The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome
2,5 uur genoten van een heerlijke partij. Typisch Rome!
Reply
Ad jaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tuurlijk
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zoals ik zei, cc, vertrouwen doet een hoop met een speler. 
En je was nog zo overtuigd van hem vorige week. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych is ook 1 van de mannen waar ik veel symphatie voor heb. Heeft me al veel punten opgeleverd in het verleden. Net als Raonic zoals je weet. 

Vandaag was echter wel cruciaal dat ie zou verliezen. Jammer dat het in een 3e set tb gebeurd en dat het onverdiend lijkt. 
Maar ik heb vanaf het begin gezegd dat ik Berdych niet heb omdat ik Federer daar de HF zie halen. Daar sta ik nog achter en dat kan ook nog gewoon. 

Het gaat deze week vooral mis met Ferrer. Die gaat 180 punten teveel pakken. Murray doet precies wat niet mocht. Wel spelen, chardy uitschakelen en dan tanken. 

En mijn eigen safe keuzes halen zonder uitzondering niets meer dan het vooraf ingeschatte minimum. Amper verrassingen. Killing. 

Op naar RG!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ik heb vanaf het begin gezegd dat ik Berdych favoriet vind tegen Federer en Murray zie tanken, dus daarom Ferrer heb. 

Over verdiend of niet vandaag kan ik niet zoveel zeggen. 
Op voorhand was Berdych natuurlijk duidelijk favoriet en Fognini is nooit goed hier. 
Maar heel lekker dit en voor jou best zuur. Winnen Ferrer en Berdych morgen, wordt het voor het eerst in maanden slikken voor je. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat besef ik me heel goed. Vanaf het moment dat de database open was vond ik het al een kut week. Hopen dat fedex Nadal en djoko de schade beperken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gvd Djoko. Doe eens je best.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vergeet niet dat je nog 20 punten voor staat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Graag even wat meer op de backhand van Bellucci.
Reply
Lekker Djokovic! 

Morgen winnen: 
Djokovic, Ferrer, Nadal en Federer.

Al hoop ik stiekem op Goffin, maar verwacht ik niet 
Reply
Fedex def berdych en Djoko/nishi def Ferrer. Daar teken ik voor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die vervelende Berdych moet er nu echt eens uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Goffin ! 
Reply
Ferrer veegt de vloer aan. Dat doet ie tot nu met al zijn tegenstanders. Djoko of Nish kan zijn borst nat maken morgenmiddag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan 1-3 Goffin Smile  (kenner stille)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Van 5/2 naar 5/4. Wel ff de tweede set pakken Goffin ! 
Reply
Klasse Federer!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Beest, op naar de finale. 
Jammer dat Federer opeens weer kan tennissen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Kei voor zometeen! Hopen op Ferrrer-Kei en Nadal-Federer in de HF
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De overschatte berdych eruit

90 pnt teveel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Fijn dat Berdych eruit is, gunstig!
Laat Federer de finale maar halen.
Come on Djoko! 
Reply
De kracht van Djokovic is om mindere wedstrijden ook nog gemakkelijk naar zijn hand te zetten. Morgen gewoon winnen van Ferrer! Zondag tegen Federer of Nadal is een ander verhaal. 
Reply
Prachtige 1e set tussen waw en goat

Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(15-05-2015, 10:43 PM)buurs Wrote: Prachtige 1e set tussen waw en goat

Vamos!

Heb je het nu al over de wedstrijd van morgen?
Reply
Grapjas
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooie keus hoor Buurs!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
bye bye Nadal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Morgen dit niveau ook halen aub
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die buurs. Heeft altijd wel zo'n week waarin nu dan wawrinka opeens weer iets kan. Zal nu ook wel het toernooi winnen. Leuk voor die jongen, kan ie weer eens de top 10 in. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: