The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs TMS
Verlies Federer is zeer gunstig voor ons CC.
Antomeno en viper verliezen er veel punten mee.
Je staat na deze week derde en ik tweede.
Reply
Erg treurige reactie trouwens (weer). Reageer anders meteen op die uitspraak over Raonic, en niet nu ie gewonnen heeft. Kijk anders even zijn resultaten in Parijs van de afgelopen jaren nog even terug.

En nu geef ik een keer voorspellingen van tevoren, is het ook niet goed. Terwijl je zelf geen uitspraak doet. Je begint een beetje op stille en buurs te lijken, niet mee te communiceren.
Erg jammer, had ik niet verwacht. En nu ga ik er geen energie meer in steken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahahaha ad maakt weer vrienden Wink
Reply
(31-10-2014, 07:55 PM)maartendinkelman Wrote: Verlies Federer is zeer gunstig voor ons CC.
Antomeno en viper verliezen er veel punten mee.
Je staat na deze week derde en ik tweede.

Prima dit idd. Maar Ferrer is en blijft de belangrijkste. Hij is de sleutel naar een echte aanval op de top. In principe richt ik me op de 2e plaats in de SL. Dan moet ik Buurs, Viper en Tamp achter me houden. Met Ferrer kan ik daarin ook een slag slaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, ik ben gek dat ik er nog energie in steek. Zal m'n fanatisme zijn.
Gelukkig al minder dan ooit, maar er is zo geen discussie te voeren en dat haat ik.
Maar goed, dat herken ik ook wel bij CC en ik heb hem hoog zitten (itt anderen).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-10-2014, 08:08 PM)Ad Wim Wrote: Tja, ik ben gek dat ik er nog energie in steek. Zal m'n fanatisme zijn.
Gelukkig al minder dan ooit, maar er is zo geen discussie te voeren en dat haat ik.
Maar goed, dat herken ik ook wel bij CC en ik heb hem hoog zitten (itt anderen).

De enige discussie die wij vooraf gevoerd hebben was de Ferrer-Goffin discussie. Die besloot jij als volgt:

"Ferrer heeff vijf weken achter rlkaar gespeeld, en niet al te best. Maar wel veel gereisd.
Goffin heeft gewoon twee weken rust gehad voor Basel, en daarvoor nog een week rust. dus aanmerkelijk minder gespeeld. Beter voorbereiden, cc. Bovendien beter gepresteerd."

Als je beide dan vrij zeker van je gelijk bent dan moet je het maar gewoon afwachten. Dat hebben we gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zit 1 game te kijken. Gewaagde voorspelling: murray gaat niet meer dan 4 games pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(31-10-2014, 08:22 PM)centre court Wrote:
(31-10-2014, 08:08 PM)Ad Wim Wrote: Tja, ik ben gek dat ik er nog energie in steek. Zal m'n fanatisme zijn.
Gelukkig al minder dan ooit, maar er is zo geen discussie te voeren en dat haat ik.
Maar goed, dat herken ik ook wel bij CC en ik heb hem hoog zitten (itt anderen).

De enige discussie die wij vooraf gevoerd hebben was de Ferrer-Goffin discussie. Die besloot jij als volgt:

"Ferrer heeff vijf weken achter rlkaar gespeeld, en niet al te best. Maar wel veel gereisd.
Goffin heeft gewoon twee weken rust gehad voor Basel, en daarvoor nog een week rust. dus aanmerkelijk minder gespeeld. Beter voorbereiden, cc. Bovendien beter gepresteerd."

Als je beide dan vrij zeker van je gelijk bent dan moet je het maar gewoon afwachten. Dat hebben we gedaan.

Waarom reageer je dan op die voorspelling van mij met ook nog eens een onzinuitspraak over iets met droge ogen en Raonic?

Dit hierboven was niet eens een discussie. Jij insinueerde dat Goffin net zo vermoeid zou zijn als Ferrer, dat weerlegde ik met feiten dat Goffin duidelijk minder gespeeld had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-10-2014, 08:49 PM)centre court Wrote: Ik zit 1 game te kijken. Gewaagde voorspelling: murray gaat niet meer dan 4 games pakken.

Hij blijft anders goed bij. Beter pak je wel de set Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Djoker. Nu Ferrer nog. Dan is alles nog mogelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5/2 Ferrer. Vamos!! Wat is dit spannend zeg
Reply
Set! 6/3. Benieuwd hoe André zich nu voelt hahahaha
Reply
Mwah, alleen als Nishikori hier wint, heeft ie hem zo goed als binnen.
Als Ferrer wint, is er nog niet heel veel aan de hand, ervanuit gaande dat Djoko morgen van beiden wint.

Nishikori mag trouwens wel wat beter/constanter gaan spelen en z'n kansen pakken. Maar dat lijkt nu te gebeuren.
Ferrer speelt goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Winst Ferrer is 305 punten achterstand. Gaat hij pas van Djokovic winnen dan breng ik positie andre in gevaar.
Reply
Voor André zeg ik: hup Nishikori!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind het in ieder geval prettig om als lijstaanvoerder de WTF in te gaan. Dan kan ik mijn eigen team samenstellen zonder op de concurrentie te hoeven letten. De laatste jaren was het andersom en was het bij de deadline klaar.
Ik vind het allerminst zeker overigens. Ferrer gaat voor de WTF, bij Djoko is de druk eraf en die gunt het hem wel en in de finale is er nauwelijks tegenstand.

Overigens is het in de WTF makkelijker punten goedmaken dan andere jaren. Er zijn er op zijn minst 7 (spelers) die daar een redelijke kans hebben. Zelfs met een verschil Ferer-Cilic o.i.d. zou je 1300 punten kunnen goedmaken.
Reply
Juist, er is vaak een heel duidelijk beste scenario op de WTF, dus met voorsprong daarin gaan, is een mooi voordeel. En zelfs als Ferrer de finale haalt, sta je nog voor. Maar kan me niet voorstellen dat Djoko nu nog laat lopen. En dan verliest ie niet snel van Ferrer.
En als Nishi hier wint, sta je zo ver voor dat het bijna niet meer mis kan gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ja, ik zou graag een keer winnen. Wat Tampie al opmerkte, het is me nog niet gelukt. Wel 4 podiumplaatsen in 6 jaar FTM.
Reply
En dat is je uiteraard van harte gegund.

Nishi wordt wel echt beter, meer pit, maar pakt weer zijn kansen niet.
Slaat ook veel net 5 cm uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-10-2014, 11:54 PM)Ad Wim Wrote: En als Nishi hier wint, sta je zo ver voor dat het bijna niet meer mis kan gaan.
Ik vind 665 nog lang niet beslissend. Pas bij 1500 vind ik het redelijk geruststellend.
Reply
Ik snap je bezorgdheid wel, maar zoveel verschil is er niet te maken op de WTF.
Tenzij er een paar interessante scenario's zijn, maar dat is meestal niet zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Kei, goed niveau nu.

En dan weer zo'n game waar alles net mis gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat was alweer de 6e break in 9 games.
Reply
Man man, wel heel erg op en af, vooral bij Kei.
Op 5-3 30-30 mist ie een makkelijke bal en sindsdien is het weer helemaal niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer, 6-5 30-30, punt al binnen. Slaat ie een makkelijke bal uit, veel te nonchalant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-10-2014, 11:57 PM)andre Wrote: En ja, ik zou graag een keer winnen. Wat Tampie al opmerkte, het is me nog niet gelukt. Wel 4 podiumplaatsen in 6 jaar FTM.

Als het iemand gegund is, ben jij het wel Andre.
Reply
Haha, Ferrer weer eens in choke-mode. Maar Kei ook wel fantastisch de laatste punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dank je.
Wat een partij. Ferrer 4-0 voor in de tiebreak, maar Nishikori pakt hem toch. Geen zinnig woord te zeggen over de 3e set.
Reply
Wat een grap. Beest 4-0 en 5-2 voor in de tb. Dan slaat nishi uit het niets ineens alles op de lijn. Zou typerend zijn als het jaar zo moet eindigen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Nishikori iets meer geduld houdt en fit blijft, komt het wel goed.
Hij dicteert het spel, maar neemt vaak te veel risico. Is eigenlijk al vanaf begin 2e set beter.
Baan is eigenlijk te langzaam voor hem.
Ferrer doet gewoon wat ie altijd doet. Vechten (en choken).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: