29-10-2014, 11:15 PM
Nummers 1 t/m 14 nog in het toernooi... Hoezo de grote jongens falen in Parijs....?
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Parijs TMS
|
29-10-2014, 11:15 PM
Nummers 1 t/m 14 nog in het toernooi... Hoezo de grote jongens falen in Parijs....?
29-10-2014, 11:51 PM
Vorig jaar stond ook de complete top 8 in de kwartfinales.
Morgen verwacht ik ook weinig verrassingen. Djokovic - Murray Ferrer - Nishikori Berdych - Anderson Bautista Agut - Federer
30-10-2014, 07:54 AM
Met die week vrij ertussen kunnen ze hier natuurlijk ook nog best even voluit gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
30-10-2014, 09:24 AM
Toch wint Djoko, Fed of Murray dit toernooi niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
30-10-2014, 10:56 AM
Zoek anders nog even de betekenis van het woord 'of' op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
30-10-2014, 10:56 AM
(This post was last modified: 30-10-2014, 11:01 AM by centre court.)
Djokovic-Dimi
Ferrer-Nishi Berdych-Waw Bautista-Federer Dit denk ik. Zou niet zo heel slecht zijn voor me. (30-10-2014, 10:56 AM)Ad Wim Wrote: Zoek anders nog even de betekenis van het woord 'of' op. Ik vind het maar een rare zin. Ik neem aan dat je wil zeggen dat je een outsider ziet winnen ipv één van deze 3 toppers?
30-10-2014, 11:27 AM
Inderdaad.
30-10-2014, 12:39 PM
Laat deze dag meteen goed beginnen dan. Berdych van 5-2 naar 5-5...
30-10-2014, 01:08 PM
Toch easy uiteindelijk, zou ook te gek zijn.
Prima Tomas. Potentiële winnaar bij afhaken van Murray, Djoko en Fed.
Ik ben het niet eens met Ad trouwens, dat niet een van deze 3 topfavorieten de toernooizege gaat pakken. Het lijkt er op dat het wel een doel is voor met name FedEx en Djoko. Murray geloof ik echt niet in. Nu Anderson exit graag.
30-10-2014, 01:37 PM
Vraag me ook af in hoeverre Djoko/Fed met die nummer 1 plek bezig zijn. Kunnen zeer belangrijke punten zijn in die race natuurlijk.
30-10-2014, 01:48 PM
Ik denk Federer meer dan Djoko.
Maar op die WTF zijn er meer punten te behalen.
30-10-2014, 02:00 PM
Ik denk voor beiden dat het wel een doel is om het jaar als nummer 1 af te sluiten. Ik denk dat Djoko zijn voorsprong op dit moment comfortabel acht, dus als Federer verliest zie ik Djoko ook wel tanken, maar anders niet.
30-10-2014, 03:15 PM
(30-10-2014, 02:00 PM)_Tampie Wrote: Ik denk voor beiden dat het wel een doel is om het jaar als nummer 1 af te sluiten. Ik denk dat Djoko zijn voorsprong op dit moment comfortabel acht, dus als Federer verliest zie ik Djoko ook wel tanken, maar anders niet. Denk je echt? Verschil is 490 punten. In deze fase van het toernooi is de voorsprong inderdaad redelijk comfortabel maar het verschil tussen winst of runner-up deze week is gigantisch natuurlijk. Laat staan als Djoko eerder verliest. Quote:Ik denk Federer meer dan Djoko. ook weer niet belachelijk veel meer natuurlijk. Bovendien een verschil maken hier kan het verschil betekenen tussen WTF moeten winnen of niet.
Ik weet niet hoe berekenend ze zijn, maar ze kunnen het per dag bekijken.
Federer heeft sowieso een veel makkelijkere loting. Die kan zonder heel veel inspanning de finale halen.
30-10-2014, 04:13 PM
Netjes Berdych! Ook favoriet om SF te halen.
Ferrer 6/1, lekker hoor. Come on Kevin.
30-10-2014, 04:14 PM
Ik zou als Djokovic zijnde ook niet zo zeker zijn van die eerste plek. Die 490 punten voorsprong is niet genoeg als hij de WTF finale verliest van Federer (gegeven even veel punten in groepsfase en parijs)
Daarnaast speelt Federer ook nog de davis cup finale. Met 2 winstpartijen in het enkelspel verdient hij er nog eens 225 punten bij. (2x 75 voor winst en 75 pt bonus als Zwitserland ook nog eens kampioen wordt) Al met al wordt de WTF en vooral hun onderlinge wedstrijd in de halve of finale erg belangrijk, maar er zijn scenario’s waarin Djokovic die wint en toch Federer #1 is.
30-10-2014, 04:28 PM
Ferrer mag dit wel winnen, en dan morgen tanken.
30-10-2014, 04:38 PM
Topdag!
Berdych, Ferrer en Anderson door. Nu Murray nog...
30-10-2014, 04:39 PM
Heerlijk weer... Berdych en Anderson continue in mijn team gehad.
Op het laatst maar besloten meer risico te nemen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
30-10-2014, 04:45 PM
Klasse Berdych, Anderson en Ferrer.
Als ik wat meer research had gepleegd dan had ik nog gedacht dat Ferrer doodmoe zou zijn. CC week!
(30-10-2014, 04:45 PM)centre court Wrote: Klasse Berdych, Anderson en Ferrer. Je hebt hetzelfde team (minus Murray) als maartendinkelman die boven je staat... ik wil de pret allerminst bederven, maar ik geef het wel even aan! ik volg jullie titanenstrijd op de voet, succes allemaal !
30-10-2014, 05:15 PM
Cc mist ook nog Murray
30-10-2014, 05:41 PM
Murray staat vrij eenvoudig Dimi eraf te poetsen. Dan ben ik gezien. Succes allen...
30-10-2014, 05:46 PM
Respect voor murray
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
30-10-2014, 06:08 PM
4 uit 4 !!
30-10-2014, 06:15 PM
Nu even die Fransen eruit. Hup Nishi en Djoko.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|