The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Ik vrees toch wel voor Djoko wb de eindoverwinning, hoe kun je zoveel moeite hebben met Lopez?
Reply
Wat een tb ?
Kei Nishikori





Reply
Hij heeft nu wel een vermoeide Cilic, en een dag extra rust, dus hij is iig uitgerust voor de finale.
Wat een loting heeft die gehad tot de finale...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belangrijke dag vandaag! Hoe anders ziet het eruit bij Wawrinka-Gasquet tov Anderson-Federer! Nu lijkt me Federer nid en Anderson zeker wel kansrijk, geen 50-50 maar scheelt niet veel.
Reply
De laatste sets van Federer tegen Gasquet gezien? Dat wordt, ook gezien de vorm van beide, toch gewoon 6-4 6-3 6-2 oid?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer gaat voor jullie nid 2000 pnt ophalen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kan me niet voorstellen dat Anderson weer dat niveau haalt en Wawrinka kan alleen maar beter. Ik vind die 65-35.
Federer-Gasquet lijkt me idd NID, 90-10.

Federer-Wawrinka wordt daarna heel interessant, ook gezien de laatste GS-ontmoeting, maar heb er nog wel vertrouwen in op deze snelle banen.
Gewoon overpoweren met snel spel, zodat Wawrinka's backhand niet in stelling gebracht kan worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ondanks dat Federer NID is, is het wel de belangrijkste. Anderson zou een zeer welkome bonus zijn, om 2 plaatsjes te klimmen. Bij winst Waw gaan nr 6 en 7 me voorbij Sad.
Reply
Eens. Federer verreweg de belangrijkste. Anderson heeft z'n plicht al gedaan, maar mag natuurlijk all the way gaan. Graag zelfs. Geef hem echt een goede kans tegen die bolle. Zal op een paar tbs aankomen verwacht ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel een beetje balen van Tsonga, maar die had werkelijk iedereen en had z'n punten ook binnen.
Cilic is echt oerdegelijk en saai geworden qua spel, maar ik mag hem ergens wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen idee wat er met Anderson was of dat Waw briljant was maar hoe dan ook lekker. Smile
Reply
Gewoon Waw-Fed dus. Krakertje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik sluit niet uit dat die gekke Waw hier gewoon weer gaat winnen. 
Reply
Waw megasterk! Lekker hoor ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als ik de statistieken mag geloven stond Anderson behoorlijk slecht te serveren (12 aces, 9 df). Maar goed zowel Wawrinka als Federer belachelijk simpel verder. Zal wel de 2e wedstrijd worden ben ik bang dus nachtwerk.
Reply
(10-09-2015, 08:06 AM)Mac Wrote: Als ik de statistieken mag geloven stond Anderson behoorlijk slecht te serveren (12 aces, 9 df). Maar goed zowel Wawrinka als Federer belachelijk simpel verder. Zal wel de 2e wedstrijd worden ben ik bang dus nachtwerk.

Op vrijdag hebben ze geen specifieke avondsessie. Er wordt vanaf 18.00 uur NL tijd gespeeld. Naast de twee SF mannen is er nog een mix.
Met een beetje geluk staat de 2de partij er dus uiterlijk 23.00 uur op.
Reply
Ging ongeveer zoals ik verwachtte. Prima, maar ben dus wel een beetje bang voor Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(10-09-2015, 08:30 AM)NickHop27 Wrote:
(10-09-2015, 08:06 AM)Mac Wrote: Als ik de statistieken mag geloven stond Anderson behoorlijk slecht te serveren (12 aces, 9 df). Maar goed zowel Wawrinka als Federer belachelijk simpel verder. Zal wel de 2e wedstrijd worden ben ik bang dus nachtwerk.

Op vrijdag hebben ze geen specifieke avondsessie. Er wordt vanaf 18.00 uur NL tijd gespeeld. Naast de twee SF mannen is er nog een mix.
Met een beetje geluk staat de 2de partij er dus uiterlijk 23.00 uur op.

Ik vermoed dat ze de mix-finale eerst doen.
Maar als ze eerste de twee mannenpartijen doen, zou dat geweldig zijn. Djoko begint dat vermoedelijk en die is in 2 uur wel klaar. Zou het meevallen met nachtwerk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stan gaat helemaal los...zeggen dat je net zo goed bent dan Roger :

Vroeger was alleen ik nerveus als we tegen elkaar speelden, aangezien ik wist dat ik niet op hetzelfde niveau zat'', zei Wawrinka. ,,Nu zijn we waarschijnlijk allebei nerveus als we de baan op komen. Roger weet dat ik net zo goed kan tennissen als hij.''
Kei Nishikori





Reply
Is wel iets genuanceerder:
http://nos.nl/artikel/2056885-federer-li...-baan.html

Zo mooi ook dat Federer het gewoon als plezier ziet ook en dat hij de speelstijl hanteert die ie het leukst vindt.
Heerlijk om zo'n GOAT te hebben, ipv een harde werker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ipv een harde werker??

Reken maar dat Federer keihard traint hoor. Anders krijg je dit echt niet meer voor elkaar op je 34e. Het mooie is alleen dat hij dit gewoon weet te combineren met technisch mooi spel. In tegenstelling tot de Nadals en de Williamsen van deze wereld.

Nog mooier is dat hij dit tegenwoordig weet te doen met extreem aanvallend spel. Eerlijk gezegd had ik een paar jaar geleden niet verwacht dat de sleutel voor Roger zou zijn om aanvallender te gaan spelen. De passeerslagen zijn zo goed van de andere toppers. Maar blijkbaar heeft hij toch daarin de sleutel weten te vinden.

Zou mooi zijn als ie dit weet te belonen met een GS overwinning
Reply
Ik noem dan Djokovic, Murray en Nadal harde werkers, vooral qua speelstijl. Natuurlijk traint Federer ook hard, maar voor m'n gevoel veel minder dan die anderen.
Hij zei laatst ook dat ie altijd een heel korte warming-up doet, waar ie andere jongens uren bezig ziet.
Djokovic, Murray en Nadal hebben volgens mij ook veel minder plezier op de baan, dat zie je gewoon, en dat snap ik ook wel, met dat grinden.
Federer speelt de pure vorm van tennis, maar dat is niet iedereen gegeven, helaas.

Ik denk dat de sleutel vooral in zijn baseline-spel ligt. Je ziet zelden nog die shanks van hem, en hij retourneert beter.
Daardoor kan ie zijn aanvallende spel meer in stelling brengen, daar kwam ie 2 jaar geleden niet aan toe.

En inderdaad, dat zou echt fantastisch zijn. Op Wimbledon gunde ik het hem al, dan maar op zijn op een na beste GS.
Maar ik vrees ervoor. Op je 34e zijn 7 partijen best-of-5 gewoon zwaar. In de Wimbledon-finale was ie ook opgebrand. En Djokovic wandelt lekker door het schema heen met die loting, en die is sowieso al een stuk fitter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grote voordeel is dat Federer tot nu toe geen enkele zware partij heeft gehad. Als hij de partij tegen Wawrinka ook in 3 sets kan afronden maakt hij een goeie kans. Wordt het een 5-setter is t waarschijnlijk kansloos.

Over oude helden gesproken:
http://www.telegraaf.nl/telesport/tennis...pen__.html
Lekker bezig hoor. 2x winst op wimbledon en nu weer 2 finales.
Reply
Op Wimbledon ging het ook easy tot aan de finale...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die waw doet het toch telkens maar weer op een grand slam. Hoge piek. Netjes. Toch lijkt me Roger te goed voor m. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer zal van waw in 3 en van Djokovic in 4 winnen

Nid
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(10-09-2015, 03:54 PM)Ad Wim Wrote: Op Wimbledon ging het ook easy tot aan de finale...


Hmm idd, dacht dat Murray een zware partij was maar viel wel mee.
Reply
(10-09-2015, 12:06 PM)Mac Wrote: Nog mooier is dat hij dit tegenwoordig weet te doen met extreem aanvallend spel. Eerlijk gezegd had ik een paar jaar geleden niet verwacht dat de sleutel voor Roger zou zijn om aanvallender te gaan spelen. De passeerslagen zijn zo goed van de andere toppers. Maar blijkbaar heeft hij toch daarin de sleutel weten te vinden.

Zou mooi zijn als ie dit weet te belonen met een GS overwinning

Amen.

Ik ben echt heel benieuwd naar de finale Federer - Djoko. Het moet kunnen, een geweldige pot wordt het sowieso. Zal Federer de tweede service dan weer zo gaan aanpakken?
Reply
(10-09-2015, 09:21 AM)Ad Wim Wrote:
(10-09-2015, 08:30 AM)NickHop27 Wrote:
(10-09-2015, 08:06 AM)Mac Wrote: Als ik de statistieken mag geloven stond Anderson behoorlijk slecht te serveren (12 aces, 9 df). Maar goed zowel Wawrinka als Federer belachelijk simpel verder. Zal wel de 2e wedstrijd worden ben ik bang dus nachtwerk.

Op vrijdag hebben ze geen specifieke avondsessie. Er wordt vanaf 18.00 uur NL tijd gespeeld. Naast de twee SF mannen is er nog een mix.
Met een beetje geluk staat de 2de partij er dus uiterlijk 23.00 uur op.

Ik vermoed dat ze de mix-finale eerst doen.
Maar als ze eerste de twee mannenpartijen doen, zou dat geweldig zijn. Djoko begint dat vermoedelijk en die is in 2 uur wel klaar. Zou het meevallen met nachtwerk.
Slecht nieuws, door de voorspelde regen zijn de vrouwenpartijen verzet naar vrijdag. Daardoor Begint Djoko-Cilic pas om 23:00 en daarna pas Fed-Waw. 
Reply
Hmmm beetje raar schema. Als Djoko beetje lange partij speelt kan t zomaar na 10'en zijn voor Federer de baan op gaat. Laat staan als er weer regen komt.
Reply


Forum Jump: