The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
En natuurlijk heb ik Klizan niet Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, Klizan toch nog. Die moet nu maar sf halen dan. 

Almagro ook alweer 100 kansen gemist. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Balen, had zelf Lajovic. Klizan lag voor het oprapen, gemiste kans.
Reply
Aparte keuze, sowieso deze week.
Je plek bij de Grote Vijf aan het verspelen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klizan is een heel klein pleistertje op een hele diepe wond. Het gaat ook maar door. Montanes verliest de 1e set van Maximo, Ferrer die Gimeno terug laat komen en Cuevas die uitgerekend wél terug knokt. Terwijl je nou juist van hem een tank verwacht. Matige fysieke gesteldheid, vorige week gewonnen, nu 1e set verloren in die bloedhitte. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je had vorige week ook wel genoeg geluk centre court Wink 
Reply
Go Gimeno.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(17-02-2015, 11:29 PM)Ad Wim Wrote: Aparte keuze, sowieso deze week.
Je plek bij de Grote Vijf aan het verspelen?

Hoezo apart? Licht underdog tegen Klizan en bijna 2x zo goedkoop. Logischere keuze dan Klizan, die met wat pech verkeerd uitpakt. En die Grote Vijf was een geintje, maar er is wel een Grote 1, en daar zit jij in Ad.
Reply
Traver mist een 0-40 bij 4-4...  FU
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Traver van 4-4* 0-40...9pnt Ferrer en setverlies. Lol.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(17-02-2015, 11:47 PM)maartendinkelman Wrote: Je had vorige week ook wel genoeg geluk centre court Wink 

Geluk met Vanni mss ja. Dat Berdych verder komt dan Murray is gewoon goed gemanaged lijkt me. 

Maar van die 300-500 punten winst van vorige week blijft niet heel veel over als Nadal deze week wint. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer is in ieder geval fit! 
Reply
(17-02-2015, 11:50 PM)Atlanta Wrote:
(17-02-2015, 11:29 PM)Ad Wim Wrote: Aparte keuze, sowieso deze week.
Je plek bij de Grote Vijf aan het verspelen?

Hoezo apart? Licht underdog tegen Klizan en bijna 2x zo goedkoop. Logischere keuze dan Klizan, die met wat pech verkeerd uitpakt. En die Grote Vijf was een geintje, maar er is wel een Grote 1, en daar zit jij in Ad.

Waarom had dan niet iedereen hem als het zo logisch was? Omdat ie dik underdog was.
Niet voor niets heeft de hele Grote Vijf Klizan. 
Dan heb je ook nog zowel Anderson als Isner, en geen Ferrer. Je bent het kwijt...

En grapje? Sure.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Nadal en Ferrer maar winnen!! 
Reply
(18-02-2015, 12:10 AM)Ad Wim Wrote:
(17-02-2015, 11:50 PM)Atlanta Wrote:
(17-02-2015, 11:29 PM)Ad Wim Wrote: Aparte keuze, sowieso deze week.
Je plek bij de Grote Vijf aan het verspelen?

Hoezo apart? Licht underdog tegen Klizan en bijna 2x zo goedkoop. Logischere keuze dan Klizan, die met wat pech verkeerd uitpakt. En die Grote Vijf was een geintje, maar er is wel een Grote 1, en daar zit jij in Ad.

Waarom had dan niet iedereen hem als het zo logisch was? Omdat ie dik underdog was.
Niet voor niets heeft de hele Grote Vijf Klizan. 
Dan heb je ook nog zowel Anderson als Isner, en geen Ferrer. Je bent het kwijt...

En grapje? Sure.

Pfoe, wat een gefrustreerde tirade. Gaat het nog een beetje? Maak je er toch niet zo druk over jochie  Wink
Reply
Almagro keurig van 4/2 naar 4/6. Kan allemaal vandaag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cuevas held  Big Grin
Reply
Ik ben klaar met tennis voor deze week. Gegokt en na één dag al verloren. Gewoonweg de (domme) verkeerde keuzes gemaakt.
Reply
Haha wat een crapshoot in Rio. Gelukkig voor iedereen frustrerend. Jammer dat ik daar Robredo en Souza mis, die had ik moeten hebben.
Reply
Prima nachtje...Jammer dat Groth het nipt verloor. Ook Isner er nog eens af is prima.
Kei Nishikori





Reply
(18-02-2015, 12:32 AM)Atlanta Wrote:
(18-02-2015, 12:10 AM)Ad Wim Wrote:
(17-02-2015, 11:50 PM)Atlanta Wrote:
(17-02-2015, 11:29 PM)Ad Wim Wrote: Aparte keuze, sowieso deze week.
Je plek bij de Grote Vijf aan het verspelen?

Hoezo apart? Licht underdog tegen Klizan en bijna 2x zo goedkoop. Logischere keuze dan Klizan, die met wat pech verkeerd uitpakt. En die Grote Vijf was een geintje, maar er is wel een Grote 1, en daar zit jij in Ad.

Waarom had dan niet iedereen hem als het zo logisch was? Omdat ie dik underdog was.
Niet voor niets heeft de hele Grote Vijf Klizan. 
Dan heb je ook nog zowel Anderson als Isner, en geen Ferrer. Je bent het kwijt...

En grapje? Sure.

Pfoe, wat een gefrustreerde tirade. Gaat het nog een beetje? Maak je er toch niet zo druk over jochie  Wink

Waar zie jij een tirade? En waarom zou ik gefrustreerd zijn?
Pot verwijt de ketel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-02-2015, 01:26 AM)DaanvL Wrote: Ik ben klaar met tennis voor deze week. Gegokt en na één dag al verloren. Gewoonweg de (domme) verkeerde keuzes gemaakt.

Kijk, dit vind ik nou een mooie reactie. Zo kan het ook mensen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-02-2015, 09:17 AM)_Tampie Wrote: Haha wat een crapshoot in Rio. Gelukkig voor iedereen frustrerend. Jammer dat ik daar Robredo en Souza mis, die had ik moeten hebben.

Volgens mij draai jij zo slecht nog niet.
Robredo begin ik nu ook wel een beetje bang voor te worden. Maar 180 is te handelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Robredo heb ik niet, maar van mij mag hij de 180 hebben.
Ook hier prima nacht met Nadal, Anderson en uitslag Isner.

Gisteren was kloten met Mayer en Schwartzman.
Jammer dat ik Robredo, Souza en Klizan mis, maar ik ben nog maar twee spelers kwijt.
Dat kunnen niet veel managers zeggen. 

Vandaag ten opzichte van gisteren een saaie FTM dag! 
Om 11.00 mag Goffin winnen.
Karlovic - Kokki is nog wel spannend.
Reply
Almagro is kut maar verwachtte ik niet heel veel van. Man is nog lang niet terug op niveau, als ie daar ooit komt. Was meer een opvuller, maar 90 punten was wel erg fijn geweest en het zat er dichtbij. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig zat het zwaartepunt op dinsdag, gezien woensdag keer op keer dramatisch verloopt.
Hopelijk vandaag beter! Wink
Reply
Wat een week.... Ga hier honderden punten verspelen. Alleen Nadal en Souza gisteren door in Rio...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nogal een contrast in partijen vandaag inderdaad.
Al zijn Monaco-Nieminen en Souza-Rola wel interessant.
En in Delray Beach mag iedereen er wel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O en Stak blijkt ook nog best belangrijk te zijn. En die gaat prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille heeft stak niet Wink en de koploper ook niet. 
Reply


Forum Jump: