Threads: 131
Standaard team is het goede woord
Je wist dat iedereen nishi zou kiezen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 21
Kom op gasquet en pouille
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 105
God wat is die Dimitrov toch een irritante drol he.
Threads: 325
Lang getwijfeld om m te nemen...maar vond toch de loting een beetje te zwaar. Zul je zien dat ie gewoon de finale haalt nu
Threads: 97
Same here Mac, toch voor laffe keuze Pouille gegaan. Een van de weinige, en dan dit. Dimitrov faalde natuurlijk vorige week en nu niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
En pouille serveerde gewoon voor de winst in set 2.
Zucht soms is het wel vermoeiend. Vorige week heb je Goffin en Kyrgios, beide verliezen 1e wedstrijd. Deze week neem ik ze niet halen ze beiden minstens de halve finale.
Man man wat wordt die oude generatie snel slecht he. Ferrer Gasquet Simon. Brandhout.
Uiteraard wordt 1e set Karlo Gael beslist door 1 mb. Voor gael uiteraard.
2e set verneukt Ivo nog even een 4-1 voorsprong.
En Ferrer vrij kansloos. Maar daar was ik al bang voor.
Threads: 131
Elke pot gaat close maar fout
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
2 tiebreaks 8-6 ook
(07-10-2016, 09:02 AM)Mac Wrote: Zucht soms is het wel vermoeiend. Vorige week heb je Goffin en Kyrgios, beide verliezen 1e wedstrijd. Deze week neem ik ze niet halen ze beiden minstens de halve finale.
Precies dit dus. Soms geen pijl op te trekken.
Beest en Monfils prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ook Dimitrov had ik vorige week. Wat een grap joh.
Totale crapshoot wie je wanneer moet hebben.
Lekker goffin en kyrgios.
Haal die 500 maar op Nick. Easy.
Hahaha, 800 punten nu, vorige week 0.
Die Buurs heeft als enige geen nishi en heeft alsnog een ultieme kut week. Heb je dan een gaar team.
Kyrgios held