The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ik ben iig blij dat ik op het allerlaatste moment Ljubicic heb genomen, ook al ben ik Nieminen nu al kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat eraf tegen mijn Srichaphan Smile
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben iig blij dat ik op het allerlaatste moment Ljubicic heb genomen, ook al ben ik Nieminen nu al kwijt.

Ik baal nu opeens van mijn keuze voor Ljubicic :wink:
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben iig blij dat ik op het allerlaatste moment Ljubicic heb genomen, ook al ben ik Nieminen nu al kwijt.

Ik baal nu opeens van mijn keuze voor Ljubicic :wink:

en ik ben ineens blij :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Grappig, jongens. Ik spreek jullie nog wel aan het einde van de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Anders in de kwart tegen Ferrero :8:

Of Del Potro??
Reply
2-1 nu voor het supertalent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Anders in de kwart tegen Ferrero :8:

Of Del Potro??

Wat een graveltalent is dat zeg.
Eerst Portas eraf geveegd met 6-2, 6-2 en nu een
goede kans maken tegen Ferrero =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk maar eens naar al de Futures en Challengers die hij vorig jaar gewonnen heeft.
En nu ook nog eens voor eigen publiek. Lijkt mij een erg goed risico om Ferrero te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk maar eens naar al de Futures en Challengers die hij vorig jaar gewonnen heeft.
En nu ook nog eens voor eigen publiek. Lijkt mij een erg goed risico om Ferrero te nemen.

Simon speelt ook voor eigen publiek :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar Nieminen heeft toch iets meer laten zien dit seizoen. En hij speelt niet voor het eerst op een ondergrond dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbandian in de top 100 22% gekozen (32% in top 300) :eeeek:
Reply
Genomico Wrote:Nalbandian in de top 100 22% gekozen (32% in top 300) :eeeek:

Zegt weer genoeg :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Murray-Fish 6-2 6-2
JoJo er toch uit in de 1e ronde.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toch lastig keuzes te maken deze week, vandaar tot dit gezelschap gekomen:

Buenos Aires:
Pashanski, Acasuso, Chela, Ferrero, Moya en Massu

San Antonio:
Karlovic, Murray, Tursunov, Schüttler en Spadea

Marseille:
Stepanek, Verdasco en Grosjean.

Reeds out: JoJo en Saulnier.

Let's pray and hope for a good result.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Mooi dat Joachim eraf ligt, was toch tweede gekozen in de top 100.

Nalbandian is ook vaak gekozen, dus dat wordt waarschijnlijk weer stijgen, ondanks het vervelende verlies van Jarkko.

Wel jammer dat Coria nog nipt wint, maar in deze vorm zal hij eraf gaan tegen Massu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ik zo kijk naar de stats van de top 100, mogen van mij Tursunov, Pashanski en Gasquet er als eerste uit.

Snap trouwens oo niet dat zoveel mensen voor Ljubicic zijn gegaan. Voor mij was dat mijn grootste gok. Hij klaagt al weken over vermoeidheid, speelde zaterdag nog een lang vijfsetter en komt van gravel.
Reply
Davydenko is mijn troef deze week, nu 6-1 2-0 voor tegen C.Rochus :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
GSM Davydenko 6-1 6-2.

2e ronde tegen Korolev.. wordt lastig :roll: :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie - 18pnt
-------------------
In:10 : Stepanek(3),Davydenko(3),Gasquet(1),Pashanski(3),Acasuso(1),Ferrero(3),Massu(1), Karlovic(1),Blake(1),Hewitt(1)
Out:0 :
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Edit ...
Reply
Genomico - 22 pnt
In 15: Stepanek (3) - Santoro (1) - Ljubicic (1) - Portas (2) - Pashanski (3) - Acasuso (1) - Marin (1) - Chela (1) - Massu (1) - Ramirez Hidalgo (2) - Karlovic (1) - Blake (1) - Tursunov (1) - Gimelstob (1) - Vliegen (1)
Out 1: J. Johansson (1)


Haggie - 18pnt
In10 : Stepanek(3),Davydenko(3),Gasquet(1),Pashanski(3),Acasuso(1),Ferrero(3),Massu(1), Karlovic(1),Blake(1),Hewitt(1)
Out 0 :

Samenvoegen staat iets mooier!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik vind het nog iets te vroeg voor een punten update. Donderdag ofzo, misschien morgen al.
Reply
Zo kun je het makkelijker bijwerken.. dan heb je het alvast gedaan..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mailman: 26 punten
IN (14): Pashanski (3), Acasuso (1), Chela (1), Ferrero (3), Moya (1), Massu (1), Karlovic (1), Murray (3), Tursunov (1), Schüttler (1), Spadea (3), Stepanek (3), Verdasco (1), Grosjean (1)
OUT (2): J. Johanson (1), Saulnier (1)
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Massu en Moya allebei, Mailman?

En dan wint Coria dat gedeelte zometeen :| :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik deo het ook morgen of donderdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O ja, Ramirez Hidalgo krijgt volgens mij geen extra punt van de kwalificaties, omdat ie een lucky loser is.
Reply
Een LL krijgt geen q-punten idd.
Reply
Haggie Wrote:Massu en Moya allebei, Mailman?

En dan wint Coria dat gedeelte zometeen :| :wink:

Massu of Moya, maakt niet uit, maken allebei gehakt van Coria (hoop ik... :razz: :razz: denk ik :razz: :razz: )
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: