The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Dan zou ik maar hopen voor jou dat Aguilar een beetje scherp is :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Als de heer Friedl nog een wedstrijd op atp-niveau wint neem ik de rest van het jaar Federer.

Daar hou ik je aan. Ik zal je matsen, je hoeft Federer alleen te nemen als hij daadwerkelijk speelt de betreffende week.

Djokovic is goed begonnen, 2-0!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.zagrebindoors.com/livescore.htm">http://www.zagrebindoors.com/livescore.htm</a><!-- m -->

2-0 Djoko
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Steppie kan ook alleen serveren en als ie dan zoals vaak in een TB terecht komt wint ie die 80% van de keren. Dus novak...hou deze break vast kerel.

3-0. Break voor de zekerheid nog een x.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1 break is voldoende hoor, bewaar die tweede maar voor de volgende set. Steppie kan trouwens wel iets meer dan serveren hoor, maar Nole is een behoorlijk talent.
Reply
Lekker dat Djokovic wint!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Steppie!! Undecided cry
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Als de heer Friedl nog een wedstrijd op atp-niveau wint neem ik de rest van het jaar Federer.

Daar hou ik je aan. Ik zal je matsen, je hoeft Federer alleen te nemen als hij daadwerkelijk speelt de betreffende week.

Djokovic is goed begonnen, 2-0!

Friedl 7-6 6-3 Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stik er lekker in joh. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zoiets moet je natuurlijk ook niet zeggen voor een wedstrijd tegen Aguilar he Wink
Reply
Die Friedl pakt geen game tegen acasuso. die viert nu een maand feest. voor t eerst 2 potjes gewonnen achter elkaar op atp niveau.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Winpagina aan de leiding !
Reply
En dat is u?
Roofmagic
Reply
heb al een paar weken geen internet thuis, daarom vele onbekende tennissers deze week voor mij. kheb ze allemaal maar gewoon in mn team opgenomen, ook berlocq, als 7e geplaatst in vina del mar. Deze knuppel verloor echter van cc's Friedl. Sad nu moet seppi het maar gaan doen!
Reply
centre court Wrote:Bea Eenink (lees: Vader met Arco tactiek) - 83 pnt.
8: Karlovic (3), Pashanski (3), Malisse (8), Djokovic (3), Muller (3), Haas (3), Seppi (3), Montanes (8), Di Mauro,Alessio (3), Ramirez Hidalgo,Ruben (8), Greul,Simon (3), Guillermo Lopez(8)

21: Bracciali (1), Patience,Olivier (1), Saretta (1), Reynolds,Bobby (1), Delgado,Ramon (3), Marach,Oliver (3), Tursunov (1), Capdeville,Paul (1), Ventura,Santiago (3), Marin,Juan Antonio (3), Udomchoke,Danai (1), Phau (1), Moodie (1), Almagro,Nicolas (1), Gimelstob,Justin (3), Berlocq (1), Murray (1)

Wanneer Eli ''Centre court'' in de stats verplaatst heeft van dit team naar me eigen zal ik geen aandacht meer aan dit team besteden. Nu voel ik me toch nog iets verantwoordelijk. :8:

Tnx Eli. Helaas staat er nog wel steeds centre court achter ons familieteam(bea eenink). Wil jullie niet met 2 teams beconcurreren, ondanks dat ik t 2e team regelmatig zal moeten opstellen. Maar nogmaals voor de duidelijkheid; Rick Eenink is CC, en op dat team wil ik afgerekend worden. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nog 10 ijzers in de strijd...wordt dus stijgen. maar dat kon ook niet anders na 319de plaats op de AO.
Reply
merijn s aalbers Wrote:En dat is u?
Tjonge jonge, ben je prof op dit forum, weet je niet wie winpagina is. Dat is net zo iets als, als Danny Blind zegt dat hij nog nooit van Johan Cruijff gehoord heeft.
Reply
andre Wrote:
merijn s aalbers Wrote:En dat is u?
Tjonge jonge, ben je prof op dit forum, weet je niet wie winpagina is. Dat is net zo iets als, als Danny Blind zegt dat hij nog nooit van Johan Cruijff gehoord heeft.

en jij bent amateur op dit forum, dus hoeft niet iedereen te weten wie jij bent :eeeek:
Reply
Winpagina is Peter de Kinder en jij bent andre. Lijkt er dus niet op. Ik kom hier ook vaak, ik ken de naam winpagina (vooral van de MV Game), volgens mij is dat ook zijn forumnaam?
Reply
Winpagina is een grote naam uit de tijd dat er nog een Sportdreams-tennisforum was. Mij hoef je inderdaad niet te kennen.
Leuk dat Winpagina nu bovenaan staat, maar om Arco te verslaan is meer nodig.
Reply
Hoe kun je van grote namen spreken als het om berichtjes op een forum zetten gaat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Arco is de te kloppen man en zal dit jaar zowel TM als MV niet winnen. Pas als ie wat vaker zijn gezicht laat zien op dit forum dan gun ik hem de winst weer, simpelweg omdat ik voor alle forummers ben. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vandaag weer een belangrijk dagje. Tis inmiddels mooi geweest voor Koubek, Djokovic en Ramirez. Tijd om naar huis te gaan. Voor de rest maakt het me niet uit, want ik heb ze allemaal. :8:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het is mooi geweest voor Koubek,Ramirez,GGL en Spadea. Voor de rest maakt het mij niet uit :wink: ..

Henman pakt Koubek
Acasuso pakt Hildalgo
Malisse pakt GGL
Haas pakt Spadea

Dit zou 3 volledige finales voor mij betekenen en dat zie ik wel gebeuren =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Het is mooi geweest voor Koubek,Ramirez,GGL en Spadea. Voor de rest maakt het mij niet uit :wink: ..

Henman pakt Koubek
Acasuso pakt Hildalgo
Malisse pakt GGL
Haas pakt Spadea

Dit zou 3 volledige finales voor mij betekenen en dat zie ik wel gebeuren =D>

Dan hebben we dezelfde belangen..... :Big Grin
Reply
Tripplexxx Wrote:
Haggie Wrote:Het is mooi geweest voor Koubek,Ramirez,GGL en Spadea. Voor de rest maakt het mij niet uit :wink: ..

Henman pakt Koubek
Acasuso pakt Hildalgo
Malisse pakt GGL
Haas pakt Spadea

Dit zou 3 volledige finales voor mij betekenen en dat zie ik wel gebeuren =D>

Dan hebben we dezelfde belangen..... :Big Grin

Laat ons dan vandaag een keer flink geluk hebben :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Uiteindelijk was het toch een slechte dag voor me gisteren. Muller, Mayer, Seppi en Karlovic verliezen en dat waren nu net de mannen die het verschil moesten maken. Acasuso, Gonzalez, Massu, Mayer, Haas, Ljubicic en Djokovic heeft toch bijna iedereen. Jammer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het verlies van Karlovic en Seppi is hiervan het vervelendst, ik mis nu iig 1 finalist. Voor wat de resultaten betreft, ga ik volledig mee met Haggie:

Henman pakt Koubek
Acasuso pakt Hildalgo
Malisse pakt GGL
Haas pakt Spadea

Verder voorkeur voor Djokovic en Massu want die zijn minder gekozen dan Ljubicic en Gonzalez.
Reply
Even een updateje:

Genomico - 133 pnt:
In 6: Ljubicic (15), Haas (15), Malisse (15), Gonzalez (15), Massu (15) en Acasuso (15)
Out 11: Gaudio (3), Moodie (1), Berlocq (1), Tursunov (1), Soderling (1), Udomchoke (1), Karlovic (8), Seppi (8), Montanes (8 ), Muller (3) en Mayer (8)

Vrij gemiddeld lijkt me... Maar wel goed voor een flinke stijging denk ik.

Tampie heeft 22 pnt meer met Djokovic nog extra in het spel.
Ad Wim heeft 17 pnt meer met ook Djokovic nog in het spel.
Reply
In: Acasuso, Haas, Massu, Spadea, Garcia-Lopez, Ljubicic, Malisse en Gonzalez.

Totaal punten inclusief: 168.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: