finale....ongelovelijk verhaal toch.

Dat is tennis he :wink:

Ik heb Nalbandian gezien tegen Robredo en hij speelde echt heel
goed.
Ongelovelijke groundstrokes in een ongelovelijk tempo.
Maar goed, elke partij staat opzich en Baghdatis heeft ook een goede
indruk achtergelaten in zijn 2 laatste partijen.
Dus we zullen het zien.

Morgen gaat zeker een mooie partij worden, aangezien ze ongeveer dezelfde speelstijl hebben. Er zullen dus veel lange rally's zijn. Ik denk dat het weleens een 5-setter kan worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nalbi - Bagh 1-0 Adv Nalbi

Nalbi had al een breakkansje op 30-40
Reply
2-0, daar is de eerste break voor David!
Reply
Dat is nieuw.. meestal is hij een trage starter!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Break weer terug... zo ken ik hem weer :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Op 4-3 gaat Nalbi van 0-40 naar een break en hij serveert het op love uit! Indrukwekkend.
Reply
Hij staat Baghdatis echt van links naar rechts te sturen in de tweede set. Baghdatis heeft af en toe nog een mooi punt, maar het is Nalbi wa t de klok slaat.

Het is nu ook op Nederland 2 trouwens :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben aangewezen op het scorebord, maar de score is dus niet geflatteerd!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Dit gaat geen lange partij worden, als David eenmaal staat te knallen dan stopt hij pas nadat hij Game Set and Match heeft gehoord.
Reply
Baghdatis wordt nu weggespeeld. Ik vind het mooi dat Nalbi wint, maar Baghdatis speelt ruk. Dat is wel erg frustrerend. Ljubicic had het gewoon af moeten maken eergisteren. Zo'n aanstormend talent speelt altijd een wedstrijdje echt heel goed, nu tegen Roddick, en nooit een aantal achter elkaar. Ljubicic-Nalbandian had ik toch veel en veel liever gezien en niet alleen uit managersperspectief.
Reply
Ik baal er echt van dat ik van die hele AOpen dus helemaal niks zie.
Heb ik in het weekend vrij, zenden die lullen van Eurosport niks uit Sad .. ja, skieen Sad

Ik had gisteren een 64 62 62 voorspeld, en iig minder dan 10 games voor Marcos. Ik denk nog steeds dat ik er niet ver naast ga zitten.

VAMOS DAVID!
Reply
Nalbi laat hem nu wel even terug komen. Maar ach...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Qua management is het heel gunstig als nalbi wint.. maar zie liever toch ook een echte wedstrijd (al is het maar op het scorebord :wink: )

En Ljubicic had gewoon beter moeten spelen!! eigen schuld.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ik was vorige week vrij, maar de mooie partijen zijn toch deze week (Federer-Haas, Federer-Davy, Ljubicic-Baghdatis, Nalbandian-Baghdatis en Federer-Kiefer had ik allemaal wel willen zien).
Reply
Ik heb de mazzel dat ik net deze twee weken vakantie heb, prima!
Het is alleen wel frustrerend als je Ljubicic ziet verliezen en Federer twee keer nipt ziet winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi loopt echt te kloten nu, laat Baghdatis helemaal terug komen. En dan moet je nu net niet doen, vraag maar aan Ivan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb de mazzel dat ik net deze twee weken vakantie heb, prima!
Het is alleen wel frustrerend als je Ljubicic ziet verliezen en Federer twee keer nipt ziet winnen.

Ja dan krijg je wel eens het idee ik ga niet meer kijken dan gaat het vast beter. Dat vind ik soms wel een nadeel van TM, je kiest spelers vanuit management oogpunt en daar ben je dan ook voor, terwijl je anders voor de ander had geweest.
Reply
Absoluut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
David is de weg helemaal kwijt :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk, dit is dus echt frustrerend, van 5-1 naar 5-5. Dan kijk ik liever naar een scorebord dan naar al die fouten van Nalbi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar tot 5-1 was het genieten :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is het David die loopt te klooien of heeft Marcos zijn 'Magic' weer terug?
Reply
Heel gek dit, vuurwerk naast het stadion :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu vuurwerk boven het centre court :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Maar tot 5-1 was het genieten :wink:

Zeker als je weet dat je bij een overwinning van David 50 punten uitloopt op Arco, en bij een nederlaag andersom.
Reply


Forum Jump: