01-02-2006, 12:20 AM
Moodie, Berlocq, Tursunov en Udomchoker eruit voor mij... Maar goed, de toernooiwinst van Soderling maakt weer veel goed :wink:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Manager 2006
|
01-02-2006, 12:20 AM
Moodie, Berlocq, Tursunov en Udomchoker eruit voor mij... Maar goed, de toernooiwinst van Soderling maakt weer veel goed :wink:
01-02-2006, 12:22 AM
Tursunov en Berlocq kwijt.
Cruciale partijen voor mij zijn Henman (heb ik) - Gasquet en Lopez - Soderling (heb ik)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
01-02-2006, 12:23 AM
Genomico Wrote:Moodie, Berlocq, Tursunov en Udomchoker eruit voor mij... Maar goed, de toernooiwinst van Soderling maakt weer veel goed :wink: Die challenger die hij vorige week won, telt niet mee hoor :wink:
01-02-2006, 12:24 AM
Iedereen nog erin hier:
Ancic,Henman,Seppi,Djokovic,Gaudio,Massu,Mayer,Acasuso door.. Haas,Gonzalez,Ljubicic,Malisse,Kim en Lee te gaan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
01-02-2006, 12:24 AM
Haggie Wrote:Iedereen nog erin hier: Jij hebt dan ook weinig 'kleine'spelers....
01-02-2006, 12:26 AM
Tripplexxx Wrote:Haggie Wrote:Iedereen nog erin hier: Dat is waar. Heb je gelijk in! Maar tot nu toe hebben nog niet veel gekozen spelers wat op geleverd, dus misschien is het wel juiste keuze geweest. We wachten af..... :wink:
01-02-2006, 01:11 AM
Pashanski wint hem toch nog wel netjes in drie.
Ik had hem goed ingeschat bij TM, maar heb me laten verleiden door de tussenstand bij MV. Bij TM nu Berlocq en Moodie kwijt, doe ik het voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
01-02-2006, 08:14 AM
Tripplexxx Wrote:Haggie Wrote:Iedereen nog erin hier: Kim eruit tegen Kendrik Lee pakt wel Ginepri, zoals ik al wel dacht :
01-02-2006, 10:02 AM
Ginepri..pfff...armoedzaaier. Hopelijk hadden de meeste managers hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
01-02-2006, 10:07 AM
Lekker, Kim en Reynolds kwijt. Gelukkig had ik hier GInepri niet, maar Spadea loopt nu zo door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
01-02-2006, 10:09 AM
Dat is dan een geluk bij een ongeluk dat ik hier Spadea ook heb. Vind t trouwens steeds frustrerender(is dat een woord?) om op 2 gedachte te hinken. Had bij TM bijv. Ginepri en bij MV niet. Zeg t dan maar wat je moet hopen.
01-02-2006, 10:18 AM
centre court Wrote:Dat is dan een geluk bij een ongeluk dat ik hier Spadea ook heb. Vind t trouwens steeds frustrerender(is dat een woord?) om op 2 gedachte te hinken. Had bij TM bijv. Ginepri en bij MV niet. Zeg t dan maar wat je moet hopen. Dat is wel een duidelijk voordeel wat ik bemerk bij alleen deelnemen aan TM. Je bent tevreden met een uitslag of ontevreden, je hebt een speler wel of niet. Aan de andere kant kun je dan bij verlies van Ginepri die je verliest bij TM blij zijn omdat het goed is voor je MV team. Het is helaas niet mogelijk om beide teams ongeveer hetzelfde te maken, vanwege de budgetrisico's die aan bepaalde spelers hangen, het verschil in prijs (wordt nu wat minder) en het feit dat meer uitslagen bekend zijn.
01-02-2006, 10:47 AM
Om 12uur begint er eerst een dubbelpartij, er zal dus pas vanaf 1400 een enkel gespeeld worden in zagreb. dit is soderling-lopez en daarna ljubicic-murray. Voor de mensen die henman hebben, hij komt om een uur of acht vanavond.
01-02-2006, 10:49 AM
Quote:maar Spadea loopt nu zo door. [-o<
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
01-02-2006, 10:59 AM
hij kan natuurlijk ook verliezen van kim...complimenten haggie!
01-02-2006, 11:06 AM
Haggie heeft Kim er toch uit? Verder een goed team! Wel geluk met Lee natuurlijk.
01-02-2006, 11:09 AM
9 eruit 13 door... :|
01-02-2006, 11:33 AM
bedoelde natuurlijk complimenten voor lee
01-02-2006, 12:06 PM
Vorige week had Ginepri gefaald op de AO. Deze week ging ik voor 100% procent voor mijn Koreaanse vriend : ..
Vandaag wordt het verder niet veel tennis volgen via internet. Hele middag school, en s'avonds moet ik er ook nog heen :x . Tegen half 11/11uur vanavond ga ik met spanning kijken, naar o.a. Henman.
02-02-2006, 12:52 AM
Genomico - 133 pnt:
In 6: Ljubicic (15), Haas (15), Malisse (15), Gonzalez (15), Massu (15), Acasuso (15), Out 11: Gaudio (3), Moodie (1), Berlocq (1), Tursunov (1), Soderling (1), Udomchoke (1), Karlovic (8), Seppi (8), Montanes (8 ), Muller (3) en Mayer (8)
02-02-2006, 08:27 AM
Haggie - 45 pnt:
In 12: Ljubicic (3), Haas (3), Malisse (3), Gonzalez (3), Massu (3), Acasuso (3), Seppi (3),Mayer (3),Lee (3),Henman (8 ), Ancic (3), Djokovic (3). Out 2: Gaudio (3), Kim (1) Graag gedaan, Tampie :wink: Genomico - Haggie Karlovic,Montanes,Muller - Lee,Henman,Ancic,Djokovic
02-02-2006, 09:11 AM
Buurs - 62 pnt:
In 11: Henman (8), Pashanski (3), Ljubicic (3), Gonzalez (3), Haas (3), Malisse (8), Massu (8), Acasuso (3), Montanes (8), Karlovic (3), Seppi (3) Out 5: Gaudio (3), Tursunov (1), Soderling (1), Berlocq (1), Marin (3)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-02-2006, 10:03 AM
Er heeft toch wel iemand meer dan 66 punten:
Tampie - 66 pnt: In 13: Muller (3), Ljubicic (3), Gonzalez (3), Haas (3), Malisse (8), Karlovic (3), Djokovic (3), Massu (8), Acasuso (3), Montanes (8), Seppi (3), Mayer (8), Pashanski (3) Out 5: Gaudio (3), Moodie (1), Berlocq (1), Tursunov (1), Capdeville,Paul (1) Verlies Gaudio eigenlijk geen drama, als Montanes dan maar Ramirez eronder krijgt.
02-02-2006, 11:12 AM
Ad Wim - 61 pnt:
In 12: Pashanski (3), Acasuso (3), Massu (8), Mayer (8), Muller (3), Malisse (8), Haas (3), Seppi (3), Ljubicic (3), Djokovic (3), Karlovic (3), Gonzalez(3) Out 6: Kim,Kevin (1), Berlocq (1), Reynolds,Bobby (1), Moodie (1), Marin,Juan Antonio (3), Gaudio (3) Beetje teveel 1-puntjes... Ik baal nu ook oecht wel dat ik Montanes hier niet heb, maar ik wilde liever dat geld aan iemand anders besteden aangezien ik dacht dat hij er toch tegen Gaudio af zou gaan.
02-02-2006, 11:21 AM
Rick Eenink - 43 pnt. :oops:
IN 9: Malisse (8), Haas (3), Ancic (3), Gonzalez (3), Ljubicic (3), Spadea (3), Massu (8), Djokovic (3), Seppi (3) OUT 4: Gaudio (3), Soderling (1), Ginepri (1), Moodie (1) Hopelijk kan ik terug met jongens als Ancic, Seppi en Spadea. Die zijn van zichzelf niet zo goed maar kunnen door vroege uitschakelingen van topspelers in hun kwart mss nog wat betekenen. Verder armoe troef.
02-02-2006, 11:25 AM
Genomico Wrote:Genomico - 46 pnt:Omze omderlinge strijd met bijna hetzelfde team lijkt nu wel mijn kant op gevallen. Jij hebt nog Montanes en 3 punten en ik heb nog Pashanski en Djokovic en 5 punten.
02-02-2006, 11:29 AM
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Genomico - 46 pnt:Omze omderlinge strijd met bijna hetzelfde team lijkt nu wel mijn kant op gevallen. Dat betwijfel ik, want jij zal er hoogstens nog 5 punten bij krijgen voor Pashanski, terwijl Genomico met Montanes een aardige troef in handen heeft voor in ieder geval een halve finale plaats :wink:
02-02-2006, 11:31 AM
Bea Eenink (lees: Vader met Arco tactiek) - 83 pnt.
8: Karlovic (3), Pashanski (3), Malisse (8), Djokovic (3), Muller (3), Haas (3), Seppi (3), Montanes (8), Di Mauro,Alessio (3), Ramirez Hidalgo,Ruben (8), Greul,Simon (3), Guillermo Lopez(8) 21: Bracciali (1), Patience,Olivier (1), Saretta (1), Reynolds,Bobby (1), Delgado,Ramon (3), Marach,Oliver (3), Tursunov (1), Capdeville,Paul (1), Ventura,Santiago (3), Marin,Juan Antonio (3), Udomchoke,Danai (1), Phau (1), Moodie (1), Almagro,Nicolas (1), Gimelstob,Justin (3), Berlocq (1), Murray (1) Wanneer Eli ''Centre court'' in de stats verplaatst heeft van dit team naar me eigen zal ik geen aandacht meer aan dit team besteden. Nu voel ik me toch nog iets verantwoordelijk. :8:
02-02-2006, 11:35 AM
Belangrijke dag vandaag, hier de wedstrijden per toernooi, in de volgorde waarin ze op het programma staan. Bold zijn spelers die ik heb, underlined zijn spelers in de overige wedstrijden die ik graag zie winnen.
Stepanek - Djokovic Bozoljac - Lopez Youzhny - Nieminen Ancic - Karlovic Ljubicic - Carlsen Cilic - Seppi Acasuso - Marcaccio Pashanski - Di Mauro Aguilar - Friedl Del Potro - Gonzalez Greul - Lee Muller - Salzenstein Spadea - Kendrick Pavel - Haas En wat denk ik? Overwinningen voor Stepanek, Lopez, Nieminen, Ancic, Ljubicic, Seppi, Acasuso, Pashanski, Friedl, Gonzalez, Lee, Muller, Spadea en Haas. Edit; eigenlijk staat deze post in het verkeerde topic.
02-02-2006, 11:38 AM
Als de heer Friedl nog een wedstrijd op atp-niveau wint neem ik de rest van het jaar Federer.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|