FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eindelijk droog in Parijs. 2e dag met dik 2,5 uur vertraging gestart. Benieuwd wat De Vroome kan tegen Katerina Bondarenko. Bonda dik een jaar niet gespeeld vanwege zwangerschap
Jij bent daar nu?
Met de zwangerschap alles goed gegaan Stille?
(21-05-2014, 01:35 PM)Stille Wrote: [ -> ]Eindelijk droog in Parijs. 2e dag met dik 2,5 uur vertraging gestart. Benieuwd wat De Vroome kan tegen Katerina Bondarenko. Bonda dik een jaar niet gespeeld vanwege zwangerschap

Dat heeft de Vroome toch vlotjes gedaan... 6-2 6-2.
Rus en Huta door, Hogenkamp exit.
Bertens is aardig op weg. leidt 4-1 tegen Hradecka. Is ook wel een must win tegen een speelster die bijna geen singles meer speelt
Deadline 22:00 zondagavond
Draws vandaag?
Om 11.30u is de loting.
Rus er keihard af 6-3 6-0
Waarom deadline niet maandag 22 uur?
Haase tegen Davydenko
Sijsling tegen Ferrer
(23-05-2014, 11:56 AM)buurs Wrote: [ -> ]Waarom deadline niet maandag 22 uur?

2e week maandag toch? Smile
De DB is open, als het goed is komt de mail ergens in de komende uren binnen!
Tipsarevic was toch al terug getrokken?
Volgens Roland Garros site speelt Dolgopolov ook tegen Albert Ramos en is er geen Tipsarovic in de draw.
Opvallend, ik heb de draw geprint en daar staat Tipsa op.

edit: is nu aangepast
(23-05-2014, 11:57 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Haase tegen Davydenko
Sijsling tegen Ferrer

Beide weer eerste ronde exit.
Dat kan Haase toch wel winnen?
(23-05-2014, 05:17 PM)andre Wrote: [ -> ]Dat kan Haase toch wel winnen?

Tuurlijk..alles kan
Maar het is nou niet bepaald dat hij ze geweldig staat te raken dit jaar...en dan druk ik me nog zacht uitCool
Ik dacht dat Roland Garros heel makkelijk zou zijn. Gewoon Nadal en Djokovic en je bent klaar. Je kan deze niet eens beide nemen. Ik heb al moeite om alleen een team met Djokovic te maken.
Toch maar weer een groot team?? Of toch een topper??
Ik zou gewoon tot zondagavond wachten en alle spelers die al door zijn aanklikken.
Tja, 16 partijen alweer bekend. De loting is vrijdagmiddag al bekend, je maakt er een aangepaste deadline van, dan kan die toch ook op zondagochtend? Maar goed, ik zal wel weer zeuren...

Het zal inderdaad gaan om de keuze voor Nadal of Djoko. Die keuze maakt 1600 punten verschil, de rest is bijzaak.
Als Nadal-Djokovic inderdaad de finale wordt, maakt de keuze 800 punten verschil.
Ik ben het er niet mee eens dat de rest bijzaak is. Nadal en Djokovic zijn inderdaad de grote verschillen, maar nu ook weer niet zo overtuigend dat anderen kansloos zijn. Bovendien levert een halve finaleplaats 720 punten op, en dat is meer dan winst in een 500-toernooi.
(23-05-2014, 07:03 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Ik dacht dat Roland Garros heel makkelijk zou zijn. Gewoon Nadal en Djokovic en je bent klaar. Je kan deze niet eens beide nemen. Ik heb al moeite om alleen een team met Djokovic te maken.
Toch maar weer een groot team?? Of toch een topper??
Je hebt alweer xx man aangeklikt zie ik.
(25-05-2014, 11:20 AM)andre Wrote: [ -> ]Als Nadal-Djokovic inderdaad de finale wordt, maakt de keuze 800 punten verschil.
Ik ben het er niet mee eens dat de rest bijzaak is. Nadal en Djokovic zijn inderdaad de grote verschillen, maar nu ook weer niet zo overtuigend dat anderen kansloos zijn. Bovendien levert een halve finaleplaats 720 punten op, en dat is meer dan winst in een 500-toernooi.

Absoluut is het verschil 800 punten.
Maar ten opzichte van de concurrent die de ander heeft, is het 1600 punten, toch?
Dat klopt, als je concurrent de ander in het finale heeft is het een 1600-puntenduel.
Maar de keuze die ja maakt, maakt 800 punten uit. Voor de 1 krijg je 1200 punten, voor de ander 2000.

Eén van de dames houdt in de 8e game van de partij voor het eerst haar service (na ook weer 3 breakpoints).
(25-05-2014, 11:28 AM)andre Wrote: [ -> ]
(23-05-2014, 07:03 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Ik dacht dat Roland Garros heel makkelijk zou zijn. Gewoon Nadal en Djokovic en je bent klaar. Je kan deze niet eens beide nemen. Ik heb al moeite om alleen een team met Djokovic te maken.
Toch maar weer een groot team?? Of toch een topper??
Je hebt alweer xx man aangeklikt zie ik.

Die tactiek verwacht ik eerder bij jou en Buurs.
Jij en Buurs zijn toch vooral van de grote teams en sinds dit seizoen ook maartendinkelman?
Hop, team staat. Paar verrassinkjes.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17