The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
6-0 in de 4e.

3 scenario's nu:
- 5e wordt ook 6-0 Fog
- Monfils speelt toneel en we krijgen een geweldige 5e set
- Monfils geeft op

5e set live op de Belg nu. Is niet om aan te zien. Monfils beloopt niks meer en Fog houdt de bal alleen in het spel om Monfils te iriiteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fognini mist direct maar wat bps, weet het gewoon te presteren ue's te slaan tegen deze Monfils. Wat een klungel die Fognini. Monfils wil zitten tijdens de wissel maar dat mag uiteraard niet. Hij is op.

Jahoor. Fognini helemaal de weg kwijt weer mentaal. Zóóó onnodig. Laat zich op love breaken door 3 ue's. 75 heeft ie er al geslagen. wat een drama.

Alles of niets ballen van Monfils vallen ineens ook in. Eng mannetje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fog gooit z'n racket, krijgt z'n zoveelste waarschuwing en verliest direct de game. Je weet niet wat je ziet. 3-0 la Monf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een millimeter van 4-0 af, maar nu toch weer op service.
Reply
Nu lijkt Fog diegene met de fysieke problemen en Monfils met de mentale problemen. Wat een pot.

Monfils moet op z'n minst een oscar krijgen voor deze rol. Zo fris als een hoentje!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verschrikkelijk dat deze man 180 punten pakt. Zo onterecht. En dan ook nog eens goede kans op 360.

Voor de 4e set die hij speelde moet ie op z'n minst alsnog achteraf gestraft worden. Eens kijken of ik daar zo nog een filmpje van kan opduikelen.

De 2 grootste clown van de Tour. Fognini slaat in die laatste game ook gewoon alle 4 de ballen over het hek, niet eens erin. Je weet 't en hij doet het ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ondertussen wint Bertens 6-2 6-1. Niet dat dat vrouwentennis me ook maar iets interesseert maar voor Stille wel aardig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prachtig dit. En mensen die al jaren tennis volgen en dit niet zien aankomen.
Allez Gael, nu ook door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het wordt gewoon Nadal Murray en Federer Djoko in de halve finales.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog iets wat je ziet aankomen als je tennis al jaren volgt. Murray komt 3-1 voor, lijkt dan geblesseerd te raken, verliest vervolgens 5 games op rij en dus de set met 6-3.
Waarschijnlijk haalt ie in de 2e set nog de dokter op de baan om vervolgens gladjes in 4 te winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Net zoals je alle scenario's bij Monfils noemde behalve de juiste?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-05-2014, 07:15 PM)Ad Wim Wrote: Net zoals je alle scenario's bij Monfils noemde behalve de juiste?

Optie 2 kwam toch uit?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niemand nam Murray en nu ineens haalt hij volgens iedereen simpel de halve finale
Kei Nishikori





Reply
(31-05-2014, 08:17 PM)kooltje Wrote: Niemand nam Murray en nu ineens haalt hij volgens iedereen simpel de halve finale

Buurs heeft hem. Daar is mijn uitspraak op gebaseerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij geeft effe 4-2 30-0 weg.

Drol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(31-05-2014, 07:18 PM)centre court Wrote:
(31-05-2014, 07:15 PM)Ad Wim Wrote: Net zoals je alle scenario's bij Monfils noemde behalve de juiste?

Optie 2 kwam toch uit?

Het was toch geen geweldige vijfde set?

Tyfus Murray, dit kost een boel punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ideaal scenario: Murray pielt deze eruit, Verdasco wint, Murray is kapot voor de volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man man, wat een kansen hier weer. Je zou zeggen dat ie hem eruit pielt, maar ja, daar heeft ie wel een paar kansen voor gehad.

Verdasco prima tegen de kreupele Gasquet, NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben toch enigszins verbaasd dat Verdasco er zo makkelijk overheen gaat. Verdasco had eergisteren nog een lange vijfsetter, terwijl ik Gasquet prima vond spelen tegen Berlocq.
Reply
Die clown is mij flink aan het irriteren. Het hele gravelseizoen komt hij nauwelijks vooruit en nu is hij misschien wel de grootste kanshebber voor een halve finaleplaats.
Reply
Poeh, dat waren kansen zeg. Hopelijk haalt ie morgen wel de trekker over.

