The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbühel / Washington
Daar is Thiem jong voor. Dan ben je eenmaal wisselvallig. Ik vond zijn eerste ronde zo matig dat ik hem niet genomen heb. Achteraf verkeerde keuze!
Reply
Prima Thiem, nu Seppi nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Monaco, nu Granollers nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Granollers breakt net als in eerste set weer bij 5/3. Nu niet weer dubbele fouten gaan slaan. Thiem is er nog niet!

Hup Monaco !
Reply
(01-08-2014, 01:44 PM)centre court Wrote: Prima Monaco, nu Granollers nog.
Die kon je verwachten ja. Er worden veel te snel conclusies getrokken.
Reply
Lekker Monaco! Nu Thiem pakken in de halve Wink
Reply
Hop! Klasse Monaco, jammer dat ik de bonus mis met troef Granollers maar Thiem is ook fijn. Slechts 2x gekozen in de top 5.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Goffin, laat me niet juist nu in de steek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goffin in no time van *5-4 naar 5-7 tegen die pruster van een Gonzalez. Is 't nu dan op bij 'm? Juist nu?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Na 36 sets achterelkaar gewonnen te hebben toch eindelijk setverlies voor Goffin...
Reply
Die Gonzalez mag er nu wel uit inderdaad. Zou een nieuw dieptepunt voor Kitzbühel zijn, na Haase. Goffin gun je het wel.
Reply
Ben benieuwd of Goffin hier nog van terugkomt.
Die zal de vermoeidheid nu toch wel voelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goffin slaat terug! 1 setje nog dan, daarna mag 't over zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maxima wordt enorm genaaid in de 1e game van de 3e set...

Dit kost hem mentaal de wedstrijd

Cc en Ad week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beter een gedurfde week dan al die laffe keuzes van jou Buurs Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wie heeft een gedurfd team dan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ikke

Lekker hoor Goffin!! Gewoon voor de 4e week op rij finale. Die staat snel weer in de top 50
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
@ Buurs, jij hebt in ieder geval wel weer een laf team, as usual. Rosol én AHM, Ramos én Maximo, Riba én Seppi, Thiem én Vesely. Lachwekkend. En dan heb ik 't alleen nog over Kitzbuhel. En door Maximo pakt 't nog redelijk uit ook. Buursweek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Goffin, flink indrukwekkend waar die man mee bezig is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-08-2014, 04:26 PM)centre court Wrote: @ Buurs, jij hebt in ieder geval wel weer een laf team, as usual. Rosol én AHM, Ramos én Maximo, Riba én Seppi, Thiem én Vesely. Lachwekkend. En dan heb ik 't alleen nog over Kitzbuhel. En door Maximo pakt 't nog redelijk uit ook. Buursweek!

Zegt de grootste laffe manager ooit

(01-08-2014, 04:26 PM)Stille Wrote: Ikke

Lekker hoor Goffin!! Gewoon voor de 4e week op rij finale. Die staat snel weer in de top 50

Je hebt een redelijk standaard team volgens mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Huh was toch al klaar?

Nee dus staat opeens 5-3, wtf!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Goffin miste wat mps bij 5-1* geloof ik. Nu wordt ie bij *5-2 nog even een keer gebroken. Maar hij geeft dit niet meer weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu mist ie weer 2 MP. Dit kan hem mentaal de wedstrijd kosten (buursmode)

Klaar Smile

Nu alles op Pico!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima grote kleine man. Hup Thiem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Thiem !Eusa_clap

Alleen nog ff leren hoe je een set moet uitserveren..lukte hem 2x niet tegen Nollie en nu 1x niet tegen Monaco.
Valt me trouwens steeds meer op dat veel spelers daar moeite mee hebben..of bezwijken onder de druk als het een beetje spannend wordt zoals Karlovic gisteren..hele wedstrijd 2 DF meen ik maar wel juist op cruciale momenten in beide tiebreaksDoh
Reply
Repeterend verhaal. Het servicekanon is 2 sets lang verreweg de betere maar verliest dan onverwacht de tb en vervolgens de wedstrijd. Nu Anderson weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Don!
Reply
Raonic via johnson en young naar de finale. Manmanman.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blijft toch een enorme prutser die Anderson
Reply
Gelukkig, Anderson verprutst het. Schade valt enigzins mee. Nu Nishi en Raonic er nog af!
Reply


Forum Jump: