The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
Alle 4 de potjes gingen close in 4.
Jammer van Fognini, maar ik ben al lang blij met 3 halve finalisten.
Reply
Close in 3 natuurlijk Wink
Reply
Cuevas nog een paar mps gemist natuurlijk?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, verre van.

Nadal en Ferrer waren NID, en de andere twee vallen verkeerd.
Geen slechte week, maar had echt zoveel beter gekund.

Nadal was trouwens pas om half vier 's nachts klaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Download de app Flashscore en je kunt scoreverloop per punt terugzien, waarbij ze BP, SP en MP een kleurtje geven. Ideale app in mijn ogen!
Reply
Handige App idd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(20-02-2015, 08:04 PM)_Tampie Wrote: Young prima! Ubertroef.

Klasse keus!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Finale in Rio NID. Laat Ferrer morgen maar stunten, maar die kans is wel heel klein.

Finale in Marseille is vervelend, in Delray is het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Te vroeg gejuicht, Nadal is het nog even aan het verkloten. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fognini wat een grap. Eigenlijk hoort hij 4x te verliezen.  Wel zeer gunstig voor Ferrer !  Big Grin
Reply
Man man man, wat een week weer, niet te geloven. Volgende week stel ik een team samen en vervolgens knikker ik iedereen eruit en neem de tegenstander, dan haal ik meer punten. 
Reply
Hier kun je alleen maar om lachen inderdaad.
Maar als Ferrer morgen wint, is het zo slecht nog niet.

Cc-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Fog. En zo zijn de verschillen heel klein. Kut alternatieven. Niet te managen ook zon week. 

Alleen stille krijgt een aardig tikkie. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook Buurs kent betere weken
Kei Nishikori





Reply
Buurs zal zich uiteindelijk wel handhaven in de top 20 maar zal verder geen rol in de top spelen vermoed ik. Beetje over bij die jongen. Eigenlijk al sinds dat de qualies geen punten meer krijgen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(22-02-2015, 03:21 AM)maartendinkelman Wrote: Fognini wat een grap. Eigenlijk hoort hij 4x te verliezen.  Wel zeer gunstig voor Ferrer !  Big Grin

Fognini gaat ook Ferrer pakken.
Reply
Fabio!!! Icon_mrgreen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kan me dat bijna niet voorstellen. Hij moet toch kapot zijn? 
Nadal zal ook wel die half vier-wedstrijd nog gevoeld hebben gisteravond.
En h2h 7-0 voor Ferrer en die heeft korter op de baan gestaan en meer rust gehad.

Maar goed, in deze week kan alles. Gewoon ook nog die 3 gemiste mps in de 1e ronde.
Gelukkig is hij niet zo heel veel gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(22-02-2015, 10:18 AM)centre court Wrote: Prima Fog. En zo zijn de verschillen heel klein. Kut alternatieven. Niet te managen ook zon week. 

Alleen stille krijgt een aardig tikkie. 

Prijs je maar gelukkig dat Nadal voor het eerst in 12 jaar weer eens een SF op gravel verliest, anders had jij ook een tikkie gehad.
Maar wel goed ingeschat dat hij niet top zou zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(22-02-2015, 10:37 AM)centre court Wrote: Buurs zal zich uiteindelijk wel handhaven in de top 20 maar zal verder geen rol in de top spelen vermoed ik. Beetje over bij die jongen. Eigenlijk al sinds dat de qualies geen punten meer krijgen. 

Jij snapt het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(22-02-2015, 10:57 AM)Ad Wim Wrote:
(22-02-2015, 10:18 AM)centre court Wrote: Prima Fog. En zo zijn de verschillen heel klein. Kut alternatieven. Niet te managen ook zon week. 

Alleen stille krijgt een aardig tikkie. 

Prijs je maar gelukkig dat Nadal voor het eerst in 12 jaar weer eens een SF op gravel verliest, anders had jij ook een tikkie gehad.
Maar wel goed ingeschat dat hij niet top zou zijn.

Dit verhaal heeft net als vorige week met Murray 2 kanten. Uiteraard prijs ik me gelukkig dat Nadal geen 500 punten pakt, net als met Murray vorige week. Ik vind het goed gemanaged want ik had in beide weken geen vertrouwen in ze. Maar alles valt of staat met je alternatieven. Vorige week was dat prima met Berdych. Deze week een drama omdat er de gekste dingen gebeurden. Ik noem een Vesely, Schwartzmann, Robredo, Querrey, Mayer en Klizan. Zo kun je met zo'n tactiek 500 punten winnen, maar ook verliezen. Nu speel ik gelijk tegen de meeste concurrenten. On to the next one. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ik heb toen ook meteen aangegeven dat aan zo'n tactiek ook risico's zitten.
De kans dat Nadal choket en het zo verkloot is natuurlijk een stuk kleiner dan al die kleine knakkers. Zeker omdat veel gewoon 50-50 potten waren.

Maar inderdaad, we gaan weer door. Gekke week, maar weinig echte winnaars en/of verliezers.
Volgende week zal ook niet zo heel interessant zijn denk ik, aangezien iedereen zijn geld in Acapulco zal gooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou hier toch een flinke verliezer, zit er voor de tweede gekke week helemaal naast en zak waarschijnlijk van plek 24 (via 37) naar 80 ofzo...
Reply
Geen beste week voor mij.

De 3 gemiste Mp van vesely hebben het voor mij verziekt.

Ferrer nu een dure misser voor mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En de vreselijke planning voor Nadal natuurlijk  Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Karlovic. Tot zover elke week genomen, behalve deze. Kut kroaat.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er is niemand bij wie vorm meer bepalend is. Als ie goed is zoals deze week wordt ie geen enkele keer gebroken en is ie bijna onverslaanbaar. Als ie slecht speelt blijft er niks van over en verliest ie van iedereen. Zoals de afgelopen weken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer 500! Lekker om te zien wie hem missen...Wink
Reply
Prima David, toch nog iets NID deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Had je Adje moeten horen als Nadal in 2 setjes hem had opgepoetst in de finale.

Dat achteraf geleuter over NID, pech kans, goede keuzes..... get back to reality ... all of you.....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: