04-05-2016, 04:19 PM
15-40 ue fog
One time
One time
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Madrid (TMS)
|
04-05-2016, 04:20 PM
Ha ha niet te geloven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
04-05-2016, 04:20 PM
Waarom nou die kansen zo missen?! Echt geen onhoudbare ballen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-05-2016, 04:21 PM
Zorg dat ie ontploft! Overleven!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-05-2016, 04:22 PM
Hop, zo verdiend.
Ontploffen Fog!
Nu gvd eens opstaan en laten zien dat je wilt winnen en top 6 bent.
Gvd zeg
Wat een pech weer Zoveel beter Zal je zien dat die jap voor het eerst van gasquet gaat winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
04-05-2016, 04:24 PM
Wat blijft die gast rustig joh.
04-05-2016, 04:25 PM
Hop! 6-5. Maak m gek. Waarschuwing voor fog erover heen. Haha.
04-05-2016, 04:25 PM
Waarvoor eigenlijk? Zag niks geks.
04-05-2016, 04:27 PM
Hoe kan die gast nog niet gek worden? Zit hem nu niet bepaald mee.
04-05-2016, 04:27 PM
Hop, punt, haha!
04-05-2016, 04:29 PM
Hoppa, zo verdiend.
04-05-2016, 04:30 PM
Wat een grap
En maar klagen
04-05-2016, 04:30 PM
Buurs heeft al genoeg geluk met zijn lukraak aanklikken van Kyrgios en Simon.
Straf die man eens af dat ie nooit een grote jongen durft te nemen.
04-05-2016, 04:31 PM
Hahahaha lekker Fabio !
Komt Kei (en ik dus ook) wel ff goed zeg pffff.....
04-05-2016, 04:38 PM
Querrey nog even doordrukken en dan is de fluke van Kyrgios weer hersteld.
04-05-2016, 04:41 PM
Er wordt weer hard gewerkt door de forummers vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
04-05-2016, 04:41 PM
(04-05-2016, 04:30 PM)Ad Wim Wrote: Buurs heeft al genoeg geluk met zijn lukraak aanklikken van Kyrgios en Simon. Simon lukraak ?? Baghdatis kan niks op gravel en daarna een vermoeid persoon. En daarna Murray.
Kei Nishikori
04-05-2016, 04:43 PM
Simon is lekker in vorm? Verloor van Carreno en dik van Wawrinka. En dik underdog tegen Murray.
Daar is ie echt te duur voor.
04-05-2016, 04:59 PM
Die Querrey tikt er even 2 Fransen uit die hem op gravel natuurlijk altijd moeten pakken. Kost me ook weer een hoop punten. Maar ik zal me vandaag verder koest houden.
04-05-2016, 05:06 PM
Wees iig blij met die 45 van Pouille.
Wel een bizar resultaat, al kom je met een service een heel end op deze baan. Genoeg voorbeelden van. Hup Kudla!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|