The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
En door John! Deze wedstrijd is vrij cruciaal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(16-04-2015, 03:27 PM)Ad Wim Wrote: Ik kijk niet en geloof je meteen.
Toch lijkt me deze pot redelijk NID. Isner heeft wel vaker goed gespeeld tegen Nadal op gravel...

Maar wel zorgwekkend, want in deze vorm gaat ie dus blijkbaar Ferrer niet verslaan, laat staan Djokovic.


En jahoor nadal verliest tweede set...
Idd h2h 4-0 voor Nadal...wel allemaal close potjes en dat was nog de Nadal in zijn topjaren.
Zeker zorgwekkend...misschien wint hij vandaag nog maar ik zie hem in deze vorm ook niet winnen van Ferrer/Simon. Tegen Djoko was hij vooraf al kansloos in mijn ogen.
Reply
Ga er nog steeds wel vanuit dat Nadal dit met 6-3 wint.
Ferrer heeft vaak geen geloof tegen Nadal, zeker op gravel. Maar dat zal nu wellicht anders zijn, nu Nadal zo kwetsbaar is.

Ik zou toch ook graag zien dat Cilic het afmaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Cilic wint en Nadal breakt binnen een paar seconden van elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse rafa en cilic. Bij die laatste zat ik echt wel mis. Is verder dan ik dacht. 

Nu Simon nog even stunten. AHM krijgt 4 games ben ik bang. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Simon ook, vrees ik.

Lees dat Nadal wel steeds beter werd aan het eind van de wedstrijd.
Als ie zo meteen begint tegen Ferrer, heb ik er wel vertrouwen in.
Hij moet van ver komen, dus ook niet gek dat het nu nog niet meteen kampioensvorm is.
En hij heeft wel vaker dat ie dan safe en met heel veel marge speelt in het begin, en als de wedstrijd in de tas is opeens werelds speelt.
Djokovic had ook geen topvorm tegen Ramos, dus er is nog niet zoveel van te zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cruciaal dagje. Graag winst van de 3 duidelijke favorieten en dan hopen op Dimitrov.
Dan valt de schade mee deze week en kan ik met Berdych en Nadal morgen zelfs nog wat winnen.

Nadal behoorlijk favoriet tegen Ferrer, goed om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens. Al mag Djoko er best af. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De dag dat ik toe kan slaan. Please Ferrer def Rafa. Jammer dat ik er niets van kan zien.
Als Rafa wint en verliest daarna van Djoko dan heb ik er vrede mee.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Uiteraard, maar die kans is wel heel klein.
Ben allang blij dat Berdych en Nadal zo dik favoriet zijn. Als die maar winnen. Dan is MBeader even weg en de gelukszoekers met Ferrer ook.
Dimitrov vind ik zelf licht favoriet, maar is volgens de bookies 50-50 en daar kan ik me ook wel in vinden; wedstrijd kan alle kanten op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych is in alle jaren FTM mijn succesvolste speler, maar deze week zit ik lelijk mis met hem.
Ongelooflijk stabiel, hij verliest nooit meer van een mindere speler. Alleen jammer dat hij ook nauwelijks van toppers wint.
Reply
Precies dat was ook mijn reden om hem weer te nemen. Hij is een van de meest stabiele van dit seizoen. Consequent halve finale of verder, met slechts 1 uitzondering. En zijn loting zat dit keer natuurlijk ook wel heel erg mee.
Na Nadal en Dolgopolov de derde die ik meteen aanklikte. Kan inderdaad een lelijke missen worden, dre. Maar als je daarvoor in de plaats nu Monfils (en die wint vandaag), Robredo en nog eentje hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed begin. 3-1 Tomas. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Raonic geeft op. Berdych halve finalist. Nu Nadal nog. En dan Dimi als toetje. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Angry Waarom gister niet... 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Raonic was gisteren ook al geblesseerd maar op karakter won ie hem nog. Nu ging het dus blijkbaar echt niet meer.
Opdracht 1 vervult. Nu Dimitrov aub
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(17-04-2015, 11:18 AM)buurs Wrote: Angry Waarom gister niet... 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal def Ferrer voor een weekwinst binnen de subleague! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Come on Gael!
Reply
Lekker Gael!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gael easy. Berdych is de volgende!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gvd. Gael on fire. Had er tegen Dolgo al uit gekund. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een topper die Gael!
Reply
(17-04-2015, 12:40 PM)Haggie Wrote: Gael easy. Berdych is de volgende!
Reply
Damn, slecht nieuws. Maar zolang Nadal wint...

Grappig, Monfils nog nooit iets gepresteerd hier en nu SF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Vesely moet dan wel een heel dramatische speler zijn. Hij verliest met 6-4 6-2 van Monaco, Monaco verliest met 6-1 6-4 van Wawrinka, Wawrinka verliest met 6-1 6-2 van Dimitrov en Dimitrov verliest met 6-1 6-3 van Monfils.
Reply
Die Djoko is ook een beest he. Wint alles wat er te winnen valt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal natuurlijk volstrekt kansloos (als hij al zover komt).
Reply
(17-04-2015, 01:42 PM)andre Wrote: Nadal natuurlijk volstrekt kansloos (als hij al zover komt).

Kansloos is Rafa natuurlijk nooit op gravel, ongeacht zijn eigen vorm of die van zijn opponent.
Reply
Allemaal easy potjes vandaag...hopelijk gaan we nu echt tennissen.
Denk dat Nadal -Ferrer langer gaat duren als de 3 voorgaande wedstrijden bij elkaar....
Reply


Forum Jump: