The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
#61
Dat lege stadion zal Nico ook niet gemotiveerd hebben. Nu met wat knappe punten naar 4-2
Reply
#62
Jammer. Maar goed, ik betwijfel of Almagro in deze vorm van Murray wint.
Reply
#63
Dankzij een fout van Golu het MP binnen
Reply
#64
Almagro wist niet meer hoe hij het had. Miste ook nog mp 9 en 10 in de TB. Op de 11e een wilde ue van Golubev anders had ie 'm nooit gemaakt denk ik.

Tegen Murray zal het beter moeten.

Hup Beest en Fog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Netjes Dolgopolov Smile
In Monte Carlo won-ie iig vrij eenvoudig van Gulbis, kwartfinale is gewoon haalbaar.
Reply
#66
Ferrer gaat niet ver komen hier...als hij deze nog wint dan gaat hij er denk ik wel af tegen Big Johnny !
Reply
#67
Wat een moeite heeft Ferrer zeg...gaat geen finale worden op deze manier
Reply
#68
Toch het hele jaar al? Maar met deze loting moet ie echt wel SF halen, anders is het klaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Mooi, er worden nog weinig laffe keuzes beloond.
Nu Verdasco, die wilde ik heel graag. Maar met weinig budget over en Federer, niet voor gegaan. Kan nu prima QF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
(06-05-2014, 06:36 PM)Ad Wim Wrote: Mooi, er worden nog weinig laffe keuzes beloond.
Nu Verdasco, die wilde ik heel graag. Maar met weinig budget over en Federer, niet voor gegaan. Kan nu prima QF halen.

je weet dat Federer zich teruggetrokken heeft Ad?
http://www.nu.nl/sport/3768590/federer-m...adrid.html
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
Ja maar dat wist hij vooraf niet.

Kom op Bautista...doorgaan!
Reply
#72
Lekker Bautista, eindbaas! Goede kans op de kwartfinale nu, met de winnaar van Kubot-Simon in R3.
Reply
#73
Bedankt Federer! Al gun ik het hem van harte. Totaal niet bij stil gestaan dat hij weer kindjes erbij zou krijgen.

Jammer van Ramos, maar Ferrer maakt gelukkig geen beste indruk.
Al heb ik genoeg geluk gehad met Gulbis, Almagro en Bautista Agut.
Nishikori is voor mij echt weer een favoriet hoor!

Hup Thiem, ik zit er klaar voor!
Reply
#74
Nishi maakt me een iets te sterke indruk. Gelukkig was de service van Raonic ook geweldig vandaag. Hopelijk kan ie de spleetoog stoppen.

Hup Waw. Misschien wel de belangrijkste. Thiem veel gekozen en Waw m'n duurste speler. Als hij goed is, is ie ook echt goed en kan ie weer de finale halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Federer dus ook vandaag al vader geworden. Wederom een tweeling, 2 jongens dit keer. Feli!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Zit dichter bij elkaar dan de 6-1 deed vermoeden
Reply
#77
Geweldig hoog niveau bij Wawa-ThiemEusa_clapEusa_clap
Reply
#78
Boem Thiem Boem.
Hij speelde eerste set al goed, maar was ongelukkig.
Daarnaast serveerde Stan te goed....
Op voor een derde setje?
Reply
#79
6/2. Kan hij dit nog een set?
Reply
#80
Kom op nou Stan. Piel deze er even uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Leuk momentje voor een break Thiem!
Reply
#82
BAM! Topdag! Door zonder de veel gekozen Zwitsers
Reply
#83
Jaaaaaaaaaa! Ben normaal echt voor wawrinka, maar voor Thiem maak ik vandaag een uitzondering Wink
Reply
#84
En zo heb je 2 zwitsers in de finale en bij het volg toernooi zijn ze er na de eerste ronde al niet meer bij...dit vat het tennisjaar wel goed samen...onvoorspelbaarBduh
Reply
#85
Atlanta week. Al mist hij Almagro Wink
Reply
#86
(06-05-2014, 11:14 PM)Kraai Wrote: En zo heb je 2 zwitsers in de finale en bij het volg toernooi zijn ze er na de eerste ronde al niet meer bij...dit vat het tennisjaar wel goed samen...onvoorspelbaarBduh
Wel hoor. Wawrinka stond in de 2e ronde.

(05-05-2014, 10:15 PM)andre Wrote: Weinig spannend inderdaad dit toernooi. Zeker als Nadal weer eens wint, ontstaan er nauwelijks verschillen.
Dit klopt niet helemaal.
Als de halve finales Dimitrov-Almagro en Nishikori-Cilic worden ontstaan er forse verschillen.
Maar net zo makkelijk worden Nadal-Bautista en Raonic-Ferrer de halve finales.
Reply
#87
Hmm het was tot nu toe een uitstekende dag... Nu hoeft Wawrinka's uitschakeling geen ramp te zijn, maar als hierdoor Nishikori halve finale of zelfs finale haalt, wordt het erg pijnlijk.

edit: maar een niveau hoger: dit was de eerste keer dit jaar dat ik Wawrinka koos. Een hoop punten gemist, nu een hoop geld verspild. Hij verneukt mijn jaar behoorlijk tot nu toe.
Reply
#88
Tamp en Ad met beide Zwitsers. Oef.

Door dit gefaal van Waw kom ik in het 3e kwart in de problemen doordat ik Thiem en Nishi mis. Alle hoop op Raonic daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Tja, dus toch leve het laffe managen. En de deadline op maandagavond.
Dit was de laatste keer dat ik in zo'n TMS voor risico ben gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
(07-05-2014, 10:05 AM)Ad Wim Wrote: Tja, dus toch leve het laffe managen. En de deadline op maandagavond.
Dit was de laatste keer dat ik in zo'n TMS voor risico ben gegaan.

Klopt inderdaad. Op deze manier is het zelfs mogelijk dat Nadal het toernooi wint en iemand zonder hem de weekwinst pakt.
Reply


Forum Jump: