The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2014
#91
Dank CC Wink. Paar dagen ziek thuis helpen hier natuurlijk enorm in mee.
Reply
#92
Kan iemand van de organisatie even naar de punten kijken van deze week?
Er klopt nu niet veel van de punten (in de stand).
Ik sta volgens de stand nu op 1130 pnt. Ik heb met Ferrer, Bautista en Nishikori alleen al meer punten.
Reply
#93
Wanneer worden de qs erin gezet?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Ik ga dat nu doen.
Reply
#95
Staan erbij.
Reply
#96
Top OD.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Er gaat volgens mij iets gigantisch fout bij de standen en de database.

Je kan nu al standen zien van week 15. Er staan al punten voor de komende week. Gelukkig kan je niet de gekozen spelers zien als je erop klikt, maar je kan wel afleiden hoeveel spelers elke manager heeft gekozen.
Zo heeft antomeno nog geen spelers gekozen, maartendinkelman heeft xxx man en andre maar xxx.

Dit lijkt mij niet de bedoeling.
Reply
#98
Ik verander mijn team nog wel hoor Wink
Reply
#99
fixed. Heb je post ook even aangepast zodat de aantallen van maartendinkelman en andre niet hier blijven staan
Reply
RDW, waar zie je dat?

Ah ok, opgelost dus.
Reply
(25-05-2014, 01:35 PM)Mac Wrote: fixed. Heb je post ook even aangepast zodat de aantallen van maartendinkelman en andre niet hier blijven staan
Er gaat nu toch iets mis: De punten die vanmorgen bij week 15 stonden, zijn weliswaar in week 15 verdwenen, in de totaalstand worden ze nog wel meegeteld.
De totaalstand geeft dus teveel punten. Vandaar ook de positiewisselingen t.o.v. week-1.
Tel als voorbeeld maar de punten van maartendinkelman van de verschillende weken op, dan zie je dat de totaalstand xxx punten te hoog is.
Reply
Door de nieuwe week is m'n overzicht even weg maar als het goed is bezorgen rafa en held Gulbis me goud in de SL en een plek terug in de top 10. Traditioneel een prima GS. Wimbledon is de volgende!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Even een vraagje: Hoeveel is het budget voor de WTF?
Het staat nog niet in de spelregels en het lijkt me dat deze wel van tevoren vastgesteld moet zijn, anders wordt deze beïnvloed door de toevallige stand van het moment.
Vorig jaar was het budget dacht ik 22.000, nu is de waarde van de top 8 51.445, dus dan zou je op 43% uitkomen. Een vast budget zou natuurlijk ook kunnen.
Reply
Is er al duidelijkheid over? Het lijkt me niet eerlijk om dat vlak van tevoren te doen, omdat je dan het spel ermee kunt beïnvloeden.
Reply
Sorry beetje late reactie idd. Het zal een percentage van 40% worden. Zal t zo snel mogelijk op de site zetten
Reply
OK, dank je Mac.
Reply
Klopt trouwens de deadline voor de WTF? Deze staat op maandag 22.00 uur. Dan heeft iedereen al een partij gespeeld en is het een stuk makkelijker. Vorig jaar stond deze (als ik goed teruglees) op zondag 22.00 uur.
Reply
Nopes klopt niet, heb het meteen aangepast!
Reply
Sorry dat ik het zeg, maar de organisatie heeft wel een steek laten vallen met de info omtrent de deadline

2 managers in de top 13 hebben geen team

In de laatste mail staat dat de deadline zondag om 22 uur is...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een pech met Raonic in de tweede set.
Hij was gewoon beter, Federer zwijnt!
Eerste set duidelijk voor Roger
Reply
We hadden t meerdere keren op t forum gemeld en meerdere keren in de chat. We hadden idd een herstel mail kunnen sturen maar eigenlijk ging ik er vanuit dat de meeste fanatieke mensen wel op t forum of in de chat zouden kijken. Helaas blijkt dat niet voor iedereen het geval te zijn geweest.
Reply
Ik heb 1 mail gehad, vorige week maandag, met als deadline zaterdag 22 uur. Ik zie het probleem niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja de helft heeft een mail gehad met zondag 22 uur, andere helft zaterdag 22 uur. Vandaar dat we het nog even heel specifiek hier op het forum en in de chat hebben gemeld
Reply
Wellicht dat de organisatie even kan updaten? De eerste conclusies kunnen nu wel getrokken worden lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli André!

Dik verdiend.

Jij was het meest constant over het afgelopen jaar.
Ik heb helaas teveel steken laten vallen in de 1e helft van het jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli dre, dik verdiend. Klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gefeliciteerd Andre! Zeer goed en constant jaar gedraaid, verdiende winnaar!
Reply
Bedankt allemaal!
Het goede jaar was vooral de eerste helft van het jaar, met een vliegende start (m.u.v. week 1). Na juli heb ik nauwelijks goede weken meer gehad, maar ook geen echt slechte weken.
Maar goed, ik ben blij dat ik op deze erelijst sta. Die stond nog op mijn verlanglijstje.

Federer moet natuurlijk wel even winnen voor een mooie finale morgen.
Reply
Tampie kan nog 2e worden zie ik.
De stand is nu:
André 44.115 (D)
Antomeno 43.025 (F)
CC 42.925 (D)
Buurs 42.860 (D)
MaartenD 42.650
Tampie 42.295 (W)
Viper 42.260

Dus:
W def D: 1. André, 2. Tampie, 3. Antomeno
D def W: 1. André, 2. CC, 3. Buurs
F def D: 1. André, 2. Antomeno, 3. CC
D def F: 1. André, 2. Antomeno/CC
Reply
Gefeliciteerd andre!!
Reply


Forum Jump: