Threads: 97
Dat stijgen is nu wel leuk en zal nog wel even doorgaan, maar het blijft toch dat ik een flinke achterstand heb opgebouwd op de top die Baghdatis en/of Federer wel hadden op de AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Ad Wim Wrote:Dat stijgen is nu wel leuk en zal nog wel even doorgaan, maar het blijft toch dat ik een flinke achterstand heb opgebouwd op de top die Baghdatis en/of Federer wel hadden op de AO.
Ik had geen Baghdatis en geen Federer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 67
Tafeltennis Wrote:van 364 naar 133.. :wink:
Bedankt Haggie, dat je me aan herinnert dat ik 16e sta :cry:
Jij komt er nog wel : ..
Denk dat we met ons 18en allemaal wel in de top 50 kunnen komen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 21
met gemak...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 4
Het gaat er uiteindelijk natuurlijk om, om in de top 20 te eindigen voor een mooie prijs!!
Genomico Wrote:Het gaat er uiteindelijk natuurlijk om, om in de top 20 te eindigen voor een mooie prijs!!
credits :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
buurs Wrote:Genomico Wrote:Het gaat er uiteindelijk natuurlijk om, om in de top 20 te eindigen voor een mooie prijs!!
credits :roll:
Ach jah, de prijs zal in ieder geval niet veel minder zijn dan de nummer 1.
Van 183 naar 97. Op naar de nr 1
Threads: 23
Het deelnemersveld van TM wordt met het jaar drastisch kleiner, dus een hoge klassering voor ons moet er wel inzittten
Mijn team voor deze week staat. Er zijn toch geen wedstrijden meer voor 16 uur.
Ik twijfel alleen nog tussen Portas en Joachim. Van Portas weet je nog niet of hij de laatste ronde wint, maar hij heeft daarna wel bijna altijd een makkelijke loting in de eerste ronde, behalve Moya.
Joachim speelt zijn eerste wedstrijd, dus dan weet je ook nooit wat er gebeurt. Hij zal de eerste ronde wel winnen, maar daarna tegen Hewitt.
Lastige keuze...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 26
*kuch* Misschien zijn er nog afzeggingen *kuch*
Ja, die grote man maar die heb ik niet in mijn team.
Ad Wim Wrote:Mijn team voor deze week staat. Er zijn toch geen wedstrijden meer voor 16 uur.
...
16 uur?? :roll:
O ja! Ik zit nog met de oude deadline in mijn hoofd. Het is natuurlijk 22 uur. Ooooo, dan zijn Pashanski, Berlocq en Henman nog wel even leuk om te zien.
Threads: 23
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Mijn team voor deze week staat. Er zijn toch geen wedstrijden meer voor 16 uur.
...
ik schrok ook al :wink:
Scholten! Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Mijn team voor deze week staat. Er zijn toch geen wedstrijden meer voor 16 uur.
...
ik schrok ook al :wink:
Anders ik wel, want ik wou nu mijn team gaan maken en dan was ik al te laat geweest.
Het is lastig in Marseille. Als je voor de finale wilt gaan, denk je toch aan Ljubicic en Gasquet, Stepanek of Nieminen. Als je twee van hen neemt, ben je heel veel geld kwijt en als je kijkt naar San Jose en Buenos Aires kun je daar veel spelers voor nemen.
Ik denk persoonlijk aan Monfils. Het is een gok tegen Grosjean in vorm, maar als ie wint staat ie in de halve en met een vermoeide Ljubicic...
Ad Wim Wrote:Het is lastig in Marseille. Als je voor de finale wilt gaan, denk je toch aan Ljubicic en Gasquet, Stepanek of Nieminen. Als je twee van hen neemt, ben je heel veel geld kwijt en als je kijkt naar San Jose en Buenos Aires kun je daar veel spelers voor nemen.
Ik denk persoonlijk aan Monfils. Het is een gok tegen Grosjean in vorm, maar als ie wint staat ie in de halve en met een vermoeide Ljubicic...
Santoro
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Het is lastig in Marseille. Als je voor de finale wilt gaan, denk je toch aan Ljubicic en Gasquet, Stepanek of Nieminen. Als je twee van hen neemt, ben je heel veel geld kwijt en als je kijkt naar San Jose en Buenos Aires kun je daar veel spelers voor nemen.
Santoro
Johansson T. :wink:
Threads: 118
Lastig vandaag... ik ben totaal niet tevreden met mijn team.
Ik ben ook helemaal niet tevreden. Een paar toppers weggelaten die ik misschien wel moet nemen. Afwachten geblazen, ik doe er niets meer aan...
10 spelers voor mij..
Roddick wint de afgelopen twee jaar San Jose en is maar 2775...
Ivo moet hem maar even afmaken in 2 tie-breaks :8:
11 Euro over, geen enkele toernooiwinnaar in mijn team.
14 man en 277 euro over. Geen zin meer om mijn team te veranderen.
277 is wel zonde, dat is bijna een Mello.
Ja maar daar heb je ook niet echt veel aan
Fantastisch dit: om 2158 uur had ik mijn team na ongeveer een half uur puzzelen.
Naam Prijs
1 Saretta,Flavio ââ¬466 Verkoop
2 Volandri,Filippo ââ¬910 Verkoop
3 Ljubicic,Ivan ââ¬2395 Verkoop
4 Dlouhy,Lukas ââ¬442 Verkoop
5 Karlovic,Ivo ââ¬575 Verkoop
6 Hewitt,Lleyton ââ¬1665 Verkoop
7 Gimelstob,Justin ââ¬383 Verkoop
8 Nieminen,Jarkko ââ¬1230 Verkoop
9 Blake,James ââ¬1430 Verkoop
10 Spadea,Vincent ââ¬515 Verkoop
11 Massu,Nicolas ââ¬570 Verkoop
12 Chela,Juan Ignacio ââ¬770 Verkoop
13 Marin,Juan Antonio ââ¬381 Verkoop
14 Acasuso,Jose ââ¬768 Verkoop
ââ¬12500
Om 21.58 uur met trillende handen Ljubicic en Portas eruit gegooid en Roddick erin gezet :roll:
1 Hewitt,Lleyton ââ¬1665 Verkoop
2 Roddick,Andy ââ¬2785 Verkoop
3 Vliegen,Kristof ââ¬555 Verkoop
4 Gimelstob,Justin ââ¬383 Verkoop
5 Spadea,Vincent ââ¬515 Verkoop
6 Johansson,Joachim ââ¬350 Verkoop
7 Pashanski,Boris ââ¬578 Verkoop
8 Calleri,Agustin ââ¬662 Verkoop
9 Tursunov,Dmitry ââ¬725 Verkoop
10 Acasuso,Jose ââ¬768 Verkoop
11 Stepanek,Radek ââ¬1400 Verkoop
12 Coria,Guillermo ââ¬2100 Verkoop
ââ¬12486
Je weet het nooit met die klok bij SD :8:
|