Gasquet was overduidelijk niet fit tegen Berlocq. Je zag hem echt verkrampt lopen en niet voluit serveren. Ook niet gek na zo'n lange afwezigheid. Berlocq is alleen niet de speler die hem onder druk kan zetten. Verdasco natuurlijk wel. En dat is een fysiek beest. Hopelijk morgen snel afmaken en dan overmorgen op voor de extra punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha die Murray...als je die in je team hebt moet je toch echt wel he-le-maal gek worden van zo'n wedstrijd Idontgetit
Reply
(31-05-2014, 09:05 PM)Ad Wim Wrote:
(31-05-2014, 07:18 PM)centre court Wrote:
(31-05-2014, 07:15 PM)Ad Wim Wrote: Net zoals je alle scenario's bij Monfils noemde behalve de juiste?

Optie 2 kwam toch uit?

Het was toch geen geweldige vijfde set?

Tyfus Murray, dit kost een boel punten.

Het was geen geweldige 5e set omdat Fog weer eens doordraaide. Met monfils zat ik qua scenario helemaal goed. Ongekende toneelspeler.

(31-05-2014, 11:01 PM)andre Wrote: Die clown is mij flink aan het irriteren. Het hele gravelseizoen komt hij nauwelijks vooruit en nu is hij misschien wel de grootste kanshebber voor een halve finaleplaats.

Gaat er normaal gesproken af tegen ggl. Al viel die wel tegen een sterke Young. Als Fognini enigszins de kop er bij houdt wint ie in 3 gladde setjes.

Kohli 4-2 voor gestaan in de 5e? Fuck my life. Tov een Buurs scheelt dat zo weer 1000 punten.

Kohl 90 of 360
Murray 720 of 90
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray 3-0 en 4*-2 30-0 voor in de 4e

2-0 in de 5e


Te gek voor woorden weer

Kohl zal vandaag wel winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Doelt Andre niet op Murray?
Nog een idealer scenario zou een QF Monfils-Verdasco zijn, dan doe ik sowieso goede zaken. Maar zover is het nog lang niet. Monfils heeft wel altijd 7 levens, en GGL zal ook niet meer de fitste zijn.

Laat eerst vandaag Federer maar eens winnen van Gulbis, ik heb er een hard hoofd in.
Maar Djoko gaat ook flink getest worden, daar ga ik goed voor zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kiki Bertens door en zeker kansen tegen een zieke Petkovic. daarna Jankovic of Errani. Ook niet onmogelijk. Eindstation is Halep in halve Wink

Wat was dat punt van Kohl mooi waarmee hij op breekpunt kwam 6/6 in de vijfde. Helaas werkte Murray hem weg. Spannend hoe dit af gaat lopen. Waarom zegt mijn gevoel dat Murray dit met 9/7 wint?

Gulbis heeft meer kans tegen Federer dan Tsonga tegen Djokovic.
Come on Djoko!!
Reply
(01-06-2014, 01:24 AM)centre court Wrote: Kohli 4-2 voor gestaan in de 5e? Fuck my life. Tov een Buurs scheelt dat zo weer 1000 punten.

Kohl 90 of 360
Murray 720 of 90
Kohl heeft niet 4-2 voorgestaan.
Het stond (Murray-Kohl) 2*-0 voor Murray, vervolgens 2-3* voor Kohl en vervolgens 4-3* voor Murray. Daarna heb ik het niet meer gevolgd, maar is het waarschijnlijk op service gegaan.
Reply
Dat klopt Andre. Dat CC hier nog durft te klagen Shy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zenden ze nou overal die lelijke damespot uit?

Berdych breakt Isner meteen. Dat zal weleens snel afgelopen kunnen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die lelijke Murray moet het vandaag wel afmaken, rekende op voorhand op 720 Britse puntjes..
Reply


Forum Jump: